Even geshopt. Het is nog steeds droog hier, wel grauw. Gisteren trouwens ook heel de dag zon.
Veel plezier met de kraamvisite, MK
Nou gister was het grauw en heeft het in de middag geregend en vandaag is het ook al de hele tijd grauw en heeft het vanochtend al geregend.
@MK
Even genieten met zijn 2-tjes dus, hopelijk vindt ie snel zijn ritme en slaapt ie 's nachts lekker door. Die nachtvoedingen kunnen behoorlijk op gaan breken op den duur.
Traktaties knutselen. Heb er geen hekel aan maar er gaat stiekem toch veel tijd in zitten. Gelukkig heeft J. maar een heel klein klasje dus das in een paar uurtjes gepiept. Iedereen geeft meestal ook nog een klein kadootje aan de kids. Een leuke pen of potlood. Heb jaren een verjaardagscd gemaakt met alle liedjes die in waren op dat moment. Vrolijk ontwerp voor het doosje maken. Liedjes op de achterkant en een mooie sticker op de cd. Was ieder jaar een succes. Maar helaas, het laatste jaar zat het er door tijdgebrek niet meer in.
@Toos
Ik zal vanavond de verhalen van Iskandil ook een gaan lezen bij radar dan.
mornink
@ cyn en mk, bedankt voor de sms
@ roanna, owhhhh yes!! geboekt en ook nog eens serhan en gumbet, hahahaa, wou dat ik er dan ook was!! wat gaaaaffff
@ toos, ff boodschappies doen!
@ marion, owh wat vreselijk van mij!! ik dacht echt gelezen te hebben dat die broer/ vriend van je man jarig was en dat je man hem als 1e wilde feliciteren!!
maar bij deze:
alsnog gefeliciteerd!!
en wat een ellende met die dieren. tis toch vreselijk en spannend enzo…
@ TRL, visum kan op 2 plaatsen, in ankara en in istanbul. als ik jou was zou ik een enkeltje izmir nemen en dan maar zien wat ervan komt. het is jouw vakantie en dan mag jij (behalve dat je bij hem bent) toch best ook even genieten? lekker naar kusa gaan, beetje zonnen, beetje relaxen etc!!
gaappp ben net wakker. of nou ja, ben net opgestaan. tussendoor 300x wakker, maar dat vind ik niet erg.
dokter gebeld, die is tot en met vandaag op vakantie. bel morgen nog een x voor een plekkie. voel me echt ellendig. zelfs nu nog. heb net gegeten, helemaal warm en trillerig weer en ben hardstikke misselijk! en nee, dat kan niet vanwege… dus het moet iets anders zijn…
krijg het niet meer voor mekaar om een you tube filmpje te uploaden
heb nog een leuke gevonden, ook met dezelfde panda, maar dan net ietsje anders
Ben er ook even tussenuit. Vakantie aanbetalen en hubs wil even naar Uden, zijn telefoon is kapot en die moet gemaakt worden. Daar in de buurt is ook een keukenzaak dus gaan we daar ook maar meteen kijken als er nog tijd genoeg over is. Tot strakkies!
@Bloem
Hoe ist nu?
@ marion, shop ze!! :dag:
@Bloem
Helemaal niet vreselijk, had gewoon duidelijker moeten zijn!
Gelukkig ff een berichtje van je. Hopelijk is er morgen een plekkie bij de dokter zodat er snel iets met je klachten gedaan wordt. Zo kan je niet lang door gaan toch, je maakt je toch zorgen, dat vreet energie en die heb je ergens anders voor nodig strakkies. The BIG journey!!!
ja daarom, maak mezelf toch echt zorgen nu ook!
voel gewoon dat het niet goed zit, voel me wel vaker niet lekker, maar das ff negeren en dan komt het weer goed, maar als ik me strax zo voel in mongolie ofzo… big NO NO!!
Hoop dat het allemaal meevalt meissie, ga voor je duimen!
Filmpje is echt gaaf, lag er eentje hier krom van het lachen die panda na te doen :D;)
Hoop dat je morgen terecht kan en dat het niks bijzonders is. Inderdaad beter hier lamlendig dan in mongolie of zo.
Filmpje is humor:biggrin:
lachen he?
ga maar eens wat doen, misschien voel ik me dan beter :dag:
:dag::dag:
lekker rustig hiero!
ikke ga strax naar mn ouders, mn moeder komt me halen…
hopelijk morgen langs de dokter en kijken wat ie zegt
@bloem
Gelukkig je bent er weer! Bloem niet op de thee, dan moet er echt iets aan de hand zijn.
Ik hoop dat je morgen bij de dokter terecht kan, je loopt al zo lang te sukkelen. Goed als er nu eens naar gekeken wordt.
@Bloem
Goed idee om naar je ouders te gaan. Laat je eigen maar ff lekker verwennen. En heb je meteen een beetje afleiding, voel je je mss een beetje beter.
Goedenmiddag dames.
Gelukkig Bloem zie ik je weer online hier, al is het dan niet zo best met je. En ook gelukkig dat je ouders je zo komen halen en dat je morgen hopenlijk even bij arts terecht kunt. Dit kon zo niet langer toch? Jij zegt dit altijd tegen anderen, maar nu moet jij ook naar je eigen lichaam luisteren. Dus even langs de arts gaan, dan weet je misschien wat meer. Beterschap hoor!
Enneh… ja goed he van die boeking? Ik ben blij dat ik nu even doorgezet heb de rest zien we daar wel. :zon02:Misschien zeggen ze wel nooit meer Turkije, maarja als je er niet geweest bent, kun je dat ook niet zeggen. ![]()
Zo, ga nu even met het eten bezig.
@ MK116: Ik volg het ook van Grand Iskandil op Trosradar. Is me wel wat daar he? Hopenlijk heb ik een goede keus gemaakt.
@Marion: Jij ook nog van harte gefeliciteerd met je hub. Hoe jong is hij geworden? :wub: ![]()
Even ter info, ik heb Jill een e-mail gestuurd.
Ik hoop dat ze zal reageren, zodra ik wat hoor dan horen jullie dat uiteraard ook weer van me.
@roanna
Je gaat er iig niet eten, dus dat kan niet tegenvallen.
Lekker iedere dag een lekker restaurantje uitzoeken, bloem weet er vast wel een paar.