Ttt 41!!

Goeiemiddag allemaal, Zo lekker thuis en weekend, lalalalala
*@ Bren…het blijven turken, hè, ze denken en reageren toch anders dan wij verwachten. Maar ze draaien ook zo weer bij, hoor. *
En dat roken, hmmmmmmmmmmm, lukt mij nog niet, ga steeds meer roken. Had net niet meer, gauw onderweg bij de benzinepomp voorraadje ingeslagen.
*@ Bloem, ik hoop dat je gauw opknapt, en iig voordat de GROTE reis gaat beginnen, dat kan je nou net niet gebruiken. *
@ Toos, je bent al weg, denk ik, maar werk ze.
Ik schaam me, heb net alles bij zitten lezen, maar weet het ff niet meer.
Zo ff de boodschapjes in huis halen, morgen nog een beetje poetsen, en werken.
En zondag met Crazy naar de sauna, ons lekker laten verwennen. en dan weer 4,5 week werken, en dan…vakantie.
XXXX Mar

Mijn askim is wel gestopt:):zon02:

@ TurkijeLover: hmmzz maar ze roken daar echt allemaal… haha… ik moet me sigaretten ook echt niet ergens laten liggen in de bar… Want ze zijn gewoon weg…ze roken ze gewoon op! als ik een pakje open maakte…stonden ze zowat in de rij! whahaha

@ Cyn: jaaa… doe ff normaal joh, ik schrok er ook van eigenlijk, ik had ook tranen… maar ik dacht… jaaaa ik doe wel alsof het me niks doet… en ga wel met de rest lekker lol maken… zal hem meer doen… en dat deed het ook, want hij is echt een uur weggeweest…:S:S gek!!!

ze kunnen soms zoooo heftig boos reageren…!!! en dan denk ik… nou jaaa…wat is er nou??

@ Miere: Jaa tis ook moeilijk, maar moet zeggen dat k er nu geen moeite mee heb, maar heb nu ook beetje keelpijn enzo,…en ben zo verkouden…! en moe… haha… dus als ik dalijk weer langs vriendinnetjes ga…die voor me neus een sigaretje opsteken… Hmmmm moeilijk!! maar ja proberen!!!

@miere
Hoe gaat het nu met je/jullie, gaat het nog steeds de goede kant op?

Weet waar je het voor doet brenniej!! Het is allemaal ook voor je eigen gezondheid!!!

Succes :kus:

Jaa ik ga me best doen!:):slight_smile:

Zo de ‘snoepjes’ zijn klaar, weer een zorg minder.
Net belde een tante dat er op de rommelmarkt in het dorp naast ons dorp een dubbele kinderwagen te koop stond voor 11 euro en hij zag er niet eens zo slecht uit.
Ik ben toch maar even wezen kijken, kind in de maxi-co**, wagen in de auto, moeder opgehaald en wij daar heen.
Het was uiteraard niet de allermooiste, maar voor die prijs. We hebben hem bij mijn schoonouders in de schuur gezet en vanavond maar ff ophalen.

Hallo meiden!!!

Klein berichtje vanuit Kusa:
Tis hier heerlijk iets te warm maar verder genieten we giga
Btje bijgelezen maar is geen beginnen aan hihi

Kus voor iedereen en tot niet gauw
:dag: :kus: :dag:

HEY BEPS!!!
Leuk te horen dat jullie genieten!
Neem lekker een duik in het zwembad of de zee, fris je lekker van op :smiley:
Tot… nog lang niet. :kus:

@ Beps: hEeee!!.. lekker aan het genieten!!!:):slight_smile: iets te warm… Nou jaaa toch ook wel genoeg verkoeling te vinden… PLons in de zee/zwembad…!!!

Nog lekker verder genieten!!!..:dag:

Hey Bep.

Fijn te lezen, dat jullie het zo naar 't zin hebben in Kusa. Ach ja, kan ook haast niet anders he? :zon02: Al lekker k*twijn gedronken?

Nou, geniet er nog van en tot… over heeeeeeeel lang :vak01:

@Beps
Leuk dat je nog even aan ons denkt in het warme Kusa!
Lekker doorgaan met GIGAGENIETEN daar he!!

Blijf nog ff heb nog 30 min!

Ja zwembad en zee zijn heerlijk
Nog geen Kwijn op wel bier enzo haha!

En met jullie dan? Alles oke?
Las van rstravel…hopelijk gaat alles met Viva goed…heeft niemand haar telefoonnr?

Nee heb haar nummer niet… Vroeg ik me ook al af!!!

Genieten he daar!!! :kus:

En het appartement Beps, is dat ook leuk?

Dat lukt wel, hoef ik geen moeite voor te doen! haha

Verder niets wilds…sappige roddels ofzo?

Hoi Bep, leuk dat je even langs komt, geniet er maar van en als je teveel warmte heb, stuur maar wat hierheen, kunnen wel een paar graadjes extra gebruiken!
@ MK, over je vraag…hmmmmmmmmmmm, laat ik zeggen, het houdt niet over. Vertel het je wel eens.
En fijn dat je “snoepjes” klaar zijn, weer een zorg minder. Vroeger hoefden wij niet zo moeilijk te doen, gelukkig.
XX Mar

Nee geen roddels volgens mij, we missen je alleen een beetje. :smiley:

App prachtıg, uitzicht op zee en de haven(Roanna: Ligt aan het eind van de marina bij het tankstation)
We genieten heerlijk, alleen de İeren die zijn ongelovelijk, en helemaal als ze dronken zijn!!