TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

Wie weet is je schoonzus daarna ook verkocht en wil ze niet anders meer dan turkije

En je zwager, weet hij al dat hij met Onur gaat vliegen? Wat vind hij er verder van?

Wel leuk hoor om iemand zo blij te zien. Ze zijn net terug van Fuerteventura, maar dan met de hele meute. Altijd de kinderen en kleinkinderen op sleeptouw nemen en vorig jaar waren ze voor het eerst met ons alleen op vakantie naar Portugal en toen heeft ze ook zo genoten. Nu heb ik echt vakantie, zei ze dan.

Jouw verhaal met die 2 auto’s is ook komisch dan. Die mensen die stonden te kijken, wisten natuurlijk ook niet dat jullie ook nog familie waren.

Ja dat weet hij nu ook en heeft zich gewoon overal bij neergelegd. Ik denk omdat ik op een gegeven moment zei, ja als jullie niet meegaan, wij gaan boeken, anders is er niks meer wat bij ons budget past. Dus toen was het in enen goed!

Ik weet het niet Toos of Turkijke hun zal bevallen. Ik heb mijn twijfels, maarja eerst zien en dan oordelen.

Is ook weer wat anders om zonder kinderen en kleinkinderen weg te gaan, even niet zorgen.
Het was op zich al komisch dat we de auto’s niet terug konden vinden en mn schoonzus had net verteld dat ze veel beter kon zien met haar bril op. Toen gebeurde er dat, kan er nog om lachen.

Dat denk ik ook. Weet je toen wij voor de eerste keer naar turkije gingen hadden wij ook veel twijfels. Voor een gezin met opgroeiende kinderen was dat nog goed te doen. En nu wil ik eigenlijk niet anders meer, dus je weet maar nooit

Nou weet je Toos. Ik ben en blijf een Spanje ganger en zal zeker weten volgend jaar weer naar Spanje willen gaan. Mijn manneke ook. Maar een jaartje eens wat anders is ook leuk, maar ik ben er niet aan verknocht geraakt zeg maar.

@Toos: Volgens mij zitten wij met zijn beiden iedere avond het topic vol te lul*en he? :wink: Is toch wat he?

Afgelopen keer met mensen zitten praten die hadden het zelfde als jij. Waren spanje gangers, hadden turkije geprobeert. Vonden het wel leuk voor een keer. Tja dat kan ook

Als we nou een beetje duwen en trekken, polonaise naar een nieuw deel:D

Wordt het wel nachtwerk

Op

Z’n

Viva’s

:D:dope::tongue:

Ach welja. Je moet het toch ook zelf gezellig maken en het ene land heeft dit en het andere dat. Wij gaan al vanaf 1978 naar Spanje en zijn eilanden en kunnen er geen genoeg van krijgen, maar af en toe wat anders is ook echt leuk hoor. Ik heb tot nu toe nog steeds geen spijt, dat we naar Turkije zijn gegaan, anders was ik ook nu niet meer gegaan.

Ik heb er weer zin in en wat zei je over 7 weken al??? :zon02:

Ja, gister was het nog 7 weken:D

Ik heb er ook weer veel zin in. Het is wat je zegt, je moet het zelf maken. Wij zijn ook 2 keer in spanje geweest, vond het leuk maar dat was het ook wel. Vind griekenland ook leuk en zou er ook wel weer naar toe willen, maar vind het te duur

Best snel alweer dan :zon02:

Nou, van dat trekken en duwen zal ook wel niks komen, want we zitten hier echt Remi te wezen.

Doe jij de :idea: uit Toos, doe ik het morgenavond wel.

Nou weltrusten dan he Toos. Slaap lekker en tot morgen maar weer. Hopenlijk is het dan wat levendiger hier. :zon: :dag: