ondanks dat ik factor 50 gebruik
yes nog 9 dagen werken
@TKL: Hij is leuk het filmpje, zo simpel, kwam even niet meer bij
@Bloem: Je mag zeker trots op zelf zijn en dan nog zoveel dicipline om niet teveel uittegeven. Toppie
@Roanna: lekker gewerkt en er nog niet uit?
@Marion: Gezellie iemand op de thee
@Cyn: leuk autootje, kan even niet wat voor merk
@Linda: de laatste loodjes
@brenniej: Rustige wacht
@Linda:Ik neem Bio-caroteen om van binnen uit de huis te beschermen, verbrand minder snel, wordt dieper bruin en helpt mij tegen zonneallergie. Dit jaar voor het eerst bijna geen last van gehad
Vanavond naar jackie chen gekeken was een beetje flauwe film maar toch wel leuk
@Toos: Ik kon eerst even geen kontakt krijgen, maar is momenteel online met mij en gaat even kijken wat ik had gevonden. Ik had in Gumbet dus hotel Serhan. Nu gaat zij even kijken hoe of ze het vind.
Ben 's avonds minder online komt dat mn klepdoos naar de dokter is. Was door de hond van tafel gelopen en beeldscherm kapoet. Ben benieuwd wanneer hij terug komt. Heeft vpolgens mij het zelfde merk als jou beeld scherm, A*CER
succes!! laatste week september toch?
Ja ik heb op 25 September gekeken en dat was ook een leuke prijs, dus als mien schoonzus het nou ook ff goed keurt, kan ik boeken.
Ziet er goed uit, ken het verder niet
Ach weet je Toos. Natuurlijk is het geen ADR, maar de prijs van dit hotel is er dan ook naar. Ach, als je maar even weg bent toch?
Ja mijn scherm is/was ook een Ac*r en heb het inmiddels terug gekregen.
Tuurlijk gaat erom dat je even wegkunt. Hoe lang heeft jou scherm erover gedaan?
@Toos: Doe jij even de lamp hier uit, want volgens mij is iedereen heel sneaky naar bed gegaan. ![]()
Ik ga ook naar boven en naar bed. Pilleke d’rbij en maar weer slapen. :idea:
Weltrusten iedereen. …???:kus::dag:
@Toos: Zo’n 3 weken. Ophalen door UP*, repareren en terug gebracht door UP*.
Ja is goed, zal het :idea: :idea: uitdoen. Hoop dat het gaat lukken, mini meeting bodrum??
Ben benieuwd, hij is een week weg nu
:slapen::slapen:
Slaap lekker, truste…
Marion, je weet waar het touwtje van het licht zit he, rechts naast de deur
Dan… zeker weten Toos. :vak02:
Marion doet het lampje vanavond dus uit? :kus:
Ik weet niet of ze langs komt, maar Marion kennende zal dat wel. Ik doe de :idea: :idea: vast uit. Mocht je nog langskomen Marion doe je de boel even op slot.:kus:
:dag::dag::dag:
@Linda
Is echt vervelend als je zo snel verbrand. Vriendin van mij verbrand ook zo snel, ze was pas naar Turkije geweest en had van 10-12 in de schaduw gezeten. Hartstikke verbrand en is dagen uit de zon moeten blijven. De korsten stonden nog op haar gezicht en schouders toen ze thuis kwam.
@Toos
Oeps, beeldscherm kapot van je klepdoos, hopelijk is ie snel weer gemaakt. Kan je weer lekker veel meebabbelen.
@Roanna
Is ook toevallig. Heb straks voor vriendin zitten speuren voor Turkije. Ze wil ook 25 september vertrekken. Maar dan naar Side.