owhhh leuke film hoor… al vind ik em een beetje traag, maar goed, tis alwel lachen en natte oogies paar keer!
@ marion, owh klinkt heerlijk. het nuttige met het aangename verenigd hihi… iedereen blij!
@ mk, zijn de snoeppies al klaar?
@ brenniej, ach mannen, strax als je daar bent geef je hem een koekkie van eigen deeg. ik had een keer, waren we samen in alanya. ik had het zo helemaal gehad. wilde ff alleen zijn. de hele tijd dat geplak gepluk en gefrunnik en hij hield zn kop echt geen seconde dicht, aan een stuk door praten…
zitten we op een bankje bij de haven in alanya, zeg ik: nu is het genoeg, ik wil ff alleen zijn, ik ga weg, terug naar het app…
zegt ie: is goed, maar mag ik wel met je mee…
nou jaaaaaaaaaaaaaa ik vraag je!? denk echt dat er soms een schroefje los zit bij die mannen, of 2 of zelfs wel 3
@ marion, hahahaaa, ik zie het helemaal voor me! tja… wat doe je eraan?! mn ouders hadden een goeie oplossing voor, gingen we door de week, woensdagmiddag naar de efteling, broer en ik in de python konden gewoon blijven zitten, pa en ma op het terras… hihihi…
@ Bloem: jaaa ik vond dat ook allemaal wel leuk, maar al die grote ronddraaiende dingen… hmmm neee dat vond ik niks hoor…!! sprookjesbos dat vond ik nou leuk!! whahaha…
@Bloem
Het laatste dus, hij barst van de energie en niet moe te krijgen. Blijft rustig wakker tot een uur of 1.00.
En nu op naar de party … tot morgen.
@Brenniej
Nee toch … de koorts al weer omhoog? Ga aan je denken vanavond, niet dat het zal helpen maar toch, succes!
De efteling is schitterend, maar iets te ver bij ons vandaan.
Ik durf overal in, ga alleen niet meer in de villa volta, daar word ik een beetje misselijk in.