Ttt 41!!

Doe maar …Charly’s Angels. :unibrow:

Bloem,maar je haar was toch heel kort of is het al weer behoorlijk gegroeid ??

ja ach, heel kort, heel kort… het was redelijk kort, maar tis idd als een tierelier gegroeid, en heb nou van die golven links en rechts…

@ roanna, hallo daar!!
hoe is het met joU? nog meer leuke opmerkingen van schoonzus en zwager vernomen??

Die ja :redface:, wist dat ik ergens scheef zat :biggrin:

Zit je net in de periode dat er niks meer wilt,op je reis zal het wel lekker zijn als het zo kort is.En bij de monnikken in Tibet kunnen ze het vast wel afscheren :wink:

Zo, heb vanmiddag ook de officiele bevestiging en factuur binnen gekregen via de mail en alles is nu geregeld. De tijden staan er ook bij, onder voorbehoud dan dus …

wij kunnen gaan. :vak02:

@Bloem
Geen wonder dat je vader het leuk vindt dan, jeugdsentiment :unibrow:. Volgens mij kickte iedere vent vroeger op haar.

Roanna,heerlijk he om alles binnen te hebben dan lijtk het al wat dichter bij te komen

@ roanna, owh wat een heeeerlijk gevoel he!! en ook meteen betalen :unibrow: hehe, maar dan weet je dat je binnen de 6 weken zit, toch??

@ TRL ja, ik weet het allemaal niet… aan de ene kant, denk ik, lekker laten groeien, uitgroei: boeien, piekhaar: boeien, maar aan de andere kant, tja, wil toch wel een beetje leuk op alle foto’s staan en aangezien ik absoluut geen petjes cq haarbandjes type ben… ik weet het allemaal niet?! hoe doen al die andere backpackers dat dan toch! die zijn toch ook best wel een beetje ijdel??

@ marion, ja ik heb al zo’n vermoeden, hahahaa, nee hoor, weet niet… hij houdt idd van volume en lokken enzo… ikke niet zo! hahahaha

Nee, alles is goed nu. Ze heeft er heel veel plezier in en haar man… nou die gaat gewoon mee, om de koffers te sjouwen. :biggrin: Nee Bloem, mijn schoonzus in ieder geval, ziet het helemaal zitten.

Bloem,misschien zijn die andere backpackers toch minder ijdel als je denk.Of je wordt tijdens de resi vanzelf wel makkelijker

Ja ik mag nu alwel betalen, maar op de rekening staat 4 weken voor vertrek alles in 1 keer betalen, incl. eventuele verzekeringen.

Dusse… kan nog even. :smiley:

@ roanna, weet je hoe lang je nog moet aftellen!! owh ik wou dat ik er dan ook was!! party hardy!! hahaha

@ TRL kan me haast niet voorstellen :wink: hahahaa, nee, zal eens kijken voor een mooi sjaaltje om de uitgroei te bedenken, en allicht, coupe budda is te overwegen! :wink:

@Bloem
Tuurlijk zijn die ook ijdel. Alleen hebben die misschien makkelijk haar, of althans dat lijkt dan zo.

Coup Budda ja en tegen de tijd dat je weer naar europa komt is het al weer aardig aangegroeid…Ach je zal vast wel een oplossing vinden …

Vriendin smste net het reisburo heeft wat anders voor ze gevonden dus nu gaan ze naar een ander hotel en losse vlucht scheelt ook nog eens 337 euro dus voor hun heeft het positief uitgepakt dat Irs trv*l failliet is.

@TRL
Mooi zeg, een geluk bij een ongeluk dus voor hen.

Ja zeg dat wel.
Zo ik ga ff bankhangen

tot later :dag: