@ TRL, nee heb haar destijds via pm mn mob nummer gegeven, maar denk dat zie die al niet meer gezien heeft
denk dat fransijn en filiz de tijd van hun leven hebbben!! hahahaa, denk dat filiz met een week of wat toch al wel weer terugkomt?? toch??
@ TRL, nee heb haar destijds via pm mn mob nummer gegeven, maar denk dat zie die al niet meer gezien heeft
denk dat fransijn en filiz de tijd van hun leven hebbben!! hahahaa, denk dat filiz met een week of wat toch al wel weer terugkomt?? toch??
@ cyn, beterrrzzz konden ze niet beter via N** boeken, krijg jij er weer bonnen voor, ;), toch? of geldt die actie niet meer>?
:pHaha was het maar waar!! Maar nee het blijft geen feest… Is al sinds half mei gestopt!! zal een bedenken wat ik daar nog van ga kopen… Heb nog 100 euro over… ![]()
Krijgen nu bonnen bij de Jong Intra van Ici Paris van €25.- bij elke boeking naar Frankrijk :retard: vervelend:redface::so:
djeesss wat een last!!
ikke zou een handeltje beginnen en je bonnen verkopen! hahaha, heb je nog meer geld waar je niet weet wat je ermee moet! :biggrin:
hahahaha… Heb ook nog bonnen voor de zwaluwhoeve… voor de 2e persoon gratis… en de eerste persoon €25.- maar die gebruik ik ook niet!! :paranoid:
waarom gebruik je die niet dan!!?
geef maar aan mij en beps :biggrin: hahahaaa
Ja jullie mogen ze zo hebben hoor… Ik ben geen typje voor de zwaluwhoeve…
x
owwwhhhh weet niet of daar nog tijd voor heb
maar beps komt daar toch maandelijks!!
Take it or leave it Bloem ![]()
Goh Cyn,wat vervelend nou dat je steeds van die bonnen krijg hahaha,maar daar weet je toch wel weg mee?Op schiphol is genoeg te vinden en bij ici paris ook of je komt een lekker luchtje voor je askim
Ja dat komt wel op hoor ![]()
Make-up, luchtjes… komt goed… Of wat voor Askim, of voor mijn ouders of vriendinnetjes… Komt helemaal goed hoor!:wub:
poehee wat een luxe problemen ook allemaal :biggrin:
bonnen, geld… oef oef :retard:
toch vind ik bonnen altijd wel lastig, moet je per se daar besteden enzo… doe mij maar geld! hahaha
Haha doe mij maar bonnen… Dan moet ik er wat voor kopen namelijk!!!
Heb even een recept geplaatst in de rubriek recepten voor de Turkije maand…
ik weet echt nix van de turkse keuken
ja dat het het lekker is, maar zelf maken??? nop… daarvoor zijn de goedkope lokantasi’s das lekker zat en thuis maken smaak toch altijd anders, so why try! hahahaha
Pfff heb geen zin meer…maar moet nog 1.5 uur :frown:
Ik heb al lang geen zin meer en niks meer te doen, maar moet nog 2.5 uur
hahahaaa
ik hoef nog maar een uurtje!! en dan nog 18 werkdagen!!
ladiedeeladiedaaaaaa
Jeetje echt kantoortijden!!!
Ik moet nog 3.5 uur!! ![]()
ladiedeeladiedaaaaaa
behalve het overwerken heb ik echt een geweldig rooster
maar ja, moest strax naar huis, ben ik een uur verder, bloedprikken, boodschappies doen etc etc… tegen die tijd ben ik wel meer dan dood!
moet nu echt de dingen gaan plannen wat ik wanneer doe en daar heb ik dus echt een hekel aan!!
mm ja dat krijg je he als je voor langere tijd weg gaat!!!
Het is hier trouwens super rustig!! Alleen een beetje gezeur met tickets die maar niet binnen komen! :drugged:
geen boekingen? niets leuks uitzoeken??
saaaaiii
tis hier ook rustig maar ik vind het heeeerlijk! als het altijd zo gaat kom ik die 18 dagen nog wel door :biggrin: