@ TRL tot laterrrr en dat scheelt idd een hoop!? hoe kan dat nou? hadden ze eerst niet goed genoeg gezocht naar een goedkope deal ofzo?? of zouden die prijzen zo gedropt zijn! meer dan € 300 verschil op een ticket… poehee, hoe duur was het ticket eerst dan wel niet!? :eek:
Dat vind ik inderdaad ook wel een heel groot verschil. Meestal moet er geld bij, of je kan annuleren. Nouja, hebben die mensen ook een keer geluk. ![]()
ja d’rom
volgens mij zijn we al een stukkie dichterbij bloem’s bedtijd… ben zooo moe, nog ff volhouden, dan kan ik meteen doortukken!
En luisteren naar je lichaam he Bloem!!! Ga maar lekker tukkie doen tot morgenochtend, misschien voel je je morgen dan wat beter.
Truste voor zo hoor! :dag: :kus:
ja tis bijna 9 uur, mag wel weer ff slaapie doen he? heb geen siesta gedaan vandaag, dus lijkt me wel wat,…
Ja dat mag! :biggrin: Ga jij maar lekker ff tukkie doen, ga ik ff verder surfen om nog wat leuke kleding te scoren voor de vakantie. :king:
:dag:
owh altijd leuk voor de vakantie…
ik moet me ook inhouden om niet nog meer shirtjes en bbroeken enzo te kopen, genoeg is genoeg… maar ja, beetje variatie… hihi
moet alleen nog ff langs een bep. winkel die beppie me heeft aangeraden om toch nog maar een x te kijken voor iets van een bikini of tankini, zoals jij en beps gekocht hebben,…
beetje lullig als ik daar strax op een thais strand wil liggen en dat het niet gaat, omdat ik nog steeds geen gepast zwemkostuum heb gevonden…
@ brenniej, ook weer terug??
welke film is het geworden>???
jep, ikke is ook weer terug…
Is echt nog lekker weer buiten zeg…
lekker ff wandelen, Kreeg alleen onderweg ontzettende buikpijn, menstuatiepijn, eerste keer weer na het gebeuren, maar het is echt niet normaal… Is dat gewoon?? dat het gewoon echt zeer doet…meer dan normaal zeg maar…zo tis een ingewikkeld verhaaltje maar jullie begrijpen hopelijk wel wat ik bedoel!
hehe
Ik heb gelijk filmpje meegenomen THE LAKEHOUSE - een verhaal over liefde tussen 2 mensen die elkaar nog nooit hebben ontmoet maar later komen ze erachter dat de 1 in 2004 leeft en de ander in 2006… hmm maar is even kijken of het wat is…
en ik heb ene historische film mee genomen : Tristan en Isolde… hele mooie film,… heb ik al een keer gezien, maar de moeite waard hem nog een keer te kijken!![]()
tristan en isolde is zelfs nog de moeite waard om em voor de 500e keer te kijken!! vind dat zoooooo’n mooi verhaal!! deze film is ook wel okey, geloof dat ik tristan erg jammie vond, dacht ik :drool:
die andere ken ik niet, maar klinkt intrigerend…
en van dat andere… misschien is het normaal dat de 1e gewone keer heftiger is, ik weet het niet?! kijk het ff aan en anders ff de dokter bellen, of dat gewoon is?
ja indd,… nja ik ga wel ff warme kruik maken…
en leg het wel op me buik…
Maar kwam ineens opzetten, egt van die steken…
maar ja…misschien zet het morgen wel door…en anders ff dokter bellen indd…
want eigenlijk heeft het nog best lang geduurt… maar ja heb ook met veel stress gelopen laatste tijd… kom nu tot rust…en daar heeft het ook wel mee te maken misschien!!..geef ook maar een gooi hoor…hehe
maar goed
ikke ben er klaar voor
luikjes (lees: lamellen) dicht
deurtje op slot
make-up eraf
tandjes gepoetst :biggrin: check…
dussss klaar om lekker mn bedje in te duiken, de dekens om me heen te woelen, weg te zinken in mn kussen en morgen pas weer ver in de ochtend wakker te worden…
ik ben er klaar voor en dus zeg ik: trustelllll
:dag:
@ Bloem: Slaaaap lekkeerrrr…!!
Ikke duik er ook zo in! met kruikje, theetje naast me bedje, en filmpje! Heerlijk!!!..
Hallo!
Bloem: Voel je je alweer wat beter? Misschien loop ik wat achter, maar doe m’n best om bij te blijven! En weltrusten voor straks…
Brenniej: woon je al bij je ouders om lekker te sparen om naar je askim te gaan?
Gisteravond is mijn tv geklapt… Geen filmpjes voor mij dus!
Oke Brenniej, jij ook weltrusten!
Geloof dat ik een beetje laat ben, iedereen gaat ervantussen…
Besmile: nog bedankt voor het zenden van het lijstje met de woordjes! Ik ben er weer blij mee, kan ik weer wat liefs zeggen tegen m’n poepie!
Bloem en Roanna, weet ook niet precies hoe en wat van die reis van me vriendin maar geloof dat ze nu in het totaal 337 euro goedkoper uit zijn.Ze laat het altijd door dat reisburo uitzoeken dus zal wel goed zijn.Vorig jaar konden ze niet terug omdat toen de reisorganisatie failliet was moesten ze 2 dagen langer blijven,zo hebben ze altijd wel wat.
Brenniej,lake house wel leuke film,maar soms ook wel vreemd.
slaap lekker allemaal
@turkije-lover: trainign was wel leuk, kon merken dat ik al die weken niets gedaan had off training begint pas komende week weer, we hadden nu training van iemand uit onze groep, neemt heel soms wel eens de training over als trainer echt niet kan, waren maar met ong 8 personen woensdag
tis me volgens mij niet echt gegund ofzo??
lig al twee uur te woelen en te draaien in mn bed, ben al 4x naar de wc gegaan en nu maar besloten ff eruit te gaan, anders lig maar te liggen, allicht poging 2 met een half uurtje ofzo??
ik word gek, ben echt moe!! zit de hele tijd te gapen,oogies prikken, maar dan lig ik, en dan lig ik toch niet lekker, begint mn buik te borrelen, word ik misselijk en nou ja, jou get the pictuuuurrreee!