TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

@ Bloem: nou nou,… klinkt álsof je niet genoeg hebt gegeten vandaag… of gewoon erg moe… of toch een beetje bang voor t bloedprikken!;)…

NOu maar ff lekker bijkomen!!!..

Poe Bloem,wat een toestanden allemaal weer zeg.Maar gelukkig ben je goed thuis gekomen,vanavond lekker rustig aan doen

bang voor het bloedprikken!!
hahahaaa
ik prik zo ongeveer elke maand bloed vanaf mn 13e…
dus al ruim 11 jaar
enige naalden waar ik bang voor ben, zijn infuusnaalden in de handen van een artsassistent!!

nee heb wel genoeg gegeten, maar gaat gewoon niet zo lekker de laatste tijd, zo moe, zo moe…

@ TRL cker! spagetti strax in de mag en lekker gilmore girls kijken, ga nu ff verder chillen…
zo lang ik blijf zitten is er nix aan de hand, maar lopen, treinen, wakker schrikken, fietsen etc et.c… snap het zelf ook niet zo goed…

@Bloem: Zou je je niet meer druk maken dan goed voor je is, veel werken het op en neer reizen, gezeur op je werk, slecht slapen. Toch spanning voor je reis.

ja allicht
maar me best wel een beetje zorgen… hoe kan ik nou 2 dagen st petersburg en 2 dagen moskou doorstaan als ik niet eens een middagje utrecht aankan?
strax zal ik hele dagen reizen enzo…
zucht…

maar @ toos, hoe was je vrije dag? was het gezelli met dochterlief op de kermis?? ben je nog in enge dingetjes geweest?

ja precies wel rustig aan doen!
en goed op je eigen lichaam passen hoor!!!
Moet nog veeeel langer mee!!!
vooral met de reis die je nog te wachten staat…
Moet je wel fit zijn!..

Ik zou een paar dagen lekker vroeg naar bed gaan…
Goed eten…
Vitamine pillen, en of bruistabletten…?

ach het ligt allemaal ietsje moeilijker dan een nachtje goed slapen…
ben benieuwd wat de bloeduitslag nu zegt… spreek mn doccie volgende week weer, dus eens zien wat ie te melden heeft

is ook wel zo…
Zeg ook maar wat…
Kan het in ieder geval wel doen,
want goed slapen dat is natuurlijk nooit verkeerd!..

als je beetje uitgeruster ben…zie je het ook allemaal wat helderder toch…

Nee niet in enge dingen geweest, zomaar over de markt en kermis
geslentert. Genoten van t zunnetje. Beeldscherm gekocht, volgens mij is het besmettelijk, die van mij hield er mee op vanmorgen:crybaby:.
Maarre nog even over jou, zorg dat je fit bent , goed eet en genoeg slaapt voordat je gaat, aldus oma toos

ikke ga lekker eten!..
Hamburgers!!! met sla en patatjes!! lekker hooorr…

tot later!..

@ Bloem: sterkte…:kus:

Denk om jezelf Bloemmie

@Roanna: JOEHOE… al geboekt???

@Toos: Ik durf al haast niet meer hier te komen. Nee dus! Komen ze hier op bezoek terwijl ik werken ben. (Hun hebben nog vakantie) Hadden ze hier een aquarium gekocht.

Maar ik zag dat ze net weer online kwam, dus ga ik vanavond een ultimatum stellen hoor, want dit vind ik zo onzeker. Bij OA* is voor de maand September al haast niets meer te boeken, maar heb nog een andere in optie. Zodra ik wat weet, zet ik het gelijk hier op. :vak02:

@Bloem:Da klinkt nie goed. Wel in de gaten houden hoor! Doe maar lekker rustig aan vanavond.

Zo ik ben ook weer thuis… Ouders gaan naar oma, ik nog ff online :stuck_out_tongue: Heb toch niks te doen!!

x

Ben benieuwd. Succes. Tot strakkies, ga nu eten.:dag:

Eet smakelijk allen. Ikke al op. :biggrin:

Wat een rust hier zeg!!!

x

ja solly
wilde ff een uurtje op bed liggen met de oogies dicht…
gaat de telefoon… dus ikke: uhm… allo??
was het mn ex-man, over geld, foto’s en tja… hoe is het met jou, ziek, owh en met je pa, ma, oma, oma, zus, broer, vrienden, kennissen… :smiley: ben weer helemaal op de hoogte van onze oude kennissenkring en ben ineens weer 1,5 uur verder…
toch raar dat we zo leuk kunnen kletsen met zn 2-en… doet me op de een of andere manier goed. hij is er g verandert en aan de andere kant herken ik nog steeds dingen dat ik blij ben dat ik er niet meer mee samen hoef te leven… hihi

@ roanna, was da nou weer!! trek die schoonzus van je eens aan de haren en BOEKEN MET DIE HAPPPP!!
@ brenniej, owh lekkl, hamburgers EN sla EN patatjes… mmmmmhhh
@ cyn, lekker thuis weer, heb je pc op je eigen kamertje of gewoon in de huiskamer??