Heb geen suiker, maar soms wel een te laag bloedsuiker. Ga dan trillen en beetje zweten
ja maar dames ik eet me de hele dag een ongans!
ontbijt, tussensdoortje, tussendoortje, lunch, snakje, eten…?
nou ja ik weet het niet.
denk dat ik strax ff ga rondsnuffelen op internet?
zou toch zeggen dat je pfeiffer maar 1x kunt krijgen? toch? zucht… wat mot ik hier nou weer mee? over minder dan 4 weken moet ik dagelijks met een backpack sjouwen, leuke dingen doen, zien en ondernemen en genieten!!
kan echt wel janken :crybaby:
Bloem,niet het hoofd laten hangen hoor,misschien kom je gewoon wat slaap te kort en steld het niet zo heel veel voor,maar jij voelt je lichaam het beste aan dus…
@ Bloem: jeetje dat kan ik me voorstellen… maar weetje, je moet maar niet op internet gaan zitten zoeken, want dan maak je jezelf alleen maar gek denk ik… Wacht nou maar bloedonderzoek af…dat zijn feiten…!
Pfeifer… Hmmm vriendinnetje heeft het ook meerdere keren gehad…
Het kan wel…![]()
zoo en ik heb egt geen zin om te werken zeg…
ik heb meer behoefte om me bed in te gaan geloof ik…
Morgen nog 1tje…
Maar denk dat ik dat niet meer zo snel zal doen…
6 nachten achter elkaar…
Kom er donderdagochtend uit…endan moet ik maandag al weer beginnen met een rijtje dagdiensten…Pfff…
Maar goed… weet waar ik het voor doe…maar moet wel beetje opletten,…geloof ik…het leven is niej alleen maar werken…
Nou dames,ik ga naar me bedje toe.
brenniej,werk ze voor straks
en de rest alvast weltrusten
Trouwens heb cris al ff gemist.
brenniej, werk ze
ik ga ook nr mijn bedje toe tot morgen
sweet dreams!!!..XX
@ brenniej, werkze!!
@ TRL en linda, truste
bloedonderzoek vandaag was iets anders. denk dat ik morgen toch ff de dokter bel. heb een beetje koorts
dus duik er ook maar in
trustelll
ooohwww…sorry…:S:S
slaap lekker!!! :kus:
thanks jij werk ze, een laatste nachtje, come on, you can do it!!
Weltrusten allemaal .
Morgen ga ik dus boeken. Ik had het net al even via de site geprobeerd, maar kan maar voor 2 personen tegelijk boeken, dus schiet ook niet op. Straks is er voor ons wel plaats en voor hun niet. Ik bel ze ( va*a.nl) eerst morgen wel even.
Het wordt dus… als het nog open is en voor zover ik kon zien, was dat wel zo… Gumbet en hotel Serhan met vertrek op 25 September.
Trusteeeeeeeeeeee :dag::kus:
@Bloem: Beterschap en hopenlijk slaap lekker.:slapen:
@Brenniej: Werkse hoor! :kus:
Zal ik de :idea: vast laag zetten? Of uit doen?
Linda en TKL … truste ook. :slapen::dag:
@Roanna: Leuk, mini meeting in september
@Bloem: Hou de moed er in hoor, misschien gewoon een zomergriepje.
@Roanna: Ga je meteen morgenochtend boeken??
@Toos: Ja meteen morgenochtend. Anders had ik het nu al gedaan, maar kwam er niet uit hoe je voor meerderen moest boeken, dus daarom morgen maar eerst even bellen over hoe en wat.
Ben benieuwd hoop echt dat het lukt. Scheelt weer rijden richting de oost:unibrow:. Probeer Transva te boeken, heeft vluchten vroeg heen , laat terug. Kreeg de voorlopige vluchttijden, 5.30 heen, 19.45 terug, kan nog veranderen, maar toch