Ttt 41!!

Helloaaa…

Ik is er ook weer…
Sleutels van me huisje in moeten leveren! hmmm
Tis mijn huis niet meer!! hehe…
Afscheid genomen vandaag!:wink: haha…
Mjaa goed… Laat het avontuur nu maar beginnen!!..

Begint goed maar niet heus… Beetje ruzie nou jaa ruzie… woordjes met Askim…:S pfff… ik belde hem net… Maar hij was druk blabla…reageerde die geloof ik op mij af…kreeg een snauw sjonge sjonge… ik zeg…hallooo gaat je lekker zo… blablabla en hij gooid de telefoon erop…en nu staat die uit!..
Njaaa wat die wilt hoor!!.. Ik hoor hem vanzelf weer…" sorryyyy" acchh Hij is moe…laten we het daar maar op houden!..

Hmmm ff bijlezen!..

:wub:Nou Nou Nou… Askim is weer online!!!

jooeeehooeee;)
wou dat mijn askim ook weer is online kwam…:frowning:

tis ook wat met die askimmetjes!

@ brenniej, ja ach, als je hem op het verkeerde moment belde… kan me er wel wat bij voorstellen!
@ cyn, was het nu echt jouw askim??

ikke veel geregelt, pa en ma komen zo thuis, dus ben weg
zwaai, tot vanaaaafff

@ Bloem: jaa snap het ook wel, maar ja zeg dan ff Bren, bel me later doeiiii!!.. toch?? moet die dan zo uitvallen?? ik deed niks haha… maar goed… t zal allemaal wel meevallen, Dalijk belt die weer alsof er niks aan de hand is!..heheh… soms wordt ik ook zoooo moe van hem, maar dat hoort er ook bij he!

Ja!! Hij had ze cam aan… Maar gaat nu slapen… Moet vanavond van 21.00 tot 07.00 uur werken :disgust:

Brenniej,laten we het er maar gewoon ophouden turkse eigenwijzigheid he,daar heeft tie van mij ook wel eens last van.

Cyn,en voelt het goed dat je hem weer gezien heb?

Bloem,druk met alles regelen?Al wat van Cris gehoord?

@ turkijeLover: ja precies, pffff… wilde hem vertellen dat ik me sleutels enzo had ingeleverd… njaaa dan niet hoor…!! egt vervelend is dat.;… ik ben al best wel druktemakertje, en dit blijft dan in me hoofd zitten hele tijd! hehe… maar goed, over uurtje weet ik zeker dat die pauze heeft… dus afwachten maar… of Meneer te spreken is!;):wink:

Hmm die van jou heeft dus ook wel zo buien… haha en dan zijn ze zoooooooo irritant…!! oooohh oohhhh…

Nou echt wel,en hij kan het nog lang volhouden ook hoor,maar ja raak eronder hand wel aangewend.Hoop voor je dat hij je dan terug beld in de pauze.
Dat is trouwens snel dat je de sleutels in kon leveren meestal heb je toch minimaal een maand opzegtermijn…

Jaa, klopt, maar alles was al klaar enzo, dus heb het gewoon gevraagt en ze hebben eindcontrole gedaan… en toevallig was er ook al een meisje komen kijken die het helemaal geweldig vond, dus kon een hoop laten staan!:slight_smile: en nog een extraatje aan overgehouden!,… dus ik blij en zij kwam zowat in een compleet ingericht huisje!:wink:

En jaa… Askim is soms ook zo onredelijk eigenlijk… pfff…
Vorige keer hadden we ook een beetje gez*ik… hoor ik ineens een knap…gooit die gewoon ze telefoon weg… aha…tuut tuut tuut… hoorde ik daarna…
Pffffff…Maar ach… het is daar warm, hij is moe, het is druk, hij loopt zich de … en dan bel ik nog een keer terwijl die me mist…Van 3 vrienden in de bar…zijn de vriendinnen er ook nog is… dus behalve ik!.. aaahhh… ik snap het wel…

Dus wat extra eurootjes voor straks alles is mooi meegenomen nu.

Ohhh ik zie het helemaal voor me.Maar hijm oet nog ff geduld hebben straks zijn jullie 6 weken samen en in februari een hele lange tijd

Anyway… IK HEB AL 2 DAGEN NIET GEROOKT!!!..

zo dat moest er ff uit! :eek: :dope: :eek:

Jaaa wachten…wachten… maar ja wel op iets heeeeel moois!!:teeth:

wil je stoppen dan??? Rookt je askim?

Ik ken dat probleem!! Als mijn askim boos is dan is hij ook echt boos!! Vorig jaar had in een meisjesnaam in zijn telefoon staan… In zijn beeldscherm… En dat vond ik raar… Dus toen vroeg mijn vriendin wie dat was… En toen was hij kwaad!! Hij vond dat ik hem moest geloven… en als ik dat niet deed dat moest ik het maar uitzoeken!!

Toen heeft hij eerst een vuilnisbak door de lucht geschopt, en daarna met zijn vuist tegen de muur geramd… Achteraf moesten we wel lachen… hij had namelijk een mega dikke hand de volgende dag!!!

Sukkel!!!

x

@Brenniej
Knap zeg, is zo moeilijk om te stoppen!

@ Cyn: jaaa pfff… Askim is ook zo… 1 keer hadden we een beetje ruzie omdat ik volgens hem net iets teveel keek naar de jongen die in de bar naast hun werkt… Hmmm beetje overdreven, me oog viel er toevallig 1 KEER op! nou als ik hem zo leuk vond moest ik me handdoek maar verplaatsen naar Next door! hahaha… dat zei die dus ik begon een beetje te lachen en zeg… Nou jaaaaa…doe ff normaal…
Hmmm schoot in het verkeerde keelgat…
Liep boos weg, en onderweg schopte die een stoel omver…
en heb hem het komende uur niet meer gezien whaha…
later komt die naar me toe… Sorry askim!!!..

Jaajaaaaa tis al goed… indd achteraf ook om gelachen… stoel kapot…en pijn in ze voet… eigen schuld…domme actie!

@ turkijeLover: askim rookt ook jaaa…zit altijd te roken, zie hem alleen niet met een sigaret als die slaapt haha…

maar ik wil gewoon stoppen, soms hoest ik zowat me longen uit me lijf… niet echt goed geloof ik…

De mijne rookt ook ontzettend veel hij wilde na het leger stoppen,maar is hem nog niet gelukt en ik moet zeggen ik zie het er ook niet van komen hoor :dope:

Haha ja is toch stom!! Zo hij was echt boos toen… En doordat ik moest huilen toen (haha) zag hij in dat hij wel ff normaal kon doen… :tear: