TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

Nee de Chan*l is de grond ingespoeld, gelukkig

Lekker gewerkt vandaag?

Heb even op SGR gekeken maar daar staat nog niks

heb vanmiddag mn favo hobby uitgeoefend:frown:, strijken, ik heb dr een bloedhekel aan. Maar goed is weer gebeurd

@Toos: Ja hoor. Lekker gewerkt . Het was ook vandaag nog redelijk rustig.

Heb ik ook net gekeken, maar zag ook niks staan. Wel jammer weer voor die mensen. Het zal je toch maar overkomen, zo vlak voor vertrek.:thumbsdown:

Zal je zeker maar gebeuren, zoek maar weer eens wat anders in the middle of het hoogseizoen

Het staat nu op sgr… Ik hoop voor Viva dat ze nog terugkomt, en dat het hotel gewoon betaald is!!

Ik zie het ook. Viva ging met Ir*s toch? Het is inderdaad te hopen voor haar

Ik heb het gelezen. Oh, is toch wat! Inderdaad, Viva is ook met een van hun. Nou, hopenlijk gaan ze dit goed oplossen en zij moet nog 2 weken. :disgust:

Ja daarom!!! Viva is inderdaad met Ir*s… Vind het echt zo sneu… vond het wel een leuk bedrijf!!

x

Hoop maar dat het goed geregeld wordt.

En werkte Hellentje er ook niet? Oh, echt sneu voor alle partijen.

En weet je? Ik had ook nog bij Ir** gekeken voor ons reisje, mede omdat Viva daar geboekt had en dan denk je, dat zit wel goed. Maar toch niet dus!

Sgr staat garant dat de klanten gewoon lekker hun vakantie kunnen afmaken en netjes terugvliegen… Waarschijnlijk merkt Viva er helemaal niks van!

Gelukkig maar. Ja volgens mij werkt Hellentje daar ook

Nee, misschien ook niet. Thuis komen doen ze zoiezo. Toch denk ik niet, dat het hun niet zal worden medegedeeld daar. Maargoed, het zal ja maar overkomen.

Ik vroeg het net aan mijn collega, en zij zegt ook dat de mensen ter plaatse vaak niks merken… Nou ja als Viva haar vakantie maar gewoon kan afmaken!

Zo is dat! :vak02:

Dat is het belangrijkste en laat ze maar van niks weten ,hoeft ze zich ook geen zorgen te maken, toch?

juist!!!

Roanna, ben blij dat jij toch voor die ander hebt gekozen dan!! Ik moet nu voor mensen voor vertrek half september voor 2 weken wat gaan vinden voor dezelfde prijsklasse!!

x

het is maar een stille boel hier:retard:, ga zo maar eens boodschappen doen.