Nee hoor ga er deze keer niet in, dochter vind dat ook niks:thumbsup:
Cyn,weet niet hoe jouw turks is,maar als dat niet zo goed is kan het misschien ook wel verkeerd overkomen.In ieder geval sterkte en kijk het nog even aan tot september als jullie weer bijelkaar zijn.
Toos,altijd blijven lachen ook al voel je je beroerd in zo’n ding
En gumbet is ook leuk!! Gaan jullie dan een weekje?
x
@Cyn: Je hebt nog tot september, zou goed nadenken wat je voor hem voelt en wat je wilt. Dan kun je daar straks met Askim over praten.
@Roanna: Dan vertrekken we op dezelfde dag
@ roanna, owh!! vind het echt super dat je naar gumbet gaat!! en nogmaals, je MOET echt een boottrip maken met mijn vriend!!
@ toos, hahahaaa, ik lig ook altijd in een deuk als mn moeder iets doet wat ze eigenlijk eng vind… hahaha, helaas komt het niet zo vaak voor, maar kan het me goed voorstellen
@ cyn, kun je hem niet eens een x op een rustig moment bellen?? via zo’n 0900 nummer, als je toch niet weet wat je met je geld moet, kun je er best € 5,00 tegenaan gooien en eens een goed gesprek hebben… zo vreet je jezelf toch alleen maar op?
@ TRL okey mooi, zal vanaaf eens kijken hoe ik em kan rippen :biggrin:
@Roanna
Hotel Serhan ziet er mooi uit zeg!
Klopt idd, op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer. En meestal kom je dan gewoon weer uit bij het 1e hotel. Lekker boeken, ik wil je ook weer in het lijstje ;), is zo gezellig met z’n allen.
zal wel rustig worden dan ![]()
ik weg, jullie weg, cyn weg, brenniej weg, mar en miere weg… wie hebben we dan nog meer!? hahahaa
@ serhan, is gewoon goede prijs-kwaliteit verhouding. zou niet zeggen dat het een goed hotel is, maar voor dat geld!! je hebt een vlucht, een bed, een douche en elke dag ontbijt!! de rest maak je zelf, toch? ideaal hotel, goedkoopl, centraal gelegen…?
haha dan zijn alleen Beps en Viva en Turkije-lovernog over haha
:biggrin:
hahahaa
misschien krijg ik het dan toch nog bijgelezen ![]()
maar wat gebeurd er hiero…!!! de zon breekt door! en hoe!! wooowwww
Nou meisjes, ik ga zo weer ff werken.
Jullie ook werkse en de anderen ook een hele fijne dag en tot laters. ![]()
:dag:
@ roanna, werk ze en hopelijk strax dus boeken !! ![]()
Roanna, werkse!!!
Pff de temperatuur op mijn werk loopt al weer lekker op!!!
En ik heb mijn reisbescheiden voor zaterdag net binnengekregen :zon02:
@ cyn lekker met de deur open en lekker genieten, toch??
zal wel rustig zijn als er kermis is in het dorp? zou ik me ook wel 2x bedenken om dan het centrum in te gaan…
Haha de kermis in officieel nog niet begonnen. Ze zijn aan het opbouwen… En die kermis staat bijna in onze achtertuin…
Kreeg net klanten die willen 6 weken naar thailand!! Maar heb de gids nog niet :frown:
6 weken!! :eek:
denk je dat je een mooie leuke reis maakt, zijn er altijd mensen die nog langer weg gaan :so:
Haha zij willen daar overwinteren :lol: en gaan dan ook maar in 1 hotel verblijven op phuket… :biggrin:
owh wat ontzettend zonde! 6 weken lang in 1 en hetzelfde hotel op phuket… owh wat zonde! wat erg!!
Dat dacht ik ook al,kunnen ze net zo goed in spanje gaan overwinteren ofzo,als ze toch op 1 plek blijven.Heb altijd zoiets van als je ver weg gaat moet je ook wat van het land gaan zien.Stranden zijn bijna overal hetzelfde.