TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

:wub:Goeiemorgen!!

Heb askim gister al gesmst dat ik het er moeilijk mee heb… Hij reageert niet dus zal wel weer geen beltegoed hebben… Voel me nu wel al weer iets beter… had gister gewoon echt een dipje denk ik!!! Maar weet nog niet of ik er mee doorga…

@Roanna… 25 september :so: dan ben ik er lekker ook!!! Serhan, ik ken het dan alleen van bloemmie ophalen, maar ligging is perfect!! Wel in het centrum maar geen last van de barretjes etc…

@Brenniej, slaap lekker!!

@Bloem, panda… Wat een geweldig filmpje! Echt schattig!!

Nou ik ben weer aan het werk… zit alleen dus zal wel veel hier te vinden zijn!!

x

@marion: poets ze vandaag. Bij mij is het weer spic en span

@Roanna: Zou niet te lang wachten als ik jou was, zijn veel mensen die dan nog even weg willen

@ cyn, owh… hij zal wel geschrokken zijn, of niet?
is het niet durk bij jullie?

@ toos, alles weer op de rit en lekker genieten van de vrije tijd??

Yep, vandaag een rustig poetsloos dagje. Vandaag naar toeristenmarkt en met dochter naar de kermis

Nee het is hier heel rustig!!! Tsja weet niet wat hij ervan vindt van mijn smsje… Heb gewoon uitgelegd dat ik het moeilijk vind dat hij daar is en ik hier… En dat ik niet weet wat de toekomst gaat brengen… etc…

hey leuk!!
tis echt overal kermis he?
ben echt al jaaaaren niet geweest

@ cyn lastig hoor. jammer dat je er ook niet ff NU over kunt praten he? hem ff bellen allicht??

Hier in Castricum is ook kermis… Moest vanmorgen helemaal een ander plekje zoeken voor mijn auto… De kermis staat hier namelijk op de grote parkeerplaats… :finger:

Mm ja maar bellen is wat lastiger… Ik heb hem gesmst in het turks… En daar doe ik al een kwartier over… Laat staan hem bellen :slywink:

@Cyn
Twijfels, dipjes, hoort er allemaal bij in een relatie. NOg moeilijker als je vriend zover weg woont. Denk er goed over na en praat er samen over in september. En misschien kijk je er dan al weer heel anders tegenaan. Sterkte meis :kus:

Bloem,natuurlijk vind ik dat niet erg,ik heb hem zelf ook geript :tongue:

Cyn,balen is dat dan he dat je niet ff kunt praten en van dat beltegoed komt me ook heel bekend voor.Heb ook wel eens zo’n dipje:frown:,maar als ik hem dan eenmaal weer gesproken heb gaat het wel weer.

Hier geen kermis meer was vorige week,maar ben er niet geweest.

Cyn,spreekt je vriend geen engels dan?

In zierikzee ook, op de parkeerplaats. Vind het altijd wel gezellig. Paar jaar geleden met oudste dochter in zo’n ding geweest, ronddraaien en dan achterover, voorover, op zn kop. :puke: , moeders groen en zij maar lachen

@Toos
Lekker een dagje op stap met je dochter. Veel plezier samen.

@Marion: Dank je, komt goed, zeker nu WIJ de :zon02: hebben:D

Hij spreekt wel engels, maar niet supergoed… Dus dat soort dingen is makkelijker in het turks… snappie?

Goedemorgen dames.

Nou, ik denk dat het er vandaag wel van zal komen. (boeken dan he) Hoe verder en hoe langer ik kijk, des moeilijker wordt het, dus ik denk toch dat het maar Serhan word. We nemen dan alleen ontbijt erbij en gaan wel buiten eten. Ik had net nog even bij vakantiereiswijzer gekeken en een 8.9… dus moet te doen zijn. Ha. ha. :zon02:

@Cynthia: Wa’s dat nou? Inderdaad, wat de anderen ook zeggen, wacht nog even tot September, misschien weet je het dan zeker.

He maar leuk, dat jij dan ook daar bent. :wink:

Laat je niet kennen deze keer he, ook al doe je het in je broek. gewoon blijven lachen ;):smiley:

@Roanna: Lekker boeken vandaag, heb ook even gekeken op reiswijzer en het komt er goed uit