Ttt 41!!

Het lijstje nog maar eens…

Turkije-fan 17 augustus - Italië
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
:greece: Linda: 24 augustus - Kreta :greece:
:turkey: Jill: 29 augustus - Alanya :turkey:

Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet

Cristina: 1 oktober- Edinburgh- 4 jaar studeren :thumbsup::thumbsup:!!
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 27 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz

Ben weer weg, ga even een bakkie in de :zon02: doen, boodschappen halen en weer werken.
:dag::dag:

zo good mornink!!
kijk das nog een rap blijzen!! hahaha

@ cris, is 1 okt wel een beetje een juiste datum? en wat is je estland vertrekdatum, kun je ff in 1 dag meteen 2 keer in het lijstje!! :smiley:

zo dames, had antwoord van VIVA. nix aan het handje, alles via sgr geregelt geen zorgen in alanya in casa viva. die ligt lekker met d’r boobies in de zon te genieten!!

ikke eindelijk in slaap gevallen, duurde nog wel ff. alle medebewoners kwamen ineens thuis ofzo. 500x de deur, water pakken, dit en dat… lag maar te woelen en te doen. om half8 voor het laatst wakker en toen in 1x doorgemaft tot nu… lekker! zie dat het best mooi weer is.
zo ff boodschappies doen want ik wil niet nog een keer zonder drinkbaar drinken komen te zitten…

@ cyn, veel plezier met je mamsie in rottjeknor
@ marion, veel plezier met J en vriendin in pretpark
@ linda, werk ze

uhm… en de rest moet zich nu ff melden want ben het ff kwijt, owh ja
@ brenniej, hoe waren de films?? afgekeken of zzzz
@ turkijelover, wat voor voetbalkaartjes? seizoenkaarten??
@ roanna, wat ga jij dit weekend doen?
@ toos geniet van het weer!!

@ cris een bm-verklaring is een bonus-malus verklaring van de autoverzekering dat je zoveel jaar schadevrij hebt gereden. die krijg je als de verzekering opgezegd is. als je dan naar een andere verz gaat, kan die de korting voor 4 schadevrije jaren in mijn geval meenemen

en tja, ijzertabletjes werken wel, maar een heel klein beetje en weegt bij mij niet op tegen de nadelen. smaakt alles naar ijzer, sla ik helemaal geel uit enzo… brbrbr moet er niet aandenken
denk dat ik strax bij de boodschappen een flinke pot appelstroop meepak en de komende weken zoveel mogelijk boterhammen en crackers met die zooi eet… hihihi

zo da was wel weer genoeg in vivastyle
denken jullie ook niet?

Helloo!!..

Ik ben ook net wakker, maar ziek zwak en misselijk…Baaah
Had vanmorgen al boven de wc gehangen…misselijk!
en nu heb ik ook nog koorts…
en zoooo erge pijn in me buik!!..

Mams zegt dat we nog even aankijken anders toch de huisartsenpost even bellen,… voor misschien evt ontstekingen…omdat ik hoge koorts heb…Pffff denk je alls gehad te hebben… kom het volgende alweer om de hoek kijken hehe…

Gister nog wel filmpjes gekeken…

Lake Side…zeker leuke film maar indd…beetje vaag hier en daar… maar toch leuk om te kijken!

@ Cris: Gefeliciteerd!!! :thumbsup::thumbsup:

@ Bloem: haa, eindelijk iets om te lezen. Hmm, die ijzerpilletjes klinken niet als een groot feest. Appelstroop… Ik hoop dat je het een beetje lust ;).
Estland… geen idee. Deze week… Maar of het nou dinsdag of vrijdag is… Keine Ahnung. Beetje vervelend is het wel. Ik moet maandag visum ophalen van mijn vriend en ook nog iets regelen bij de ambassade in Den Haag. Mijn vader (vrachtwagenchauffeur) gaat een ritje naar Berlijn aanvragen zodat ik met hem mee kan rijden en vanaf daar naar Tallin kan vliegen voor 70 euries. Anders isset 175 op zn minst! Vandaar dat alles nog onzeker is, we weten niet of er wel een rit naar Berlijn is en zoja wanneer.

BM: oja, daar heb ik idd van gehoord. Heb jij een auto of niet? Lekker lang geslapen, dat doet een mens af en toe goed. Ik viel om 3 uur in slaap en was om half 9 wakker. Komt denk door spanning enzo en het feit dat ik nu nog maar zooo kort heb om alles te regelen. Een maand, waarin ik twee weken weg ben, moet werken, een woning moet regelen, verzekeringen moet afsluiten, met jou in St. Petersburg ga ronddwalen, pas rond 8 sept terug ben terwijl ik 10dagen later alweer in Edinburgh moet zitten!

1 Okt moet eigenlijk ongeveer 20 sept zijn. Ik pas em ff aan :smiley:

Het lijstje nog maar eens…

Turkije-fan 17 augustus - Italië
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
:greece: Linda: 24 augustus - Kreta :greece:
:turkey: Jill: 29 augustus - Alanya :turkey:

Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet

Cristina: 20 september - Edinburgh- 4 jaar studeren :thumbsup::thumbsup:!!
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 27 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz

@ cris, oewhhhh dat snap ik! ik zou helemaal liggen te stuiteren in mn bedje!! hahaha! zou je dan nog wel zo lang naar estland en rusland gaan??

en ja, had een auto, reed mn broer in, totdat ie het begaf, no worries. alleen ff regelen. en ik lust wel appelstroop, is zo ongeveer het enige dat ik kan bedenken dat ikke zo kan eten

@ brennej, owh meissie heb met je te doen! misschien is het gewoon extra heftig omdat je baarmoeder toch het een en ander te verduren heeft gehad?? maar idd verstandig van je mamma, ff aankijken en anders naar de dokter… zou sowieso nog ff maandag contact opnemen met je gyn om te informeren wat normaal is, aan te geven hoe je je voelt en te informeren wat je evt nog meer kunt verwachten!! :kus:

@ cris, moet je em wel in de juiste volgorde zetten!! hhahahaa ergens in de sept. lijst!! hahahaa

en behuizing enzo regelden zij toch voor je? kan me voorstellen dat je hoofd nu helemaal niet naar rusland staat… ikke zou lekker op scotland focussen!!

@ Bloem: jaa precies, maar ik vertrouw gewoon die koorts niet…:s maar komt dat nou daar vandaan of ben ik gewoon ziekjes…hehe… nou ja ff rustig aan vandaag… lekker beetje liggen…
ach, ik kan natuurlijk altijd even huisartsenpost bellen en ff raad vragen!:slight_smile:

@ brenniej, ja raad vragen kan altijd… maar je kunt wel om 101 redenen koorts hebben, toch?? je hebt ook zo hard gewerkt enzo, nu komt alle ellende er in 1x uit… zou me niet te veel zorgen maken en als je het niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken!!

wil het echt niet bagatalliseren ofzo, snap precies hoe je je voelt. ikke doe niet aan ongesteld worden, maar nu voor de reis toch wel weer ff en heb het idee dat ik dood ga! arch! nu weet ik weer waarom ik de pil gewoon doorslik, jaiks…
ikke ga zo ff boodschappies doen en daarna lekker verder chillen, joggingsbroek aan en lekker nixxxxx

Jaa me moeder zei oook al…
je kom nu gewoon tot rust,…
Hard gewerkt, eindelijk beslissing genomen dat je ECHT gaat…
En dan die ellende met die zwangerschap…
Ik mis Askim, Ik mis Turkije, Ik mis Ze zusje/familie.
Huis opgezegt… alles is ff teveel denk ik…
Voel me echt wel heel rustig, maar misschien te rustig, snap je wat ik bedoel… Ik hoef ineens niks… En dat is ook wel gek gevoel… ik weet niet…
Zit er ffies doorheen… maar ja komt ook wel weer goed, moet gewoon weer even me draai vinden!!

Ik slikte ook altijd me pil door, maar schijnt toch niet zo goed voor je body te zijn…

enne…lekker in joggingbroek beetje rommelen,…heerlijk…altijd zodra ik thuis kom,… gauw omkleden, joggingbroek aan met lekker shirtje…heerlijk!!!:slight_smile:

poehee dat heb ik ook weer overleefd!!
zou er straatvrees van krijgen zeg, ben echt gewoon bang om naar buiten te gaan, dat er wat gebeurd… maar ben weer thuis, gelukkig…
ff tot rust komen, en dan eens kijken of ik hier wat kan opruimen!

@ brenniej, luister naar je mamsie :wink: en vooral rustig aandoen! net wat je zegt, ineens stilte na de storm voelt raar!!

@ Bloem: Lekker wat te drinken in huis?? wat is het geworden? Sprite of lekkere zoete cassis!:wink:

Jaa ik luister naar mamsie…:):slight_smile: ze heeft lekker wentelteefjes voor me gemaakt…de schat!.. liefff…

owh jammie wentelteefjes!! maakte mn papsie altijd op woensdagmiddag uit school… met bruine suiker erop! jammie!

nee heb ff heel verstandig een groot pak sinassappelsap genomen en spa cactus en limoen ofzo, was goedkoper dan fanta wat ik normaal neem…
kan niet te veel pakken en zware dingen meenemen, want moet allemaal in 1 tas op de fiets, maar goed, tis weer in huis, heb weer te eten en te drinken…
ben alleen zooo misselijk, blegh!

Was ik vanmorgen ook,… Baaah…
Maar nu gaat het wel weer…

Askim is komt over een uurtje online…whoooeeeiii jooeeeiii…
das een tijd geleden…
weer is ff naar elkaar kijken op de cam haha…

Slik… ik zit net wat turkse muziekjes te downloaden,… ze waren klaar, ik denk ff luisteren… Kom ik ineens HET lievelingsnummer van Askim tegen… Ik wist steeds maar niet hoe die heette…Dat nummer luisterde die zoooo vaak, maar wist egt niet hoe die heette… en vond het ook zo stom om te vragen hehe… En nu Ineens met toeval bigint dat nummer…Snik…Snik…Memories…:(:frowning: