Ttt 41!!

De eerste prijs hebben we binnen:D:D,nu op naar de rest :tongue:

Brenniej,koorts weer omhoog goed in de gaten houden hoor.

Bloem,alles er telkens uit gooien is ook niet goed,wel goed opjezelf passen hoor.Sterkte.

Marion,lekker dagje in de zon gezeten en de kids zich ook goed vermaakt.J ook nog naar AJAX gekeken en genoten :slywink:

@ TRL, hihi, wat een energie!! ahahaha, helemaal happy dat het cluppie gewonnen heeft? :thumbsup:

vroeggahhh met mn ex, keken we zo’n beetje alle westrijden. op een gegeven moment ging rtl5 ook de duitse leguae uitzenden, toen heb ik er echt een veto ingegooid. maandag voetbal ok, als er europees voetbal was oke op woensdag en donderdag, zaterdag en zondag dus de normale voetbal…
alleen dinsdagavond was heilig, mn meiden serie’s hihi…
ik kende alle namen van alle voetballers, zelf die van de 2e divisie van de engelse!! thank god dat ik dat nu lekker langs me heen mag laten gaan!!

Nog even hier om het hoekje koekeloeren :dag: Lekker rustig avondje, net leuke serie gekeken, nu nog ff bankhangen en dan lekker naar bed:slapen: Morgen volgens mij wel weer een :zon02:

@turkije-lover: gefeliciteerd met je club!

@bloem: ja was een leuke opening tegen real mallorca

owh dus het was niet voor de competitie dan??
hihi, zie je… zoveel weet ik er dus alweer vanaf hihi

Ik ga nog ff voor de buis hangen

Toedeloe :dag:

Pfff heb me misselijk gegeten in de M&M’s :puke:

hihi, das altijd prettig… jij weet tenminste waardoor het komt…
ikke ben misselijk en weet niet waarom… ga daarom maar lekker in mn bedje liggen

dus trustell allemaal, tot morrughuhh

@bloem: competitie start komend weekend weer, slaap lekker hoop dat t morgen wat beter gaat

@diamond: lekker die m&m’s, al heel lang niet meer gehad

@Bloem: oh gatver, da’s balen :disgust: Hopenlijk is het morgen over dan!! Lekker slapen hoor!

@Linda: ik ook niet en dan zijn ze meteen extra lekker he. Zo lekker dat het zakje het liefst meteen leeg moet :retard:

@diamond: ja erg he je kunt het dan niet bij een paar laten he

@diamond: zit al sinds gisteren in de gaten te houden wat de weersverwachting is voor 24 aug en 25 aug hebben ze t maar bij gewerkt t/m de 23e, grrrr

**Weet niet of ze dat elke dag bijwerken, misschien staat het er morgen op? Schiet aardig op nu he!! **

Ikke = moe, ga naar bed. Slaap lekker allemaal :slapen::slapen:

@diamond: normaal werken ze t elke dag bij, schiet nu al aardig op nog 5 dagen werken en vrijdag de 24e vertrekken we

ik ga ook slapen want morgen gaat de wekker heel vroeg

Oeps de lamp is nog aan, zal hem maar uit doen want iedereen is al naar bed :idea::idea:
Truste :slapen:

Even een berichtje van mij!!!

Mooi hotel, lekker bed!! Goed ontbijt en een super jacuzzi en zonnebank in de kamer!!!

Nou meiden fijne zondag en tot morgen!!!

x

Goede morgen!!

Das lekker luxe Cyn! Nog veel plezier daar!

Goedemorgen,

Dat klinkt goed Cyn,lekker genieten he