Dacht dat je een leuke dag wilde hebben in Rotterdam :D;)![]()
@Cyn: Alvast een fijne dag in Rotterdam:vak02:
alo again
@ marion, nee de malaria pillen moet ik pas 3 weken voor entree in een malariagebied slikken, dus na thailand zeg maar… dus daar komt het sowieso niet door
denk dat ik ‘gewoon’ weer eens heftig bloedarmoede heb. merk het gewoon, krijg gewoon niet genoeg zuurstof binnen en daardoor moe, draaierig misselijk etc etc
@ cyn, dan kan ikke natuurlijk niet achterblijven: heel veel plezier dit weekend, als je je ajaxakkes shirt thuis laat komt dat vast wel goed
@ toos, wanneer mag jij weer aantreden? morgen?
@Bloem
Waar moest je dan al mee beginnen om te kijken hoe je erop zou reageren? Waar je zo heftig van kon gaan dromen? Of zit ik er nu helemaal naast?
Hopen dan maar dat het bloedarmoede is, niet leuk natuurlijk maar wel redelijk snel met pilletjes op te lossen.
@ marion, nee hoor, je hebt helemaal gelijk. das de lariam, maar die hoef ik dus pas te slikken als we richtying malaria gebied gaan (laos, cambodja, myanmar, borneo en indonesie) dus dat hoeft de komende maanden nog niet
en tja, bloedarmoede is nix vreemds voor mij. heb ik al zooo lang. heb heel lang ijzertabletten gehad, maar die neem ik niet op… dus tja, tis ff afwachten, doe lekker nix meer vandaag!
@Bloem
Das knap lastig dat je die pillen niet opneemt. Veel appelstroop eten als je dat lust tenminste, zit veel ijzer in. Of neemt je lichaam dat op die manier ook niet op?
amper… das dus mn probleem
door al het littekenweefsel in mn darmen nemen die niet alles op. krijg vitamine spuiten, maar pillen werken dus eigenlijk niet echt, dus tis ff afwachten…
Zo ben der ook weer.Lekker weekend!!! Zo eerst ff poetsen moet ook weer eens gebeuren.
Waar is Cris toch??Heb der al een tijdje niet gezien hier.
Linda,hoe was de eerste training eigenlijk??
ja idd heb cris ookal een tijdje niet gezien
zal wel druk zijn met werk, oppassen, familie, vrienden, vriendje…
ik weet het niet
zal ik er eens een sms tegenaan gooien? kan ik wel doen he?
Als je der nummer heb kan je dat wel doen Bloem.![]()
Das idd supervervelend Bloem! Wij slikken een poosje ijzertabletten en het leed is geleden. Bij jou ligt het allemaal wat ingewikkelder.
@ marion, ach storie off my life, al 10 jr, no biggie
@ TRL jaja, zo makkelijk gaat dat… denk alleen dat dr pfoon uitstaat, want sms is nog niet bezorgd…
Nee, vandaag dus en morgen en overmorgen.
Als het bloedarmoede is, is het in ieder geval te verhelpen toch?
postduif neergeschoten
@ toos. owh je hebt ook nog eens een latertje dus??
tja bloedarmoede is te verhelpen, maar ik heb dat gewoon standaard… er is iest aan te doen, dat het een beetje opgekrikt wordt, maar zal het altijd hebben
anyway
lekker rustig hiero!
ja moet tot 11 uur vanavond en morgen en overmorgen
Waarom trouwens Lariam en niet een ander malariamiddel. Weet nog dat mn buurvrouw naar colombia ging, die wilde geen lariam in verband met de bijwerkingen, die heeft toen wat anders geslikt
tja… omdat ik malaria medicatie moet nemen voor zo’n lange periode en het niet exact zeker is welke gebieden we wel en niet aandoen, heeft ie lariam voorgeschreven… ik heb dus echt geen idee wat te verwachten…reisgenoot heeft een proefpakketje gekregen en gaat deze week pil 1 nemen om te testen… ik zie het daar wel allemaal
Ik ga mij in mijn elegante witte hobbezak heisen. Misschien tot vanavond laat.
:dag::dag:
@ toos, werk ze :dag:
ik krijg zo tenminste wel wat gedaan
heb mn bm-verklaring geregeld, had ik na 3 mnd nog niet in huis.
heb nu eindelijk mn reisverzekering geregelt, en heb zelfs al geld besteld! een flinke zwik dollars en rennen, dan omwisselen in roebels en mongoolse tigritten ofzo… weet het niet eens, shame on me, maar veel geld zal ik in mongolie trouwens niet nodig hebben, hoeveel kosten 2 kaarten en een postzegel denken jullie?? :biggrin:
ga nu nog ff in de pfoon hangen ivm mn zorgverzekering en de treintickets naar lhasa en dan heb ik weer veel gedaan (ja, met de huislijn van pa en ma, niet met mn mobieltje :biggrin: :paranoid: niet verder vertellen he? )