hahahahaa
dat vroeg ik mezelf ook net af! ik heb geen tv gids of wat dan ook, nix, dus ben altijd afhankelijk van zappen⦠hihiā¦
als er iemand nog een leuke film weet vanavond, of een tv gids heeft⦠ff doorgeven wat er op de buis is! hahaha ![]()
hahahahaa
dat vroeg ik mezelf ook net af! ik heb geen tv gids of wat dan ook, nix, dus ben altijd afhankelijk van zappen⦠hihiā¦
als er iemand nog een leuke film weet vanavond, of een tv gids heeft⦠ff doorgeven wat er op de buis is! hahaha ![]()
jaaa Precies!!!
Oooohhh Wacht Bloem,⦠Volgens mij hebben me ouders de tv gidsā¦!!! ik ga ff kijken!!![]()
is goed!!
ben benieuwd, heb wel zin in een leuke filmā¦
maar ja, zaterdagavond, doet er meestal geen klap op!
nee dus, nix leuks
wel brigitte kaandorp later vanaaf op 1
handig zoān online tv gids
@ marion, klinkt goed!!
Hmm okeeeā¦
Is even kijken!!
Ned 1,2,3 Uhhh NIKS!!!
RTL 4: om 20.00 uur film: I am Sam; Gaat over een man met mentale achterstand en raakt verzeild in een gevecht om de voogdij over zijn 7 jarige dochter.
SBS; njaaa egt een sbs avond⦠stomme programmaāsā¦sorry voor degene die het wel leuk vinden!..![]()
VERONICA: film 20.00; Ring of the Nibelungs⦠Uhm is een fantasyfilmā¦
RTL 5 : komt om 22.30 DE LIFT! whahahaha
RTL 7 : film 20.30 ; Family Plan: gaat over een kindertehuis en iets over een zomerkamp.
TIEN: om 22.00 House of 9ā¦horrorfilm; gaat over mensen die worden opgesloten in een huis, en belanden dus in een psychopatisch spel!
;);)![]()
nou een echte buisavond dus, joieppie NOT!!
volgens mij heb ik wel een voorstukkie gezien van die i am sam, met sean penn als :retard: allicht de moeite waard, zal eens kijken of het wat is
igg verplaats ik lekker naar de luie stoel
dusss tot de volgende reclame :dag:
@trl
Heb het aangepast hoor ![]()
@brenniej
Laat hem maar ff een paar dagen met rust, als ze zoān bui hebben dan wordt het toch niks.
Wij hebben wel een tv gids, maar die is deze week niet bezorgd.
@ Mk; jaa ik weet het, maar ik wil het altijd zo snel mogelijk goed hebben, maar wacht wel ff rustig, maar dat kan ik helmaal niet !!!.. hehe maar ga me best doen, laat hem maar ff uitrazen!
Goede avond!
Ik is weer terug. Kind zat zo ongeveer de hele dag vast gegroeid in de autoscooters. En maar botsen, en met een stel andere jongens achter de meiden aan scheuren. En wij, de dames, zijn dus maar op het terras in de :zon02: gaan zitten. Geslaagde dag dus.
Straks nog naar de verjaardag bij vrienden en dan is de dag weer vol.
@Cris
YES!!!
AANGENOMEN IN SCHOTLAND ⦠PROFICIAT ![]()
@Brenniej
Hoe ist nu? Nog steeds zoān buikpijn? Koorts al gezakt of nog niet? Gelukkig is mams in de buurt die een oogje in het zeil houdt.
Vervelend dat Askim net nu zo vervelend moet doen. Turkse eigenwijsheid? Druk? Kan zijn, maar ook jij hebt gevoel en daar kan ie ook rekening mee houden. Maar ja, das mijn mening.
@Bloem
Potje appelstroop al op ;)?
@Toos
Vandaag nog door Gr******k gekomen op weg naar het pretpark. Wat is het daar toch mooi he!
@Roanna
Veel plezier bij schoonzus. Lekker samen kletsen over de aanstaande vakantie.
@Turkijelover
Askim ook al uit zijn hum, zou het in de lucht zitten daar?
En verders ⦠weet het niet meer.
@ Marion: jaai k heb egt nog wel buikpijn, ik heb net tog ook even naar de huisartsenpost gebeld⦠Koorts is wel iets gezakt maar heb ook paracetamol ingenomen,⦠mag nu even niks⦠wordt de koorts weer hogerā¦moet ik terug bellen en dan moet ik toch even langskomenā¦
Dus maar even afwachtenā¦gelukkig kan je dag en nacht daar terechtā¦!
@marion
Lekker dat J. zo genoten heeft!
Bij ons is het volgende week kermis, is vrees al voor de draaimolen. Erin zal geen probleem zijn, maar eruitā¦
@Brenniej
Verstandig dat je toch ff naar de huisartsenpost gebeld hebt. Buikpijn dat kan, er is tenslotte een hoop gebeurd, maar hoge koorts erbij. Zou me ook niet lekker zitten.
jaa daarom, maar ja buikpijn,⦠het zijn egt onwijze steken elke keerā¦en dan weer zeurderigā¦en dan weer stekenā¦tis heel gek⦠en dan die koorts inddā¦dat zat me indd niet lekker⦠maar gewoon even afwachtenā¦
ze hebben me in ieder geval geadviseerdā¦warme kruik op me buik te leggen,ā¦en gewoon rustig houden⦠maar komt de koorts gelijk bellenā¦
Kan dan toch iets van een ontsteking zijn ofzoā¦
En misschien beetje raar om te zeggen, maar had ik eigenlijk ook niet zo een beetje ongesteld moeten zijn⦠tis al bijna 6 weken geledenā¦dat heb ik dan weer niet aan de telefoon gezegt⦠ooohhhhā¦njaaā¦
Ik heb er ook geen verstand van, let maar goed op de koorts.
ja doe ik ookā¦
tis gewoon beetje eng⦠Maar goedā¦
Iemand nog iets leuks te vertellen!:)![]()
Bij hoeveel berichtjes krijg je eigenlijk een 5-de ster???
bij 1000
hmmm ff doortypen dan!!..haha
@MK
:biggrin: :biggrin: :biggrin:
Kan zoān lekker drama geven he. Die van ons hield altijd het stuur van het autootje stevig vast en zette het op een krijsen als ie eruit moest, en maar stampen met die kleine beentjes. En moeders maar trekken met een rood hoofd, en proberen die beentjes te ontwijken. Mijn broer stond erbij met een grimas op zijn gezicht, leuk he kids, moest ie ff kwijt. Wacht maar kerel we spreken elkaar nog wel eens ⦠ooit. Nu is ie ook vader en dit jaar waren we op de jaarmarkt. Zijn kleintje ging in de draaimolen. Zelfde verhaal. Zag broer voorzichting mijn kant op kijken. En daar stond ik met ook zoān grimas ⦠leuk he kids. Grrrr zegt ie. Tja moest het ff kwijt. Zo leuk soms ⦠leedvermaak.