TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

Zal niet meevallen denk ik, er is al veel vol

Als we vanavond nou een beetje duwen, trekken en persen, dan moet er toch een nieuw deel komen

Het is inderdaad erg rustig hier. Hoe zou dat toch komen? :lol:

Maargoed, ik ga met het eten bezig en Cynthia heeft het even weer druk om die mensen weer op weg te helpen… dus… Cyn, succes ermee.

see you leter. :dag:

Nou, wie weet? :paranoid: :unibrow:

Ja pfff dankje!! Wordt echt lastig!! Je weet zelf wel hoe vol september al zit :retard:

Tot straks of zo, ga maar weer eens verzinnen wat we eten. Denk iets van roerbakmie:dag::dag:

Lekker!! Ik eet vanavond witte bonen in tomatensaus… Vind ik ZOOOO Lekker! Mijn vader vindt het smerig, en dus eten we het nooit… Maar nu gaat mijn moeder dat speciaal voor mij maken!!!

s

Das slecht nieuws van I**s! Echt erg voor de mensen die op het punt van vertrekken staan, hard gewerkt voor je vakantie, kan je eindelijk naar de zon en dan krijg je dit. Zie nu op korte termijn nog maar eens een plekkie te vinden.
Denk dat Viva dan beter af is, als je eenmaal daar zit moeten ze toch zorgen dat je terug naar huis komt.

Ja en daarom is het dus ook belangrijk om je reis te boeken bij een organisatie die aangesloten is bij ANVR+SGR… In ieder geval SGR… Zij zorgen er gewoon voor dat je naar huis kunt!!

Precies!! Zal ook nooit boeken bij een organisatie die daar niet bij aangesloten is, hoe goedkoop de reis dan ook is.

Heel verstandig!!

ik ga turks eten!!! hahhaa opgerolde pizza met doner kebab!!
LEKKER!!!

maar ik ga weer

Jac::: :finger: gemenerd :tongue: haha nee hoor!! Geniet er maar lekker van!

Zo nog een half uurtje en dan zit deze werkdag er ook weer op. Morgen nog vijf uur en dan weekend!!! Lekkerrrrr! Ben zo blij met m’ n collega die steeds een aantal uurtjes van me wil overnemen. Vanavond maar 's een aardigheidje voor dr halen.

Iedereen een fijne avond!

[quote=“Marion2, post:866, topic:31211”]

@Turkijelover
Nee, ik vind niet dat je het forum vervuilt. Dat doe je, naar mijn idee, pas als je discriminerende of beledigende opmerkingen naar anderen maakt.
Op het andere punt vind ik eerlijk gezegd wel dat Bloem gelijk heeft. Je plaatst een opmerking of vraag en verdwijnt dan weer, zelden reageer je op anderen. Alleen als het jezelf aan gaat. Heb daar zelf niet zo’n probleem mee, graag of niet, maar kan me wel voorstellen dat anderen zich eraan storen.

Uhhmmm Marion,hoop dat je Turkije fan bedoelt,ik weet van niks …

Filiz,van harte gefelciteerd en laat je maar lekker verwennen door je askim!!!

Goh das weer balen voor die mensen die met Irs travel weg zijn hoop dat ze allemaal hun vakantie onbezorgd kunnen afmaken.

Dames,ik ga ff op zoek naar een ticket voor oktober,hoop dat ik een leuke aanbieding kan vinden :stuck_out_tongue:

Ik hoop het ook!! Succes!:thumbsup:

[quote="“turkije_lover, post:915, topic:31211"”]

@TRL
I"M SOOOOOOOOOOOOOOO SORRY :redface::redface::redface::redface:

Was idd voor Turkijefan bedoelt!

@ filiz van harte gefeliciteerd
@ turkijelover succes met het zoeken
@ bloem beterschap

Het was toch langertijd bekend dat het met I***ook niet zo goed ging.

Is er iemand een keer in Kemer geweest en zo ja weet iemand of je in September ook nog mogelijk is om met Dolfijnen te kunnen zwemmen. Ik heb wel bij mijn oude stagebedrijf bij de excursieslijsten gekeken, maar ik kon het daar niet vinden.

@ babsch ik stuur je het lijstje wel.

Maak niet uit hoor Marion,ik wist het wel,maar ff voor de duidelijk voor de anderen :tongue:

Zo en ik kan ook weer in het lijstje heb een los ticket geboekt naar Izmir voor 27 oktober:p:zon02::D.Dus zal ik mezelf er maar tussen zetten…:dope:

:zon02:Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam :zon02:

Turkije-fan 17 augustus - Italië
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Jill: 29 augustus - Alanya

Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken