@ babsch, nee ik voel me dus niet zo heel veel beter zeg maar
maar hoe is het met jou? helemaal hersteld van je voedselvergiftiging? ook nog steeds leuk op je nieuwe werk??
@ linda, en en en,… was hij erook? of nee, niet he? gelukkig was het niet te warm voor een 1e training!! met hoeveel zijn jullie normaal dan?
was t gezellig vanavond?
wowwww das een grote groep! is dat de hele vereniging ofzo?? en dan maar met 1 trainer??
wanneer heb je je 1e wedstrijd weer op programma staan> cker na de vakantie?
eerst komende westrijd is 16 septemer, heet singelloop rondje enschede is 8 km, onze vereniging telt nu 500 leden wel meer dan 1 trainer maar vrijwel alle trainingen liggen stil in de zomervakantie
Nog even snel voordat ik mijn bed in kruip. Morgen moet ik er vroeg uit, even snel de boodschappen doen en dan met een vriendin en J. naar een klein pretpark hier in de buurt.
Had eigenlijk al lang op bed willen liggen maar kwam, toen ik op zoek was naar een foto, op een leuke website terecht. Dacht ff een stukkie lezen, niet dus, hele avond de reisverhalen zitten lezen.
Tot morgen en voor degene die gaan slapen … truste!
Goeiemorgen,
kom nog even langs, net thuis van mn werk, kan dan nooit meteen naar bed. @Miere: internet en de rest weer in orde? Hoop voor jullie dat het gauw beter gaat, maar kost meestal tijd. Lekker naar de sauna zondag met mar, Heel veel plezier alvast
Het is wat met die askimmen, sorry is niet precies blijven hangen, maar dat snappen jullie vast wel
@ Beps: heb je gemist vandaag, maar nog heel veel plezier samen met hub. Neem nog een biertje op ons thuisblijvers @Bloem, nog niet echt lekker dus @Roanna; Wat las ik ga je naar gumbet, joh wat leuk, heb je een beetje goeie vluchttijden:rolleyes:
hahahaa die toos!!
owh ikke zit ff naar een geripte versie van Justin T. te luisteren, my love… zulke geweldige herinneringen (gumbet herinneringen off course) aan dit liedje… zit helemaal te bouncen als ik dit hoor!!
hahaha
krijg de laatste tijd alleen maar rare pb-en van mensen die blijkbaar nix durven te posten ofzo, maar goed, ik advisier me rot !! hahaha
owh i’m lovin die bebo-zooi!! daar kun je allerlei filmpjes en muziekjes opzetten, die dan automatisch afspelen… ikke kijk alleen naar bebo-profielen van andere gumbet-lovers en guess what!! die hebben allemaal turkse gumbet muziek erop staan!! owwwwhhhhh love it love it LOVE IT!!!