Ja dat is goed. Slaap lekker, zal nog een schemerlampje laten branden voor Marion, als ze nog langs komt.
@Marion: je weet waar de sleutel ligt he
:dag::dag:
Ja dat is goed. Slaap lekker, zal nog een schemerlampje laten branden voor Marion, als ze nog langs komt.
@Marion: je weet waar de sleutel ligt he
:dag::dag:
By the way, ik zou ook nog wel een keer naar Kreta willen. Wij zijn ook nog nooit in Griekenland geweest.
Wij zijn op Rhodos geweest, mooi eiland, veel te zien. Kan het je ook aanraden
TRUSTE :slapen:
Ik ga hier van dromen :vak02:
Nemen ons iedere keer voor om een dagje naar Kos te gaan, maar komt er niet van. Misschien in september. En zou ook wel naar Samos willen, vanwege de wijn :unibrow:
Oke, lijkt mij ook wel wat. Als er maar wat te doen is en je er een beetje leuk kunt shoppen vind ik het best.
Nou doegiiiiiiiiiiiiiii :dag:
Slaap lekker
Goedemorgen,ik doe de :idea: weer aan.
Hoefde niet veel bij te lezen,Roanna en Toos lekker geklets samen :).
Ben ook op kreta,kos en corfu geweest.Kreta vond ik erg massaal,maar ja wij zaten toen ook in Chersonissos.Kos was geweldig en Corfu erg groen,maar mijn voorkeur is toch Turkije :nod:.
Bloem,lekker geslapen hoe voel je je vandaag?
Goede morgen!
Ik ben 2x op Kreta geweest en op Rhodos en Kos.
Kreta is erg leuk, maar de enige plaats waar je niet moet zijn is Chersonissos. Tenzij je van stappen en heel veel jongelui houdt.
Pffff heb helemaal geen zin meer,denk dat ik vanmiddag maar vrij neem.
Is het nog steeds zo rustig op het werk?
ja nog steeds,mag van mij wel weer drukker worden,heb soms het idee dat ze het opsparen.
Hola!!!
Ik ben er ook weer!! Vandaag weer werken… :so:
@Bloem, beterschap!!
weet alleen niet zoveel te melden… Voel me weer een stuk beter… heb gister een goed gesprek over Askim gehad met mijn vriendinnetje, en ik heb besloten om toch september eerst af te wachten… En dan te beslissen…
x
trl: Wat voor werk doe je?
x
Goede morgen!
Wat een weer zeg, je zou het liefst gewoon in bed blijven liggen en er de hele dag niet meer uit komen als je naar buiten kijkt.
Griekenland, wij zijn op Zakyntos geweest, en een dagje naar Kos. Erg mooi hoor maar toch mis ik daar iets. Zou Kreta ook wel willen zien en als ik dan in de reisgidsen zit te snuffelen kijken gaat mijn voorkeur toch steeds weer naar Turkije.
@TRL
Erg he als er niets te doen is. Duurt de dag zooooooo lang.
@Bloem
Hoest vandaag?
@MK
Heb je al een idee wat je gaat knutselen voor de verjaardag van M.?
@Cyn
Gelukkig gaat het wat beter met je. Verstandig om te wachten tot september. Alles even goed overdenken voordat je later spijt krijgt.
Goeiemorgen:
@Cyn: Je hebt groot gelijk, neem geen overhaaste beslissingen waar je later misschien spijt van krijgt.
Precies… ![]()
Het lijkt wel herfst, het regent en waait hier. Tot overmaat van ramp zijn ze aan de overkant aan het gieren geweest, dus het ruikt hier erg natuurlijk
@Bloem: Beterschap, al bij de dokter geweest??
Cyn,ik werk bij een woningbouwvereniging op de interne informatievoorziening.
Fijn dat je een goed gesprek heb gehad met je vriendin over je askim.En zeker pas een beslissing nemen als je bent geweest in september.Zou het niet een keer fijn zijn als jullie gewoon eens met z’n 2en vakantie houden?
Marion,zegt dat wel dan duurt de dag inderdaad lang.