Ttt 41!!

@ TOOS, zie het, mn box alweer vol… pler al die zooi meestal meteen weg, maar sommige belangrijke toch bewaren, maar ja,… t wordt een beetje veel :eek:
zal eens een beetje opruimen…

is wel leuk, ben steeds van plan om turkse cd te downloaden, maar komt maar niks van

zoooo ikke ben opgeruimd!! laat de pb-en maar komen… :wink: :wink: en nou niet ALLEMAAL tegelijk :smiley: :smiley:
hahaha

@toos, komt helemaal goed, je weet niet wat je overkomt :wink:

en tjha, turkse muziek, probeer het juist zo min mogelijk te luisteren… zucht…arch!!! ikke wil daar heen!!
die beps en viva liggen gewoon met hun kontjes in de turkse zon, overdag en nu met hun beschonken toeten in bed!! arccchhhh ikke wil ook!!
booz’n & cruiz’n in the turkish sun! :eek: acute aanval van gumbetitis en heimwee tegelijk!!

druk met ruimen???

Ja ken het wel, had na oktober echt heimwee

Ben heel benieuwd

nee hoor
ben ik dan weer heel makkelijk in… delete, delete, delete…!!
maar sommige dingen zijn dan wel weer belangrijk, maar je kunt er maar iets van 45 bewaren ofzo?? ik weet niet, maar moet zo’n beetje elke week wel flink ruimen… probeer het een beetje bij te houden, maar lukt niet echt hihiihh…

:smiley: :smiley: hahahaaa, jullie ruimen het huis op, ikke mn mailbox… :smiley: prioriteiten!!
had trouwens viva een sms gestuurd, en aangegeven dat jij en roanna om ste beurt de poetshoneurs ff waarnamen :wink:
nog geen antwoord…:smiley:

die zal wel denken!! :eek:

die zal wel lachen om zo’n smsje. Ben gestoken door viva’s werkbij:D, ze wordt bedankt

eerst volgende keer dat ik die bij tegen kom sla ik hem neer

hahahahaa
heb ikke gelukkig geen last van!!

Maar ik ga mn hondje uitlaten en dan mn mandje opzoeken. Is ook voor jou verstandig

ikke ga nog 1x schoonmaken, over een weekje of 3, als alles hier leeg is
dat zal ook de laatste keer zijn dat ik zal afwassen… :smiley:

Hij heeft mij gestoken op commando van viva

das wel makkelijk schoonmaken als er niks meer staat

haahaha zou het?? is gewoon een bezig bijtje… wil ook bezig blijven!!
hahaha
denk dat dat app. van viva schoner is als zij weggaat dan daarvoor… :smiley:

tja, slapen, zou verstandig zijn he? mn koppie loopt over… en heb dorst, maar alleen maar cola in huis, en tja… das vragen om moeilijkheden… owh ja, heb nog wel wijn in huis, maar das ookal zo verstandig… en tja, water, wordt hier niet koud… van die pislauwe kraanwater… dorst!!

Slaap lekker:slapen::slapen:. Doe jij het licht uit en de boel op slot

big problem, je had toch een bar beneden je

hahaha ja maar ikke zit hier in mn badjasje enzo… ga echt niet naarbeneden voor een sinasje ofzo! hahaha

ikke zal het licht strax uitdoen
truste :dag: