Wat kennen jullie me goed zeg ![]()
Was nog even met hub aan de kwebbel. Hij ging nog even met een vriend een biertje drinken op de kermis hier in de buurt. Hij is morgen jarig en wilde toch wel de 1e zijn die hem feliciteert ![]()
Zo, de deur is op slot en de lamp gaat uit :idea::idea:
Truste :kus:
:idea: :idea:
daar zijn we weer
@ roanna, zou maar gauw boeken, t wordt druk de 25e ![]()
@ marion was jij nog laat op! alles en iedereen gevoed en lekker slaapie gedaan?
@ toos, hahaha, je zei echt zoiets grappigs, misgetypt denk ik, maar ben blij dat jouw huis vanbinnenuit beschermt! ![]()
@ serhan, leuk hotelletje. en zeker voor die prijs! af en toe keertje extra dweilen na het douchen. heb er 1x ontbeten. aardige mensen die er werken hoor. prijzen wel wat duur om daar te eten/ drinken, kun je beter naar de overkant gaan. heerlijk restaurant!!
ben daar niet in zwembad gegaan, beetje troubeltjes, lekker in zee zwemmen. 5 meter lopen zeg maar!! ennnnn housekeeping komt pas in de middag, dus uitslapen no problemo…
en als je een boottocht wilt maken, heb ik nog wel een adresje ![]()
owh ja… ikke nog he?? :unibrow:
ikke heerlijk droomloos diep in 1x doorgeslapen!! lovin’it!!
werd alleen wakker zo van… :eek: wat is het donker!!
panda was lachen he??
kwam nie meer bij!!
nou ikke ben weer weg
hopelijk komen er nog meer mensen langs voor de lunch
anders lul ik het hier zelf wel vol, viva-style ![]()
:dag:
Goedemorgen,
Roanna,hopen dat je snel kan boeken.
Linda,das niet zo mooi dat je zo snel verbrand goed oppassen dus.
Toos,balen van je klepdoos,hoop dat je hem snel terug hebt.
Bloem,dus een goede nachtrust gehad.
Ik wel gedroomd hoor pfff,maar ja nu weer wakker en op naar het werk.
mornink
zijn we weer!!
tis toch niet besmettelijk he? met die beeldschermen??
gaaapppp het regende alweer hiero in T. dikke droppels… word je nat van!!
Goede morgennn!!!
Ikke is weer lekker thuis…
Hmmm dacht alleen vanavond nog te werken, maar het zijn er 2 geworden…Oooohhhwww…ze konden echt niemand krijgen… dus jaahhh ben nu toch zo lekker bezig, dan plak ik hem wel gelijk erachter aan…
Denk maar aan de centjessss…en de extra uurtjes!!! dan komt het wel goed!!!..Poeeehh Poeeehh… ik ben moe!!!
dus ga maar lekkker me bedje in…
Tot vanmiddag!!!
Fijne dag iedereen en werkse voor degene die moeten!
Kus kus!!!
@ brenniej, owh meissie toch! nog een nachtje?? ga maar lekker slapen en dromen enzo… strax ben je blij met deze diensten en blij dat je het gedaan hebt
trustelll
Daarom…
En wat ik nu werk, dat salaris komt,… als ik heeeerlijk in Turkije…bij askim zit!!!
ooohhhhhwwww zucht zucht…heeeeellleeee diepe zucht…
Wou dat het nu al zover was…!!!
Dan ga ik er maar heen dromen!..:)![]()
truste!!!..
sweet dreams :wub:
Slaap lekker brenniej,en ja alle extra euro’s zijn mooi meegenomen toch?
is heerlijk om zo lang vrij te zijn en dan een volledig salaris uitbetaald te krijgen!! :biggrin:
Morning!
Nou voor de zoveelste keer aan het typen. De verbinding valt iedere keer weg. Hopelijk is 3x scheepsrecht.
Wat een verschil met gisteren als je naar buiten kijkt, het is maar een troosteloze beweging nu. Kan in ieder geval rustig aan de poets nu, neeeeee niet op zijn Viva’s, maar moet toch een beetje ordelijk kijken als er visite komt straks. Wilde het eigenlijk gisteravond even doen maar had geen zin meer toen vriendin weg was. Dan nog wat boodschappen en dan ben ik er klaar voor.
@Brenniej
Truste … zal wel wat prettiger inslapen nu het niet zo warm is vandaag.
@Bloem
Lachen die panda. Wat een beweging zit er dan in dat kleine lijfje. En die kop van mams :biggrin:
Bloem,dat lijkt mij ook heel prettig.
Marion,poets ze,tis nu lekker weer daar voor.Deuren open en een fris windje naar binnnen.
hier regent het inmiddels ook
ja he!! ik denk dat ik em thuis ga rippen en op mn log zet
dit moet wereldkundig worden gemaakt :biggrin:
je krijgt ook wel vaak bezoek he? is de typische brabantse zoete inval??
@ turkijelover, bah vies weer he? vind je toch niet erg dat ikke die panda rip??
Goeiemorgen,
Hier schijnt de :zon02: en blauwe lucht. Zeeuwse land he
Die panda was echt grappig.