Ik heb laptoppie he… Aleen geen draadloos internet meer…Dus ben nu genoodzaakt om aan de tafel te zitten in de huiskamer… :tssk:
owhh en dat doe je liever niet als er nog meer mensen in en rond het huis zijn??
ik snap!!
nou… ikke ga lekker voor de buis hangen!!
@ brenniej, werk ze
@ roanna, boek ze!!
@ de rest, tot straxxies!
@Roanna: Ze hadden beter naar een vakantie kunnen kijken in plaats van naar een aquarium
@Bloem: Hang ze op de bank!!
@marion
Ik had jullie hotel nog ff bekeken maar dat ziet er echt heel mooi uit. Voor J. zal het ook super zijn met al die zwembaden en glijbanen etc.
Je hoort nu steeds over de MKZ, heeft dit voor jullie ook nog gevolgenf?
@MK: Hoe is het met de kids, kan je dochter aan G wennen of nog steeds dwarse buien?
Over het algemeen is ze heel lief hoor voor hem, hij krijgt veel kusjes en aaitjes. Je moet alleen zo oppassen want ze steunt rustig met haar hele gewicht op zijn kleine buikje om een kus te geven. Hij mag ook wel op haar vingers sabbelen, alleen steekt ze die dan zo tot achter zijn huig.
Dat is dus erg opletten, want dat soort dingen wil je natuurlijk niet. Ze bedoelt het zo goed, maar ik loop dus de hele dag, pas op, kijk uit, rustig aan, niet te wild.
Goedeavond dames.
Jullie willen niet weten wat ik al zo vanavond heb meegemaakt met mijn zwager. Nu zegt hij, dat hij nog niet weet of hij wel vakantie van zijn werk kan krijgen. Ik zal jullie de details besparen, maar die man is zoooo wispelturig. Mijn schoonzus is hier maar mooi klaar mee! Het is een jongere broertje van mijn man, maar met een totaal ander karakter en inzicht. Als ik zo’n man had, wist ik het wel. Echt waar. Maar verder is die wel aardig. ![]()
Op een gegeven moment zei hij, nou laat Ank maar boeken, maar ik ga niet met de Turk vliegen. Dus… nu dat weer. Ik ga vanavond nog ff zoeken en anders boek ik echt alleen voor mij en mijn manneke. Ik vind het wel sneu voor mijn schoonzus, die kan er ook niks aan doen, maar toch. Weer afwachten dus.
@roanna
Hij komt steeds weer met iets nieuws, totdat er straks niets meer vrij is en jullie dus ook niet weg kunnen??? Laat het hem maar uitzoeken en boek maar voor jullie tweetjes.
@MK: Ken dat ook nog toen mijn kinderen klein waren. Drukke tijd he?
@Roanna: Wat een gedoe met die zwager. Wat Mk zegt, niet twijfelen maar gewoon boeken
Het eerste jaar is gewoon wat lastig allemaal. Als hij straks kan zitten en op de fiets kan en met de pot mee eet, dan wordt het allemaal weer een stuk makkelijker.
… en wat denk je van 's nachts doorslapen… dat is ook een zaligheid als je weer zover bent. Moet nu 1 of 2x m’n bed uit, maar dat valt toch niet mee hoor.
heb geen bank hoor, maar goed
@ roanna, owh my gosssshhh wat een man!! idd dan maar gewoon voor 2 boeken en dan zoeken zij het met hun 2 maar uit hoor. als ze dan met een week of 2 wel weten hoe en wat kunnen ze altijd nog kijken of je samen kunt boeken, maar tijd begint toch te dringen… strax ben je verplicht iets te nemen wat boven jullie budget ligt!!
kreeg net een brainwave, omdat ik nu niet alleen zoooo moe ben, maar ook keelpijn hebt… die accountant van me had het laatst over dat ie getest was op pfeiffer, maar ze het niet cker wisten… ben een beetje moeheid wel gewend, maar zoals nu, dat ik niet eens meer adme kan halen en wit weg trek en sta te trillen op mn benen??
ga strax eens op internet kijken, heb het nl al 2x gehad… dus lijkt me sterk dat ik nu weer de klos ben… toch?
Roanna,gewoon boeken hoor,zo komt je zwager steeds met weer andere argumenten en is straks alles weg.
Bloem,ojee dat kan je er niet bij hebben met je reis in zicht.
Het lijkt een beetje op te laag bloedsuiker, misschien te weinig gegeten??
@roanna: gewoon boeken hoor
Zo denk ik er ook over meisjes. Maar hij is om. Ik ga morgen gewoon boeken. Kijk voor de zekerheid nog even hier en daar of het ook met een Nederlandse maatschappij gaat en als niet dan bij VA**.nl en dan met de Turk.
@Bloem: Daar dacht ik ook al aan toen jij je klachten hier vanmiddag vertelde. Nou, hopenlijk vinden ze het in je bloed en kan je nog op tijd geholpen worden.
@ MK116: Zo herkenbaar wat je zegt over je kids. ![]()
Niet meer twijfelen dan Roanna
Dat zou ook nog kunnen Heeft mijn man ook regelmatig, maarja hij heeft dan ook ouderdomssuiker.
Dit lijkt op een hypo. Te laag suikergehalte dus. Ook daar even op laten controleren Bloem.