ik heb hongerrrr…maar eten is nog niet klaar…!!
Pooeeehhh… hahaha
het ruikt allemaal zo lekker!!! maar kan nog niiet aanschuiven!!..
heb viva gesmst, maar nog nix terug, dus dat betekend dat die lekker zit te relaxen en zich vast nergens druk om maakt!! hahaha
@ trl, ik bakte en at altijd tegelijk, en dan de rest van het beslag bewaren voor de lunch van de volgende dag!
@ brenniej, handig he? thuiswonen
hihi, kun je zoooo aanschuiven!
zooo eggt…! alleen ben ik de tijden niet meer gewend van me ouders haha…
Ik at altijd waneer ik trek had…
Bloem,das ook een idee,zal het de volgende keer eens proberen.
Brenniej,dat zal dan zeker wel wennen zijn,maar ja je hoeft het niet meer zelf klar te maken das weer een voordeel.
@ turkijeLover: Hoe zit het eigenlijk met visumaanvraag…?? ben je al wat verder, of wacht je tot je daar bent??
@ TRL wel maximaal 1 dagje bewaren he? anders word je ziek! hahaha, moeten we niet hebben, heb ikke het strax gedaan
@ brenniej, en was dat dan later of vroeger?? hihi… scheelt wel dat je er nix voor hoeft te doen en zo aan kan schuiven. toch?
Me vriend wil wachten tot ik daar ook ben en dan samen naar Istanbul of Ankara gaan.Maar ik denk dat het misschien beter is om de papieren alvast naar hem toe te sturen.Meneer denkt er nog steeds makkelijk over.
Bloem,bedankt voor de tip hahahaha natuurlijk krijg jij de schuld niet en al zou ik jouw de schuld wel geven dan ben jij toch al lang en breed met je rondreis bezig dus…
hahahaa, eet je maar 1x in de maand pannekoeken dan! hahahaa
tja, zou toch al wel beginnen met wat papieren te verzamelen, je wilt toch niet jullie kostbare tijd samen ‘verspillen’ aan administratieve rompslomp als je gezellig samen kunt zijn en het hier alvast geregelt kan hebben? toch?
Bloem,1 keer in de maand is nog veel eerder in het half jaar ofzo :slywink:
IK heb de meeste papieren al klaar liggen dus dat is het probleem niet…
owh zo… vroegahh at ik bijna elke 2 weken wel pannekoeken! hihih… met veel vezels enzo, helemaal zelf gemaakt, erg gezond voor de mens ![]()
gelukkig dat jouw deel van het papierwerk in orde is…
owh gosh, ikke ben zo moe! maar ja, als ik nu naar bed ga… tis nog zooo vroeg, maar ff een tukkie, ik ken mezelf, dan word ik strax om 1 uur klaarwakker, wakker… zucht… gaappp
En dan kan je de rest van de nacht niet meer slapen das ook niet prettig.
ja gelukkig is mijn papierwerk ok,nu dat van hem nog,zal niet makkelijk zijn denk ik,en hij moet een werkgeversverklaring hebben.
@ TurkijeLover; ooohwww oke…!! das ook beter,… en dat askim er makkelijk over blijft denken,… hmm hij komt er echt nog wel achter… dat het allemaal niet zo makkelijk is…alhoewel als alles goed gaat het wel heel makkelijk KAN zijn!..
Maare hoelang blijf je eigenlijk in Turkije…want als je naar Ankara gaat…! Ik ben daan eerste week van November ook te vinden!!;)![]()
das altijd lastig idd
maar willen jullie dan samen half nov weer naar NL komen, of is dit visum voor een andere keer?
hahahahaa
meeting in ankara! die hebben we geloof ik nog niet gehad! ik vond ankara nix aan. heb dan ook weinig toeristisch gedaan daaro, maar nee, echt gezellig vond ik het er niet…
Brenniej,zoals het er nu naar uitziet blijf ik 2 weken.Heb nog geen terug vlucht geboekt.Me vriend wil naar Istanbul voor het visum schijnt daar ook te kunnen en mocht het daar toch niet kunnen gaan we alsnog naar Ankara.Is dan maar 4 uur met de bus zegt tie hahaha peuleschilletje voor hem heeft vorig jaar 35 uur in de bus gezeten toen hij op vakantie kwam in Kusadasi
ook zoiets he?!
was dus bij mn ouders weer
en mn pa heeft altijd commentaar op mn haren.
dan is het te sluik, dan piekt het teveel, dan zijn de punten dood, dan is het kleurtje niet goed…
maar goed, moet dus eigenlijk echt al weeeeken naar de kapper… heb echt een uitgroei van 10 cm ofzo, en het valt echt vreselijk, mn pony heeft nooit lekker gezeten, dus wil het echt fatsoeneren…
maar goed, t was vroeg vanochtend, brak, dus ik denk, fietsen en al, heeft toch geen zin er iets aan te doen…
had ergens vanmiddag wel in de spiegel gekeken, dat ik dacht, owh owh, bloem! je moet naar de kahappppeeerrr
komt mn pa thuis, met mn mamsie hoor, theetje drinken, gezwellie. zegt ie ineens… weet je, ik vind je haar echt mooi zo! dus ikke… :paranoid: hoe sarcastisch is dat nou weer? meende hij het gewoon echt! hij dacht dat ik net naar de kapper was geweest om deze kleur te krijgen… hahhaaaahhaha… maar ja, denk nu wel… zal ik nog naar de kapper gaan?? hihi
Bloem,hij wil dan samen met mij hierheen vliegen,volgens mij denkt hijd at hij het visum al heeft :so:,ik ben er gelukkig wat nuchterder onder
@trl, 4 uur bussen in turkije is nix!!! en ik denk dat istanbul-ankara eerder 5 a 5,5 uur is, maar goed, das nog steeds een peuleschil. lekker luxe long distance bussen, soms een filmpje erbij. koffie en thee incl. colaatje d’rbij of een watertje… lekker naar buiten kijken, no worries!