TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

jajajjaaaaaaaa
tegenover het hotel zit een hele goede, betaalbaar restaurant.
vriend mehmet in de deur. lekker eten, niet te duur, altijd goed en aardig…
en dan 1 straatje verderop het strand
en een straatje verderop de straat waar ik gewerkt heb :smiley:

@ marion, tja afleiding, igg weer schone was ook! :smiley: moet ook gebeuren he? al loop ik het liefste thuis in joggingsbroek en tshirt

Laat je maar lekker vertroetelen bij moeders Bloem
@MK: Ben benieuwd hoe het met Jill is, maak me er wel zorgen om. Ze is al zo lang niet meer langs geweest

Bloem,lekker ff naar je ouders en je laten vertroetelen en hopelijk dat je morgen bij de dokter langs kan.Sterkte.

@Roanna
Hij is 42 nu, heeft ie best een hekel aan. Leuk om hem te plagen dusssssss, gemeen he :redface:

@MK
Fijn dat je Jill gemaild hebt, hoop dat ze snel reageert zodat we weten hoe het met haar is. Vind het maar een eng idee, duurt nu wel heeeeeeeel lang en das nik voor Jilly :confused:.

@Bloem
En de was schoon de kast in straks is ook heel prettig natuurlijk :wink:

@Marion: Ach wat een mooie leeftijd …42 jaar.

Hallo,
Tijdje geleden alweer, sorry hoor maar natuurlijk weer niet veel tijd gehad. Maar wel genoeg bijgelezen om me een beetje zorgen te maken om ons aller Bloem! Je gaat toch niet gek doen hé meis? Laat je aub goed nakijken, bloed laten prikken enz. Ik hoop dat t allemaal reuze meevalt. Zorg goed voor jezelf hoor en laat je nu maar even flink vertroetelen door pa en ma!
En wat attent van je MK dat je Jill een mail hebt gestuurd. Nu maar hopen dat er nieuws komt van haar, goed nieuws natuurlijk!
En hoe zou het met kletskous nr. 1 Beppie zijn? Vast helemaal geweldig. Hoop dat ze een heerlijke tijd heeft samen met haar hubs.
Met mij gaat het best, gisteren dus in Brabant geweest. Ik was veels te warm aangekleed en was daarom genoodzaakt een nieuw bloesje te kopen(in Waalwijk). Errug hé hihi! Leuke dag gehad en weer heelhuids thuis gekomen! Vandaag gewoon gewerkt, hierna nog 2 dagen en dan ben i gewoon het weekend vrij! Tijd geleden dat ik een heel weekend vrij was dus ik ga er lekker van genieten.
Oh ja, Miere kan zich hier niet melden, omdat thuis haar internet, telefoon en tv voor 3 dagen zijn afgesloten! Misverstand en een behoorlijk foutje van de kabelexploitant! Maar hopenlijk is morgen alles weer oke daar, dus dan meldt ze zich wel weer. (hebben jullie ook zo’n moeite met d, t, of dt aan het eind van het woord? ik wel dus. Hoop maar dat ik het goed gespeld heb, of is het gespelt?? haha)
Nou meiden, fijne avond nog, Bloem veel sterkte en kop op hoor lieffie…komt vast allemaal goed.

ik denk, zal eens ff gaan bij lezen, anders is het zo veel!! hahahaa

okey crazy
ik word
jij wordt
hij wordt
wij worden
maar tis
word jij/ je?
word ik?
wordt hij?
en je hebt het goed gespeld
maar als je het fout spelt, is er nix aan de hand, want wij snappen de spelling wel hoor :wink:

@marion: had t op dezelfde manier als bloem gelezen dus nog van harte gefeliciteerd

Hallo lieve mensjes!

Ben ik weer even. Ik heb het zo ontzettend druk met mijn nieuwe baan enzo, dat ik geen tijd en puf meer heb om veel on-line te zijn! Sorry daarvoor.
Met mij alles verder prima. Ik hoop met jullie allemaal ook.

Alleen heb ik een vraagje: Laatst zag ik een lijstje staan met turkse woordjes waarvan ik ze eigenlijk allemaal wel kon op een na, en dat is:

• mijn enige.
    Ik dacht dat onthoud ik wel ff, maar mooi niet dus. Zou iemand dit voor mij in het turks kunnen vertalen? Ik heb namelijk geen idee meer waar ik dat lijstje heb zien staan!

Thanks!

Babs

@crazy
Er zijn er heel veel die moeite hebben met de d’s, dt’s en t’s.
Maar we gaan niet iedereen op de foutjes wijzen hoor, we weten allemaal precies wat er mee bedoeld wordt.

Goedenavond dames.

Wat een rust hier he? Zouden ze soms op vakantie zijn? :lol: :zon02:

Nou, dan moeten wij het licht maar weer uit doen he Toos, MK116, TKL of Linda? De rest is al naar bed. :biggrin:

@MK116: Ik had toch vanmorgen geboekt bij Va**.nl en omdat ik 2 kamers moest hebben, kon dat nog niet met dit systeem zei ze, maar ze waren er wel mee bezig. Ik heb telefonisch info gevraagd en kon inderdaad op dit moment alleen tel. boeken, maar kreeg dan toch wel de webkorting van € 15.

Maar als ik dan die reklame op tv zie van: in 2 klikken naar de zon, dan denk ik … eg nie.

Tja Bloem ziek, Beps en Viva weg. Super rustig dus

Lekker gevoel he om geboekt te hebben Roanna, nog 7 weken te gaan

Ik zag dat Marion er ook nog is dusseeeeeeeee .

Ik heb verder ook eigenlijk niks te melden. O ja toch nog wel ff. Vanmiddag ging ik ff met manneke naar de Actio* en wilden onze auto parkeren, rijd mijn man te dicht langs een geparkeerde auto met als gevolg, die auto lakschade en wij nog meer. Binnen hebben we even gevraagd of iemand wist van wie die auto was en die was van een van de verkoopsters. Hebben dus samen ff de papieren ingevuld en ja, dan moet de verzekering de rest maar doen. Gelukkig heeft mijn man alles op onze auto weg kunnen poetsen, zodat je er niks meer van ziet. Dit is nu al de 2e keer dat we lakschade hebben met deze auto. Net een jaar oud!

Nou een interressant verhaal of niet dan? :wink:

Komt het lijstje nog maar eens…

:zon02:Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam :zon02:

Turkije-fan 17 augustus - Italië
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Jill: 29 augustus - Alanya

Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet

Marion: 18 oktober - Fethiye :smiley:
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
1/08 Linda

Nou ja het is vervelend als het gebeurd toch

Nou, echt wel Toos. Ik verheug me er echt weer op en mijn schoonzus nog meer.

Heb ook wel zo’n verhaal, was toen mn vader in het ziekenhuis lag, was er samen met schoonzus geweest. Op de terugweg even bij IK langs om te eten. Konden we 2(!!) auto’s niet terug vinden, wij heel dat terrein af. Toch gevonden, wil mn schoonzus haar auto uit de parkeerplaats draaien zet ze hem tegen mijn bumper aan. Dus ik stap uit, zeg tegen mn schoonzus dat ze achteruit moest, zij gas geven, gebeurd helemaal niks. Ik dubbel van het lachen, staan mensen te kijken zo van wat lacht dat mens nou, er staat er een tegen dr bumper aan. Schoonzus was vergeten om haar auto in zn achteruit te zetten. Kreeg er slappe lach van.

Ja kan me wel voorstellen, zo’n eerste keer turkije