TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

Zou wel leuk zijn, want Cyn zit er dan ook

waar is het lijstje eigenlijk, zal een even spitten

Mooie (voorlopige) tijden Toos. :thumbsup:

Ach, ik maak me er nu maar niet zo druk meer over met wie of wat ik vlieg. Ik heb de verhalen hier gelezen en dat ging tot nu toe goed. Wat niet weg neemt, dat ik liever met de Nederlander vlieg hoor!

De voorlopige tijden die ik gezien heb van onze reis zijn:
Heen om 22.30 uur en terug om 18.40 uur. Nouja het zij zo! :finger:

Komt het lijstje nog maar eens…

:zon02:Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam :zon02:

Turkije-fan 17 augustus - Italië
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Jill: 29 augustus - Alanya

Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Marion: 18 oktober - Fethiye :smiley:
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
1/08 Linda

En dan vlieg met een turk??

Das wel balen zeker voor 8 dagen

Ja Toos… :crybaby: Dat noemen ze dus lowbudgetvakantie’s. Erg he? ha, ha.

Het het is een beetje geven en nemen dus

Inderdaad en ach, je moet het zelf toch ook leuk maken. Enneh… jij en Cynthia in de buurt, moet goed komen toch? :stuck_out_tongue:

Nou Toos, volgens mij is iedereen alweer naar bed en zitten we net als gister weer met z’n beiden hier te beppen. :smiley:

Ik ga er ook maar zo in, doe jij het licht :idea: weer uit? :slapen:

Truste Toos :dag::kus:

tuurlijk gaat dat goedkomen:thumbsup::thumbsup::smiley:

Jawel he? :wereld:

Nu ga ik echt. Weltrusten Toos en vergeet je pilletje niet he? :paranoid: Nee, ik ook niet!

Doegie :dag:

:slapen:Nee hoor heb mn snoepje al genomen. Zal het :idea::idea: maar uitdoen en de boel op slot. Marion heeft de sleutel ,ze weet waar het lichtknopje zit
Meisjes Weltrusten.
@Roanna: succes met boeken, laat het even weten he als het gelukt is
@Bloemmie, denk je aan jezelf morgen, beterschap:kus:
@Brenniej: welterusten voor straks
@Marion: Vast een drukke dag gehad
@Cyn: werk ze morgen
@TKL: Ook zo

:dag::dag:

Nog even snel voordat ik mijn bedje op ga zoeken. Heb het voor mijn gevoel niet zo druk gehad als andere verjaardagen. Kwam wat meer verspreid over de dag in plaats van alles op een hoop. Wel lekker eigenlijk want dan heb je ook meer tijd om er zelf ook eens bij te gaan zitten. De kamer niet bomvol zodat je er nog gemakkelijk door kan zonder de hele boel te moeten verplaatsen. En het was lekker weer dus de kids konden tot het donker lekker buiten spelen.

Muggen, stikt er van hier momenteel. Mijn armen en onderbenen zijn inmiddels hult en bult. Ben dus ook altijd de pisang.

@MK
Problemen rond de MKZ vallen voor ons nu nog mee. Er geldt een vervoersverbod dus de bokjes die nu nog geboren worden moeten op ons bedrijf blijven. Gelukkig zijn er dat niet veel meer dus kunnen gewoon bij moeders blijven lopen. Als er dieren naar het slachthuis moeten om wat voor reden dan ook dan kan dat nog gewoon op het moment. Natuurlijk ben je nog voorzichtiger dan anders, zo min mogelijk mensen in de stal. Extra alert als iemand de stal in moet, schoenen ontsmetten of bedrijfsschoeisel- en kleding aan. Je moet zowieso al een bedrijfsregister bijhouden, wie komt er wanneer op je bedrijf. Melkwagen, voorlichter, dierenarts, vrachtauto’s met voer. Maar ook privebezoek houd je nu bij. Verder ga je ieder risico zoveel mogelijk uit de weg dus geen contact met andere evenhoevige dieren dan die van jezelf. Was het wel zo’n beetje wat de MKZ betreft denk ik.

En nu gaat ook hier het lampje uit … truste :idea::idea:

Doe ik de:idea::idea: weer aan,in het donker is het zo lastig typen.
Goedemorgen allemaal,iedereen lekker geslapen.Ik heerlijk!!Gister me vriend gebeld :wub::wub:,was nog druk aan het werk,ze hadden de hotel disco opengegooid dus zal wel een latertje zijn geweest vanacht.Maar weer even lekker gebabbeld :p.Ga dus eind oktober weer,maar weet nog niet precies waarheen hij had het weer over Istanbul en vandaaruit naar Ankara,maar wil ook nog paar dagen Kusadasi.Ga vandaag even kijken wat ik het beste kan doen.Eerste paar dagen Kusadasi boeken alleen vlucht of toch ook maar hotel,zal eens ff kijken wat het voordeligst is;)

Marion,weer extra alert wezen dus.Hebben jullie er de vorige keer wel last van gehad?Ontruimd enzo of is dat jullie bespaard gebleven?

Bloem,hoe voel je je vandaag.Dokter bellen?

Werk ze allemaal en voor iedereen een fijne dag

Goede morgen!

@marion
Ik hoop dat het rustig blijft met de MKZ, je moet er niet aan denken als het straks ook hier zou komen. Gelukkig maar dat jullie de ergste geboortegolf al achter de rug hebben.
Het is gisteren wel een laatertje geworden voor je.

@trl
Lastig als hij nog niet precies weet waar hij in oktober zal zijn. Beetje moeilijk boeken voor je, ook een beetje zonde als je een hotel boekt en er vervolgens helemaal niet bent.

@roanna
Raar he dat je niet voor 4 personen kunt boeken via de site, heb net ook ff gekeken. Ik hoop dat je ze snel te pakken krijgt en kunt boeken.

Mk,hij is in Kusadasi,maar had het er over om naar Istanbul te komen en daar samen te zijn,ook voor visum,maar ik zei volgens mij kan je de visum alleen maar in Ankara halen (weet iemand dat trouwens of het ook in Istanbul kan?),hij zei toen dan kunnen we altijd nog van Istanbul naar Ankara gaan,net zo makkelijk allemaal :).Maar ik zit er nu dus aan te denken om eerst een paar dagen naar Kusadasi te gaan en dan samen naar Istanbul en/of Ankara

@trl
Voor visa moet je niet bij mij zijn, misschien weet brenniej het.
Voor hoelang wil je in oktober heen gaan?