Brenniej… nog maar 46 dagen!! Dan zijn jullie er 42 samen!!! ![]()
I know…I know…
maar deze maand moet gewoon snel voorbij zijn!..
fff beetje voorruit duwen!![]()
zooo pfff ik heb trouwens een muggebult…
maar ff serieus…niet mer normaal hoor…
Aan de zijkant van me knie… het is gewon echt zo een schijf…
egt dik… vraag me nu toch eigenlijk wel af of het wel een mug is geweest…!
Het gloeit helemaal…rood, dik, en het jeukt!!..doet pijn tegelijk,wordt gekk!!!
hahah
Aaah dat ken ik!! Ik kan ook echt heel slecht tegen muggen… Krijg ook een schijf, die dan helemaal rood wordt enzo…
Was zondag in mijn vingergeprikt door een wesp… had de angel er nog in zitten… niks geen last… gek he???
x
Misschien is het wel een horzel geweest Brenniej
@ Cyn: jaaa die muggen… ooohh ik wordt er helemaal gek van! zulke grote schijven, en je wilt niet krabbelen maar je moet…anders wordt je egt zoooooo gek… maar het ziet er niet uit!..
@ TurkijLover: maar als ik geprikt zou zijn door een horsel…dan doet dat toch pijn…??
Nee hoor hoeft niet altijd pijn te doen,bij mij tenminste niet:slywink:
Oohhw haha…
Nou ja goed,… IK heb er maar een plons alcohol opgegooid…Ontsmet goed…en prikt!! whaaaa maar alles beter als jeuk!
Ik had in Turkije 2 muggenbulten op mijn ass… Haha nou daar moest ik wel vanaf blijven… staat zo raar he ![]()
Je kan er ook een kruisje in zetten met je nagels wil ook nog wel eens helpen
@ Cyn: jaaa hahah heb ik ook een keer gehad…!!
wat moet je daar nou toch aan doen, bij mij prikken ze altijd op de gekste plaatsen!!!
Ik had er laatst 1 op me teen, en tussen me teen…DAmmmnnn…das pas vervelend…
wordt het gewoon een bultje nou jaa ok…
Maar die grote schijven is niet meer normaal…
bestaat er niet 1 of middeltje of pilletje voor? haha
Ik had in Turkije pillen gekocht… of nou ja me moeder…
en die hielpen supergoed tegen de jeuk… s’morgens 1 innemen de hele dag geen last… s’avonds weer 1 en s’nachts ook geen last!! Ideaal!!
x
Ja precies ik MOET dat ook hebben haha…
maar ja eigenlijk moet ik wat hebben dat ik gewoon niet geprikt wordt!..
want het is ook geen gezicht…die bulten overal…:S:S
ze prikken ook altijd in me gezicht… loop ik met een onwijze bult/schijf op me voorhoofd…of me oog… pffff
Ik ga maar is op zoek!![]()
In mei had ik dus mijn hele achterkant verbrand… van nek tot hielen… en dus liep ik als iemand die een broek vol had gescheten, en dan ook nog muggenbulten op mijn ass… lekker hoor!:evil:
Dan moet je ff een muggenspray met DEET halen… Dat helpt wel heel goed!
x
Ooohwwwww…
Ik heb ook altijd van die rare dingen!..
En altijd als ik eindelijk weer naar turkije ga hahaha…
Heb nooit last van pukkels ofzo…
Neee hoor dag voordat ik wegga zitten er ineens 3 in me gezicht!..
muggebult erbij op me hoofd…
er is altijd wel wat…hahaha
oohh die ga ik ff onthouden…![]()
ROTMUGGEN!!!..
Ik haat ze!!! Echt hoor!! En dat van die pukkels ken ik… Ik heb ze ook nooit… en als ik bijna op vakantie ga ofzo dan heb ik er ook een paar… En dan ook 1 precies half op mijn bovenlip… echt ranzig
hahaha…
Ik haat ze oooookkk!!!..wordt er ook helemaal para door!!
haha heel gesprek over muggen!!..![]()
en dan jaaaa weer een pukkel… precies op de onmogelijke plekken!!! haha…
ola
ikke ben terug, vraag niet hoe, maar ikke ben thuis
@ skype, tis idd gratis als je allebei skype hebt, maar ja, dat hebben de askims niet, en je belt ze vaak mobiel. turkije is niet zo heel duur. heb het ook gehad. ff een €10 genomen, was zo op, werkte voor geen meter, kon er geen zak van verstaan, galm enz enz… mn pa had het erover dat je skype nu ook op je telefoon kan installeren en dat je dus gewoon via internet met je phoon belt…??? nou ikke niet weet
@ muggenbulten, owh tell me 'bout it! terrible. ben ook altijd de pineut. helpt nog wel eens als je een citroen naast je bed hebt liggen, en idd muggenspul met deet… gebruiken ze in de tropen ook.
koelen voor de bulten. dus ff met een ijsklontje erover als je jeuk hebt. flink duwen ipv krabben, en wordt zo koud dat je geen jeuk voelt.
ikke krab me altijd helemaal wezenloos… s’nachts. kan er nix aan doe, doe dat onbewust, maar overdag kan ik er best afblijven, maar ja, s’nachts heb ik mezelf niet echt 100% onder controle, en dan is het raak… littekens!!
poehee, ben blij thuis te zijn, ben in de trein in slaap gevallen, maar zo half half en ook nog dromen. was helemaal van de wereld toen ik wakker schrok… wat een ellende. langs het ziekenhuis… weer ruzie met die k*t assistente… ik krijg wat van dat mens. ga denk ik echt zeggen tegen mn arts… kan toch niet. debiel wijf!!
bloed prikken, sta ik daar aan de balie. hield me goed vast, kon amper praten, zo ‘out’ was ik. zegt die ass. gaat het wel? voel je je wel goed? kon net op tijd gaan zitten. en toen moest ik nog bloed laten prikken :retard:
ff een koekkie naarbinnen en toen bloed prikken…
ging daarna goed. maar meteen de supermarkt ingedoken en een pak zoute crackertjes gekocht en opengemaakt…nu eindelijk zitten, ga zo ff liggen en bijkomen…ppppffff