TRL: Ja dat zou opzich wel mooi zijn… maar ik heb periodes in mijn contract staan waarin ik geen vakantie mag opnemen… en dat is van half oktober tot half maart… :tssk:
Getverderrie … zat hier net een grote, groene sprinkhaan in de keuken tegen de muur. Krijg echt de kriebels van die beesten, hub moest dus de held uithangen maar deed het volgens mij liever niet. Maar goed, hij zit nu gelukkig buiten op de auto.
@Toos
Errug is dat he, die stank. Een van de nadelen van het ‘buiten’ wonen.
@Cyn
Das vervelend dat je in die tijd nooit vakantie kan nemen. Is het dan zoveel drukker dan in de andere maanden? Ik zou het juist andersom verwachten.
Ja en dan vooral december, januari en februari… dan is het echt topdrukte… Allemaal zomerboekingen!! En oktober+November ben je druk met de administratie van het jaar enzo…
ikke heb liggen woelen en draaien, wat een rot bed, lig altijd 3-dubbel breed uit, bijna eruit gevallen.
werd gebeld door mn werk, ik zeg: heb me ziek gemeld hoor, owh sorry. meteen dokter gebeld, kon een uur later terecht, niet mn eigen dokter, die heeft nog vakantie (alweer) maar goed, deze tja… die wist natuurlijk nix van mij… beetje gevraagd en we hebben ff een volledig bloedbeeld laten bepalen. suiker, bloedbeeld, pfeiffer, the works. nou ja, meteen maar ff langs ziekenhuis om te prikken.
moet maandag toch langs mn darmendokter, dus hopelijk heeft die de uitslag al
ff afwachten, maar voel me nog ellendiger dan gisteren… pffff
anyay, ook ff langs postkantoor geweest, paspoorten MET VISA opgehaald!! wowowowowoww… die turken hebben zo’n lullig stempeltje, maar dees visa zijn mooi :wub:
maar goed
@ cyn, kun je toch in nov of mrt naar turkije gaan?
@ roanna, bedacht me vannacht, ik had serhan met transavia geboekt via s*nweb.nl, maar goed, tis nu al geregeld
zucht, sorry dames heb echt geen puf om gezelli te zitten kletsen…
te moe voor eigenlijk
ik heb op een ander forum gezegd dat je nu nog maar bij ons komt en ik persoonlijk vind gewoon dat je 0,0 toevoegd. je komt langs, dropt een paar zinnen over wel gaan, niet gaan, wel werken, niet werken, wel cursus niet cursus, wel vakantie niet vakantie en bent vervolgens weer weg, ik vind dus echt dat je bijdrages totaal nix toevoegen.
je reageert nooit op ons, alleen als het iets met jou te maken heeft, en je vraagt maar raak, als we dan reageren, dan doe je dat ook weer af als kan niet, wil niet, zal niet
@ toos dank je, ga zo mn moeder ophalen van het werk en ik hoop dat ze me vanmiddag weer thuis brengt!
kreeg trouwens een super dikke reisgids van djoser in de bus!! woowowowowowowoww!!!
elke reis die daar in staat zou ik wel willen maken! zo’n gids is echt heaven voor mij, giggel!