Ttt 41!!

Goedenmiddag dames.

Ik zal me ook even melden. Heb net een uur staan kijken naar wel 250 vrachtwagens, busjes, brandweerwagens en weet ik al niet meer. Doen ze ieder jaar hier in A’doorn. Dan mogen al die geestelijke gehandicapten een dagje mee met een chauffeur en maken dan een rondje hier om de rondweg. Dus ook vlakbij mij. En een herrie met dat getoeter, maar als je dan die gezichten ziet van die mensen in die wagens,… heerlijk. En maar zwaaien naar al die mensen langs de weg. :thumbsup:

Nou, het lijkt wel een virus, want ook ik voel me vandaag niet zo happy. Ook moe en een beetje misselijk. Weet niet waarvan! Maarja, zal ook wel weer overgaan.

Verder ga ik straks nog even op familiebezoek. Ja, bij mijn schoonzus dus. Zo’n 35 km hier vandaan en morgen gaan we BBQen met de kinders. Gewoon zo maar een keer, omdat het weer het ook weer een keer toelaat.

Ik zal jullie niet verder storen. Jullie ook allemaal beterschap en en toch nog een fijn weekend.

Groetjes :dag:

Hallooo allemaal ikke is er ook weer.

Roanna,dat doen ze bij ons ook altijd in september,wat zijn die mensen dan gelukkig he.En idd mooi gezicht al die vrachtwagens achter elkaar.

Bloem,seizoenkaart heb ik al,moesten nu kaartjes halen voor de uitwedstrijd van volgende week.

Brenniej,sterkte meis en gewoon de huisarts bellen als je het niet meer aan kan.Wel lekker he om nu thuis te wonen en heerlijk verzorgd te worden.

Voelde me vandaag ook niet zo happy,had vanmorgen me vriend gebeld om te vertellen dat ik ticket geboekt had,hij was echt blij en kijkt er al naar uit,maar belde hem uit bed :tongue:en daar was hij niet zo blij mee.Maar goed dacht net laat ik maar ff naar het hotel bellen vragen of hij al uitgeslapen is,zeggen ze bij het hotel dat hij vrij is vandaag:paranoid:,poee dat vond ik maar vreemd,maar goed stuurde ik hem een smsje,liet hij de telefoon 1 keer overgaan dus ik bellen is tie zich gewoon aan het omkleden en dus wel gewoon aan het werk,waarschijnlijk zagen ze van de receptie hem niet staan dus er maar van uitgegaan dat hij vrij was:finger:Maar heb toch nog lekker met hem gesproken :wub:

@ TurkijeLover: nou lekker toch!!!:):slight_smile: Jullie allebei happy en het aftellen kan gaan beginnen!!!:):slight_smile:

Tussen mij en Askim gaat het niet zo lekker hoor,… gister al woorden gehad… net zou die online komen,… dus ik denk ik stuur nog maar even een berichtke of die het niet vergeten is… laat die telefoon over gaan dus ik bellen,… zegt die ik kan niet komen,… ik heb geen geld blabla…Jaaa pfff…Hij weet altijd ergens wat vandaan te toveren,… en juist precies nu niet…:S:S dus ik zeg dat… hangt die weer op… en nu neemt die de telefoon niet meer op…zooo ik ben een partij overstuur hier… wat is er nou met hem aan de hand???

Brenniej,daar komt de turkse eigenwijzigheid weer om de hoek kijken.Maar ik kan je we begrijpen hoor.Ik vond het ook vreemd dat hij niet in het hotel was,terwijl hij vanmorgen zei dat hij moest werken ga me dan ook vanalles in het hoofd halen.Probeer niet te veel te piekeren,is moeilijk ik weet het.Hoop dat tie je snel wat laat horen

Al een paar keer gebeld,…maar neemt gewoon niet op!
nou zoekt die het maar uit…!

jaa maar turkse eigenwijsheid,… ik deed helemaal niks…
en dan zomaar de telefoon ophangen…
en gewoon niet meer opnemen!..
Daaar wordt ik echt wel een beetje boos om… maar ja…

laat ik maar geen dingen in me hoofd halen, anders staat brenniej dalijk op schiphol met Koffertje,…om te vertrekken naar Dalaman…:wink:

Kan er gewoon niet tegen, zit me al 3 dagen te verheugen dat die online komt…
en dan komt die gewoon niet,… best maar zeg het dan ook niet!..
Hij laat me gewoon zitten,… en hij weet dat ik daaar niet tegen kan…!

En om me vervolgens op deze manier te behandelen vind in gewoon onbeschoft,… ik vind het zo vervelend als iemand gewoon de telefoon ophangt… ik kan daar echt niet tegen…Bye zegt die en tuuttuuut…jaa daaaggg…

zooo sorry hoor maar het moet er ff uit!!..
Misschien denk je wel…stel je niet zo aan… maar het zit ff heel hoog…hehe

hahaha zelfde gedachtes als ik ook altijd heb als er zoiets gebeurt.Maar misschien is tie erg druk en heeft tie nu echt geen tijd en hoor je straks was van hem als zijn tijd erop zit.

Ik zou hetzelfde hebben hoor.En snap je helemaal.Ja en als je je erop verheugd hem weer te zien via de cam dan is dat helemaal een teleurstelling

@cris
Geweldig dat je bent aangenomen, eindelijk uit de onzekerheid.

@bloem
Nog steeds beterschap!

@brenniej
Beterschap en als het te erg wordt, aan de bel trekken.
Succes met askim.

@roanna
Kan me voorstellen dat het een mooi gezicht is al die vrachtauto’s etc.

Hahahaha MK,Cris aangekomen hahahaha

sjonge j9nge… nou hij nam op hoor…!
en vraag alleen niet hoe…
jeetje… ik zeg…waarom neem je nou niet op…
krijg ik zo simpel antwoord…Waarom wel… jaaa duhuh…pffff had ik kunnen verwachten natuurlijk…

Nou hij vind dat k hem moet geloven dat die geen geld heeft…Jaaaa hehe tuurlijk geloof ik hem,… maar precies nu…als we al paar dagen geleden hadden afgesproken…(zeg dan gewoon dat je sigaretten ofzo gehaald hebt) maar goed…Ik deed het weer allemaal verkeerd… ooohhh ik ben zo boos…en vooral zo verdrietig…ik snap het gewoon niet…

Ik ga maar ff naar buiten… ff afkoelen, en ff lekker de polder in… Mp3tje mee… en ff lekker ergens bijkomen…

tot later…:dag:

Wat een gedoe he Brenniej,nu had jij eigenlijk de hoorn erop moeten gooien,maar ja dat kunnen wij niet zo goed he.Nou sterkte hoor en niet teveel piekeren he

mornink!!

@ roanna, owh wat een mooi iniatief voor die kinders… heerlijk dat ze soms zo blij kunnen zijn met eigenlijk helemaal nix. dan gaan die oogies glimmen en dan weet je, die is weer gelukkig!
veel plezier dit weekend allemaal

@ brenniej, wat is zn favo nummer dan?

@ TRL volgend weekend toch ajax tegen utrecht? mn pa is er maar druk mee, die doet voor beide clubs de vip-broodjes arragementen, dus die is blij als ze dan eens tegen mekaar moeten, hihi… of allebei uit! das helemaal superrrr

@ brenniej, tja, misschien is het de tijd van de maand :wink: nee, ff serieus, aug. is een rot maand, voor iedereen! ik hoor het overal om me heen dat iedereen het beu is, zomer duurt lang, het einde is in zicht, maar net nog niet helemaal! ik zou me er niet te druk om maken, laat het los, als hij wil lopen chagerijnen dan moet ie dat maar lekker doen, hij zou er ook met jou over kunnen praten, maar dat wil ie niet…
wel behoorlijk balen dat je al 3 dagen uitkijkt naar msn, en nu ineens dat hij het zomaar afblaast… turken en beloftes he? :so:

@ TRL bel jij gewoon zn werk? hihi, das apart, maar daar kun je dus ook niet op vertrouwen, want die weten dus ook nix!

Bloem,Nee wij moeten volgende week tegen de superboeren:D dus niet tegen Utreg dat is pas 28 oktober die mis ik dus,maar misschien kan ik dan eindelijk een wedstrijdje in Istanbul bekijken,lijkt me zo mooi daar.Maar me vriend vindt dat te gevaarlijk voor vrouwen :disgust:

Ja ik bel gewoon naar zijn werk hoor als ik hem niet te pakken kan krijgen :tongue:

Bloem,hoe voel je je vandaag,maandag weer aan het werk of nog maar even niet?

@ TRL owh, dan zal ik me wel vergist hebben, luister ook meestal maar half als mn pa het over zn werk heeft

maandag sowieso nog niet, heb dan uitslag dus, dat past niet
maar gaat nu niet zo goed. net ff een uurtje of wat geslapen en net dus weer op, zit ik hier een partij misselijk te wezen, was net op tijd bij de wc… maar mn darmen zitten in een achtbaan, dus vermoed dat ik daar zo misselijk van word, maar tis geen pretje… moet elke keer rennen en voel me hondsberoerd!

@ Bloem: Favo Nummer van askim is Ibrahim Tatlises: Turle Turle…

enne ja ik snap het allemaal wel, maar hij zit gewoon zo tegen me te schelden,… fcking dit…fcking dat… En ik heb alles gedaan… Gelukkig zeggen wel veel mensen,…dat je je af reageerd op de mensen van wie je het meeste houdt???

@ Bloem: tis trouwens niet mijn favo muziek… Ik wordt er altijd een beetje depri van… maar dat nummer heeft wel een betekenis!:slight_smile:

@ brenniej ik ken het nummer niet maar ja, je hoeft zelf niet altijd leuk te vinden wat je askim leuk vindt, toch?
en dat klopt ja, de mensen de het dichtstebij zijn, die moeten het meestal ontgelden

@ Bloem; nee precies, ik hou meer van vrolijke muziek!:slight_smile: Maar jaa… Ik zit me is te bedenken wat ik vanavond ga doen,… ik heb zo eengevoeldat ik iets moet doen,… maar weet niet wat…Beetje opgejaagt gevoel heb ik…

maar goed… komt er nog een leuk filpmje op de buis vanavond?? of iets anders leuks?