TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

Ze is nu al heel lang niet meer geweest.

Klinkt inderdaad niet goed… Hoop echt dat alles goed met haar gaat!!! Heeft niemand haar telefoonnummer?

x

Ha allemaal, bij mij thuis ligt nu al vanaf maandag het internet eruit, dus nu even gauw vanaf m’n werk. Kan dus ook niet terug lezen. Wel maak ik me ook zorgen over Jill, zolang is ze ook nog nooit weggebleven, ook al had ze het slecht, ze kwam altijd wel even gedag zeggen. Hoop maar dat het niet zo heel slecht gaat en dat er een andere reden is voor haar afwezigheid.
En Bloem, wat zijn dat nou voor nare berichten, kan je nu niet gebruiken, Pfeiffer enzo. Hoop voor je dat het met een sisssssser afloopt.
Verder weet ik het niet, heb niet zoveel tijd nu. Ik hoop dat ik thuis gauw weer internet heb, k* C***A!!!

Miere… rustig aan… En die nieuwe reclame is toch ook van C*****a 5X NIKS!

J Cyn, 5 x nix!!! En dus ook geen telefoon en televisie, hè! Ze vonden dat wij een rekening niet betaald hadden, en wij vonden dat we die rekening niet hoefden te betalen. Was maanden geleden al uitgezocht, is een heel verhaal. Maar als ze die rekening niet uit het systeem halen wordt je dus zonder waarschuwing afgesloten. Kost je een vermogen om met je mobiel een levend mens aan de telefoon te krijgen, uiteindelijk krijg je dan gelijk, maar dan duurt het dus toch nog 4 dagen voordat je weer aangesloten kan worden. C**A, 555 x nix!!!

@Toos
Hub natuurlijk :biggrin:
Wel gelachen nog met J., dat beest zit nog steeds stil te kijken. Wil ie de veearts gaan bellen omdat ie niet beweegt :confused:
Nee, niet meer gekeken naar keukens, vond de tijd te krap.

@Turkijelover
Nee, ik vind niet dat je het forum vervuilt. Dat doe je, naar mijn idee, pas als je discriminerende of beledigende opmerkingen naar anderen maakt.
Op het andere punt vind ik eerlijk gezegd wel dat Bloem gelijk heeft. Je plaatst een opmerking of vraag en verdwijnt dan weer, zelden reageer je op anderen. Alleen als het jezelf aan gaat. Heb daar zelf niet zo’n probleem mee, graag of niet, maar kan me wel voorstellen dat anderen zich eraan storen.

@Bloem
Geen zin om te beppen … dan rust je toch lekker uit.
Heerlijk is dat he, wegdromen bij de reisgidsen. Zie mezelf dan helemaal lopen tussen de tempels, in het regenwoud, op safari. Wil het allemaal zien en de sfeer opsnuiven. Helaas is hubs er niet warm voor te krijgen en vind ik J. nog te klein. Maar wat houdt jou tegen? Niets toch! Na deze reis lekker weer gaan sparen voor het volgend avontuur. Doen hoor, anders krijg je spijt, zegt de dromer.

Goeiemiddag,
Heb even met belangstelling de vorige pagina’s zitten lezen.Tsa, wanneer voeg je nou iets toe aan een forum en wanneer niet? Beetje lastig om dat te bepalen denk ik. Als ik mezelf naga, ben hier ook zeer onregelmatig te vinden en reageer ook niet echt heel vaak of heftig op iedereen en allemaal. De ene keer lees ik iets en dan heb ik er gewoon niks mee, dus dan reageer ik niet. De andere keer lees ik iets wat me wel boeit en dan probeer ik wel te reageren. En vertel dan gelijk weer wat over mezelf. Ik probeer altijd iedereen maar in z’n waarde te laten. , al denk ik ook weleens bij mezelf: moet dat nou hier…! Al met al kan het me niet zoveel schelen wie er wanneer wat schrijft. Snappen jullie t nog haha? En met sommige heb je nou eenmaal een sterkere band dan met anderen. Dat is overal zo denk ik.
In elk geval wens ik iedereen weer een goeie rest van deze herfstachtige donderdag. Hopenlijk knapt het buiten weer snel op!

Toch nog ff een opmerking Turkijefan!
Ik vind het dus wel vervelend dat discussies die gevoerd worden op een ander forum hier ‘uitgevochten’ worden. Het verpest de sfeer HIER namelijk en we willen het graag gezellig houden.

@Marion: Dat vond ik dus ook. Hoe is het met de sprinkhaan, al uit zn shock:D.

Komt het lijstje nog maar eens…

:zon02:Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam :zon02:

Turkije-fan 17 augustus - Italië
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Jill: 29 augustus - Alanya

Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet

Marion: 18 oktober - Fethiye :smiley:
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
1/08 Linda

Volgens het lijstje vandaag verjaardag van feliz. Mocht je nog langs komen

Gefeliciteerd en nog een fijne tijd samen met je Askim

@Toos
Hij is inmiddels al uitgevlogen :thumbsup:

Ahhh ja… FILIZ: Happy Birthday!! Geniet nog lekker van je Askim!!!

Gelukkig voor jou, hoef je geen sprinkhaan te reanimeren

@Filiz
Gefeliciteerd!!!

Een hele fijne verjaardag.

Maak er een mooie dag van met je askim!

Oeps … de hele pagina is van slag door al die bloemen :redface:

Haha goed gedaan Marion!!!

x

@ turkijefan, dat bedoel ik nou precies!! je komt hier alleen maar als het betrekking heeft op jouzelf. je reageert alleen op mensen als die op jou reageren.
ik heb je nog nooit nix aardigs horen zeggen tegen iemand hier op het forum, als het eens een keer geen betrekking heeft op jou.

en datgene wat ik op het ene forum post, dat blijft daar lekker. hier is voor andere zaken
en als je het lef had om mij aan te vallen, had dat dan ook lekker op dat andere forum gedaan
blijkt maar weer dat jij totaal niet weet wat er in de wereld te koop is en hier maar weer ff rond komt lopen kwaken terwijl je totaal geen idee hebt wat er aan de hand is of speelt!!
blijkbaar heb je je lesje nog niet geleerd via dat andere forum, maar kom gerust langs. kwaak lekker over turkse mannen, misschien vriendjes, exen die bellen of seinen, vakantie naar waar dan ook naartoe. kopieer halve lijstje, i dont give a ****
ik doe gewoon wat ik altijd al deed: negeren!!

@ alle anderen die misschien wel of niet regelmatig komen, dat maakt mij helemaal nix uit. altijd gezellig als jullie er zijn, altijd betrokken en mededeelzaam… lekker langs blijven komen. zo vaak als mogelijk, zo vaak als wenselijk, of niet!!

@ filiz, weet niet of je dit meekrijgt, maar idd een hele fijne verjaardag!! hopelijk heb je 300x beter weer dan wij hier!

GVD! Weer een touroperator in financieel onvermogen… Kan ik weer wat anders gaan zoeken voor mijn klanten!

Goedemiddag.

Nou, ff bijgelezen en ik heb wel weer wat gemist he? :wink:

@Bloem: Oh, gelukkig dat er meteen vandaag werk van is gemaakt, al moet je dan tot maandag op de uitslag wachten. Nou, doe maar kalm aan.

@Toos: Nog steeds in de chane* no 5 geur? :stuck_out_tongue:

@Cynthia: Jeetje, wie dan nu weer? Zo houden ze je wel aan het werk he? Kan je weer opnieuw gaan zoeken.

@Filiz: Mocht je dit toevallig lezen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde jaren. :king: