@bloem
alsof dat van jou iets bijvoegt
jij kan alleen maar zeuren over je ex. als je nog teveel met je hoofd bij je ex bent begin dan niet aan een nieuwe relatie. ga eerst aan jezelf werken.
Bloem,sterkte en lekker een paar dagen rustig aan doen,hoop dat je snel de uitslag krijg.En dat je ff geen zin hebt om gezellig te zijn dat begrijpen wij hier best hoor.
Sorry maar dit slaat werkelijk alles!!
Bloem zeurt nooit over haar ex, en ze heeft niet eens een nieuwe relatie… Dus waar je dit op baseerd, dat is mijn totaal onduidelijk.
Sorry
Hallo lieve mensjes,
Hoe is het met iedereen? Hier nog steeds druk drukker drukst. Volgende week komen er een paar sollicitanten, zal ik ze eens even goed aan de tand voelen :teeth: Wil wel een goede opvang hebben als ik straks met m’ n kont in Kusa zit natuurlijk.
Gelukkig ook nog een boel leuke dingen om naar uit te kijken. Morgen lekker met een vriendinnetje uit eten, woensdag met een vriend een fles rose leegdrinken
en volgende week vrijdag met een ander vriendinnetje eten. Joepie en dan schiet de vakantie al op!!!
@Bloem: las dat je niet lekker bent? Hopenlijk alweer iets beter?
@Cyn: hoe is 't met jou? Zal je binnenkort weer 's Hyven
@Rest: jullie zijn even belangrijk maar weet ff niet wat er speelt bij iedereen dus maar ff een dikke SMAK
Pauze om, ga verder!
X Dia
Bloem heeft een heel verhaal over haar ex en vriend op n ander forum :slywink:
Ja dus? Jij hebt toch ook je verhaal gedaan over je ex? En daar zeuren wij toch verder ook niet over?
ja en dat maak toch niks uit Turkije fan
@Turkije-fan: Je bent hier op WW en wat er op een ander forum gezegt wordt doet er niet toe. Er wordt hier met respect met elkaar omgegaan.
nee maar bloem heeft over mij op een ander forum geschreven dus moest het er even uit om over haar te schrijven. verder moet ze het lekker zelf weten met haar ex mannetje
Turkije fan,ik vind dat je erg kinderachtig bezig bent!!!
Ja maar dan hoef je dat toch niet hier te zetten? Je zou het ook met haar kunnen oplossen door een PB…
En sorry maar ook ik vind persoonlijk dat je niet echt sociaal bent qua posten…
pb gestuurd, maar daar reageerde ze natuurlijk niet op
en ik voegde idd niks toe hier, omdat ik dat op een ander forum deed. wellicht ALS ik een nieuwe Turkse vriend heb/krijg dat ik het hier zal posten, maar voorlopig kan dat nog niet en op het andere forum had ik teveel verteld over mn ex, dus ALS ik een nieuwe Turkse vriend heb zal ik erover posten onder een andere naam, maar dat laat dus op zich wachten.
Ja dus?? Misschien slaat die zin beter op jezelf! Zeuren over je ex, en aan een nieuwe relatie beginnen…
Turkije fan,je hoef toch niet alleen te posten als je een turkse vriend heb,er zijn er hier genoeg die ook geen turkse vriend hebben en gewoon sociaal posten.Maar bij jouw draait het alleen maar om jouw.
Vind deze discussie nergens over gaan, vind het erg kinderachtig om iets wat op een ander forum gezegd wordt, dat hier ook nog eens neer te zetten.
@Cyn
ik heb geen nieuwe relatie
dat is dus precies hetzelfde… Bloem heeft toch ook geen nieuwe relatie…
Maar goed… ik vind het wel weer goed zo!!!
@MK: Al iets van Jill gehoord??
@toos
Nee, net nog ff gekeken op hotmail, maar helaas niets.
Klinkt niet goed he