TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

Ik heb haar een sms gestuurd… Als ik wat hoor dan horen jullie het van me!!

x

Oh al reactie:

Ze heeft zich ziek gemeld… Dus ze doet het wel rustig aan!!

x

@Bloem: Beterschap:kus:
@Cyn: Geniet lekker van je vrije dag, moeten tegen die tijd wel wat afspreken hoor

Het is wel toeval dat de meetingen in turkije zijn

Goede middag!
Even lekker met een bakkie …

@TRL
Bij de vorige MKZ-crisis niet geruimd. Met de varkenspest in 1997 hadden we ook nog varkens, toen zijn we wel geruimd.
Wordt nog even puzzelen dan voor jullie maar hopelijk sta je ook weer snel in het rijtje.

@Toos
Hubs was jarig gisteren.
Gaat het er dan toch eindelijk van komen, meeten met Roanna in Turkije.

@Bloem
Maak me een beetje zorgen om je. Anders voor de zekerheid toch maar even naar de dokter met je klachten. Even geen risico lopen met die prachtige reis van je in het vooruitzicht.

@MK
Was idd wat laat geworden maar das niet erg als het gezellig is.
Het vervoersverbod had idd geen 6 weken eerder moeten komen want dan hadden we een gigantisch probleem gehad. Ten 1e plaatsgebrek, want er zijn die periode tegen de 800 dieren geboren. De helft daarvan zijn bokjes die na een paar dagen afgevoerd worden naar de mesterij. Die hadden dan allemaal hier moeten blijven. Ten 2e moeten die verzorgd worden terwijl je je handen al meer dan vol hebt aan de vrouwelijke dieren. Staat dan ook nog eens allemaal hutje mutje dus ook sneller ziektes zoals diarree, longontsteking etc. Als gevolg daarvan gaan er ook weer meer dieren dood. Is ontzettend frustrerend. Maar gelukkig hoeven we dat deze keer niet mee te maken.

@Roanna
YES OOK IN HET LIJSTJE! Toppie zeg.

@Marion: Gelukkig voor jullie dat het vervoersverbod later is. Had eigenlijk begrepen dat de vriend van je hub jarig was, maar hij was het dus zelf. Bij deze gefeliciteerd met Hub.

Bloem,beterschap.

Marion,ja hoop zelf ook weer snel in het rijtje plaats te kunnen nemen,en is zeker een gepuzzel.Heb een mailtje gestuurd naar een reisorganisatie nu maar wachten op antwoord.

@Marion: Sorry sorry sorry, je bent zelf altijd zo attent

@Toos
Geeft niet hoor!

@TRL

nu maar wachten op antwoord.

En liefst nog heel snel ook :smiley:

@marion
Volgens mij was ik de enige die het gelezen had :wink:
Dat is dan echt een geluk dat het vervoersverbod nu komt, de ramp was dus niet te overzien geweest.

@trl
Ik hoop dat je snel iets hoort.

@toos
Ben je vrij vandaag?

Ja ben lekker vrij, moet vrijdag weer beginnen, ben dan een week vrij geweest. Maar dan… mn uren die ik had moeten werken in de afgelopen week, mag ik in de volgende week weer inlopen:frown:. Tja zo werkt dat in de zorg. Heb het in ieder geval redelijk getroffen met het weer

Geloof het ook ja :smiley:
Liggen de kids allebei in bed? Of is het rond 13.00 tijd voor de voeding van J.?

@MK: Hoe is het G, groeit hij goed? Hopen dat hij snel doorslaapt, gebroken nachten is niks

Volg trouwens een beetje de verhalen over Iskandil op trosradar en vakantiereiswijzer, wat een gedoe is dat daar

M. is naar het dagverblijf vandaag en G. heeft net zijn buikje vol. We hebben nog geen vaste tijden, het is iedere dag weer anders. Het zou wel lekker zijn als er een beetje schema in zou komen.

@toos
Volgens mij is hij al wel gegroeid hoor, zelf zie je dat nooit zo goed omdat je hem iedere dag ziet.
2 weken geleden was de wijkverpleegkudige hier en toen was hij 300 gram boven zijn geboortegewicht, maar volgens mij is hij nu wel weer zwaarder hoor. De 24e moet ik voor de 1e keer naar het bureau.

Keek net even op buienradar, want het betrekt hier behoorlijk. Vanmiddag regen:crybaby:. Ga dus eerst maar even boodschappen doen. Tot straks
:dag:

Je zou maar geboekt hebben… daar gaat je vakantiepret.

Dat hoop ik ook dat ik snel wat hoor.

Hier de hele dag al bewolkt.

Bij ons schijnt de :zon02: volop, gisteren trouwens ook de hele dag. En volgens de buienradar komt er (voorlopig dan) geen regen.

Volgende week donderdag is M. jarig en ik moet nog iets in elkaar freubelen om uit te delen bij het kinderdagverblijf. Leuk… ik houd dus absoluut niet van knutselen. Ik zal de spullen bij elkaar zoeken, want over een uurtje komt er kraamvisite.