Ttt 41!!

truste:dag::dag:

vraag je of ze t even boven brengen

ben nou echt weg, de hond staat op klappen:dag::dag::dag:

hahaha ja zou wat zijn!! snak echt naar een sprite light ofzo…! offf zo’n heerlijke mierzoete cassis, mmmhhmhmhhh :wub:
archhh dorst!! misschien als ik de kraan een uur laat lopen, dat die dan koud wordt?? owh die arme hond, die moet nu nog meer plassen :smiley:

wel apart… ikke doe 2 uur een poging tot slapen en hoef maar een halve pagina bij te lezzen en ikke ben hiero een kleine 2 uurtjes en er zijn meteen een aantal pagina;s weer volgeluld… me so innocent!!

Joehoeeeeeeeee!
"Congratulations! Your place at Napier University, Edinburgh (N07) to study Journalism (P500) has been confirmed[SIZE=6]"[/SIZE]

Ik ben aangenomen in Edinburgh!! AAAAAAAah ik ben hysterisch van blijdschap!

whhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
crissssssssssssssss meid!!
wat ontzettend gaaaaafffffff

banananannnaannaa!!!

hebbie mn sms ontvangen>?? waar was je de afgelopen dagen? aan het feest vieren ofzo???!!!

Turkije-fan 17 augustus - Italië
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
:greece: Linda: 24 augustus - Kreta :greece:
:turkey: Jill: 29 augustus - Alanya :turkey:

Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet

Cristina: 1 oktober- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 27 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz

hoe vind je em?? 1 oktober goed???

ik wist het wel!!

:paranoid: hallo??
gaappp… nou ja, doe maar rustig vertellen! we willen alles weten!!
per wanneer, hoe? wat? waar? behuizing? reis erheen? kerst thuis? je vakken? je letters? laptop mee ja/ nee? meer vriendinnen die kant op? hoe heb je het gevierd/ ga je het vieren? wat zei je vriendje? wat zeiden je ouders? wanneer stop je met je bijbaan? wanneer vertrek je op vakantie? etc etc ETC!!!

okey om het af te leren,

EDINBURGH BABY!! :king::king::king::king: :thumbsup: :king::king::king::king:

okey trustelll :dag:

@ Cyn: jammer van de film die je wou kijken maar kletsen met askim is toch ook leuk :wink:
Viel spass in Rotterdam! Mi hometown. Trouwens, alsje dit nog leest: GA NIET IN JE AJAX SHIRT. Ze schieten je echt neer.

@ Bloem: dokter? Bloedarmoede? Kun jij niet staalpilletjes slikkendan? Of ijzerpilletjes? Of overzie ik weer dingen?
O, lees net dat dat niet gaat werken. :frowning: Wat is een bm-verklaring?

@ TRL: wat leuk datje aan me dacht!:smiley: Ik had even een weekje geen internet access omdat ik van hot naar her vloog.

@ Brenniej: stap is gezet, je bent bij je ouders ingetrokken! Jammer van het akkefietje met askim. Hoop dat ie je snel belt!

@ Askims: Hmm, jongens. Alles went behalve een vent? Trouwens, ik vind, kijken mag. Heb ik ook duidelijk tegen mijn vriend gezegd. Hij mag ook meisjes knap vinden, alsie dat maar niet overduidelijk laat blijken in mijn bijzijn.

@ Roanna: bofkont! Twee keer naar Turkije! En nog wel naar Gumbet, dat is echt fantastisch! Het is je van harte gegund :D.

@ Bloem: haha, dat jou paps dat opmerkt joh, van je haar! Mannen boeien dat soort dingen toch niet?

Ikke is weer thuis!

Bloem, bedankt voor het smsje! Ik heb je er ondertussen 2 teruggestuurd ;). Mijn mobiel lag thuis en ik was weg. Ik was even bezig met bijlezen trouwens, vandaar dat ik niet reageerde.
BTW, ik weet dat jou LONDON heel erg leuk leek en ik ben het daar wel mee eens. Maar dat was ronduit onbetaalbaar. Wel wil ik in Edinburgh mijn Bachelor diploma halen en dan alsnog naar London gaan. Of een half jaartje uitwisseling. Moet kunnen :D.

Al die vragen kan ik nog niet beantwoorden, al spoken die wel allemaal door mijn hoofd. Ik weet nog HELEMAAL NIETS. Maarrr, wel dat ik komende week op vakantie naar Estland ga.

Ik ben er trouwens net pas achtergekomen, deed mijn mail open, zag geen mail van UCAS (het bureau datdit regelt). Ik ga naar de site, log in en zag dat dus opeens staan. Noooou, BBBBBBBLLLLLLLLIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJ dat ik was!

Goedenmorgen!!

Tis tien uur en nog niemand heeft zicht gemeld!!!

Goedemorgen,

Ik ben er weer,was er al vroeg uiit moest voetbalkaartjes halen.

Cris,gefeliciteerd geweldig hoor !!!

Goeiemorgen,

@Cris: Gefeliciteerd