Ttt 41!!

hahahaha die vaders ook he.

@ TRL zoiets heeft positieve thinking! en geef hem eens ongelijk… als ie ervanuit gaat dat ie het niet krijgt, waarom dan de moeite nemen om visum aan te vragen? hoe lang wil ie dan blijven? weekje of 2? heb je dan nog wel vrij of hoe ga je dat allemaal doen!?

all the questions :redface:

ja weet het bloem,heb 3 jaar geleden bruilift gehad in Gaziantep en moesten toen ook met de bus van Adana naar Gaziantep was maar 3.5 uu ofzo,maar de bus was erg luxe ja,blijf het alleen vreemd vinden dat je de telefoon uit moet zetten

@ TurkijeLover: jaa in Istanbul kan je ook voor het visum!!!..Hmmm maar als je plannen wijzigen…just let me know!:wink:

@ Bloem: ik vind Ankrara ook niet zo leuk, maar we gaan er heen op famliebezoek!:)…hmmm das wel gezellig!!..

Meisjesss ik ga ff stukje wandelen…en onderweg ff filmpje huren!!!

tot zoooo!!! Kusssjjesss!!

en vooral die vader van mij!! poehee… dit valt weer in de rubriek: tis ook altijd wat! en nooit goed :wink: maar tis een schat hoor, daar niet van! :wink:

@bloem
:D:D:D:D
Lijkt mijn hubs wel die vader van je. Net als ik het echt niet meer vind kunnen gaat hij het mooi vinden.

@ brenniej, tis heerlijk buiten, dus enjoy! en welke film wordt het??

@ TRL das zodat de apparatuur niet van slag raakt :wink: hahaha en de chauffeur maar bellen en doen!! hahaha… denk dat ze dat doen, omdat anders IEDEREEN door mekaar zit te bellen, hihihi…

Heb nu nog ongeveer 4 vakantie weken staan,had vorig jaar maar 2 weken vakantie gehad dus rest kon ik meenemen naar dit jaar.Dus als hij komt neem ik nog een weekje vrij ofzo en ga dan proberen de andere weken halve dagen te werken.Zoals het er nu uitziet wil hij voor 2 weken komen,maar ik probeer hem nog over te halen tot 3 of 4;)

@ marion, ja soooo raar! terwijl ik dus nu een stel flinke blonde manen heb en dan een uitgroei van 10 a 15 cm van lekker peper-en-zout-blond haar… en die lijkt extra donker… zal zo toch nog eens in de spiegel kijken… het golft nu alle kanten op, voel me net zo’n… hoe heet ze ookal weeerr??? owh, slecht, nu kan ik er niet meer opkomen
zo’n blonde actrice uit de jaren 80 met van die blonde lokken enzo… owh!! kan ik niet uitstaan dat ik er niet opkom!

@ trl ja tuurlijk, anders is het wel erg veel visum moeite voor 2 weekjes… ben je 2 weken in turkije bezig om een visum voor 2 weken NL te regelen, beetje zonde van je tijd (vind ik dan)
en als het visum niet lukt, blijf je dan een weekje langer in turkije??

Pamela misschien?

Je krijgt wel een filmpje te zien in de bus,zat toen naast me vriend en was een turkse comedie ofzo hij lag helemaal dubbel van het lachen,ik snapte er niks van maar door hem moest ik ook lachen.

Bloem,dat weet ik nog niet,heb op het werk gezegd dat ik vanaf 27 oktober 2 weken vrij wil en onder voorbehoud nog een week.Scheelt dat ze niet zo moeilijk doen

sarah fawcet!! of zoiets

@TRL
Zou hem ook overhalen om langer te blijven dan hoor! Gaat al zo moeilijk om ze hier te krijgen. Meteen optimaal gebruik van maken als het zou lukken.

@ TRL das wel lekker dan idd! ikke had de film, uhm… ja, kom er weer niet op! djeez… zo’n actie film, met allemaal minietjes, door de straten aan het racen, begint in venetie, met george clooney en mark wahlberg en niet een van de ocean’s reeks…

O ja, Farah Fawcet. Die van the three angels, of hoe heette die serie ook al weer?

Ja,heb het ook al geprobeerd maar dan komt zijn koppigheid weer boven,dat hij ook wil werken in de wintertijd dus ook niet al te lang kan blijven duhhhh pffff wat is nu 3 of 4 weken op 4 maanden.

oww ik weet welke je bedoelt dat is Italian Job leuke film

ja die ja!
was idd leuk, maar begreep er toen geen klap van, hahaha, en later thuis gehuurd en idd van genoten, toen wist ik al een klein beetje hoe ie ging

we hadden trouwens niet elke bustrip een film, ligt er een beetje aan

@ marion, je bedoelt dan charlie’s angels? das dus voor mn tijd, maar heb wel eens foto’s van die farah fawcet gezien en nou, ja, zo’n coupe heb ik dus nu, allicht dat mn pa dat leuk vindt :wink: ikke ga lekker eigenwijs binnenkort naar de kapper!! hahahahahaaa