TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

dat niet alleen maar thailand heeft (naam men zegt, moet het zelf nog ontdekken) zoveel meeeer te bieden dan alleen het strand van phuket! oef!! echt zonde vind ik dat, maar ja, iedereen mag doen wat ie zelf wil…
maar das hetzelfde als je 3 weken naar een 5***** all incl bent geweest in turkije, het hotel niet uit bent geweest, en dan zeggen dat je naar turkije bent geweest… nee nee, dan ben je 3 weken naar hotel zus en zo geweest… niet in turkije!
maar goed…

Mijn ouders gaan in oktober naar Thailand, 3 weken en dan een rondreis, dat lijkt me leuker en interessanter dan op 1 plek blijven. Ga je zo ver en dan zie je niet veel van het land, echt zonde.

Maar jeetje jullie gaan altijd hard, ik houd het nooit bij hihi

Haha ja maar deze mensen hebben vorig jaar al 3 weken door Thailand getrokken met een rondreis, en daarna 2 weken phuket… En dat is zo goed bevallen… dat ze nu 6 weken allen phuket willen:o

morgen naar Amsterdam
vrijdag,zaterdag en zondag werken
volgende week intake gesprek voor school ik heb er zin in en hoop echt dat ik word toegelaten. als ik toegelaten word dan ga ik vanaf juni 5 maanden stage lopen in Turkije :zon02::wub:

Hey Turkijefan, das goed nieuws weer. We duimen voor je

Super Turkije-fan!!

@ cyn, tis ook wat! wat zei je, ik hoor dat maleisie ook errug mooi is :wink: :wink: hahahaa
wanneer willen ze gaan dan, dat de reisgidsen er nog niet zijn??

Het is hier de hele ochtend al
:zon02: :zon02: :zon02:

@marion
Gefeliciteerd met je hubs!

@roanna
Ik hoop dat jullie snel kunnen boeken.

@brenniej
Balen nog een nacht, ach denk maar het de centjes.

@bloem
Ook weer aan het werk, hoeveel dagen moet je nog :teeth:
Heb je eigenlijk nog iets gehoord over het incident van laatst?

Bij ons is het over 1½ week kermis, bij ons voor de deur.

ze willen in januari… en die gidsen komen langzaam aan binnen… Heb alles van Hlland International al binnen… Alleen zij willen naar een hotel wat alleen in de od staat… En die is nog niet uit… :mad:

ik kan niet wachten om naar die Intake te gaan. het is alleen wel 3 uur en 54 minuten met openbaar vervoer, maar daar zie ik eigenlijk helemaal niet tegen op :teeth:

als ik toegelaten word dan kan ik ergens bij de school intern verblijven. ik hoop echt dat ik word toegelaten na 15x Turkije :teeth: ik hou jullie op de hoogte. ik ga alleen wel de dag na intake naar Italië.

meiden effe bijgelezen maar ga ook gelijk weer weg werken van 13-18 ur dus tot vanavond

Linda werkse!!

Meiden kom op!! We moeten er wel voor zorgen dat Beps en Viva heeeeeeeeeeel veel moeten bijlezen als ze terugkomen!!! :p:finger:

@ linda, werk ze
@ mk, en hoe is het met jou en de kleine mensjes?? nog nix gehoord, leidinggevende is vandaag voor het eerst pas terug van vakantie… ik zie het allemaal wel!

nog 18.5 dag werken :biggrin:

@ cyn, maar ach, als ze precies weten wat ze willen, dan komen ze wel terug als de gids er is en jij ze kan boeken, toch??

@ cyn, denk niet dat ze 3 weken gezwats gaan terug lezen!!

Wij hebben vanwege jubileum 4% korting op alle reizen voor de winterperiode… Alleen deze week geldig… Nu heb ik ze gezegd dat zij dat ook krijgen zodra de gids uit is. Heb al hun gegevens etc al… :stuck_out_tongue:

dat denk ik ook niet :slywink:

@ cyn, kijk! die kopen heus wel boeken dan! leuk hoor, 4% korting, is toch de kosten voor het boeken via een reisburo er weer uit…

zit je nu alleen? of toch met 2-en?

Bloem,heb jij nog wel eens wat van Jill gehoord?Dacht dat jij haar gesmst had?

En hoe zal het met Fransijn en Filiz gaan?

zo lees een andere keer wel bij.
Net 3 recepten geplaatst. Maar zag dat je een link moest plaatsen en dat heb ik niet gedaan moest ik ook maar beter lezen he.
Nou ik ga er weer vandoor. Heb zo een gesprek op mijn werk.

Groetjes Jac

Ik zit nog steeds alleen… Mijn collega/baas wist nog niet of ze zou komen vandaag…

En ja die mensen komen echt wel!!! Is toch een hoop geld!!!

x