Altijd gezellig onverwachts Bezoek!:)![]()
@Marion: Maar dat is toch ook leuk en gezellig zo onverwachts even je vriendin even op de thee.
Denk er nog maar even goed over na, wat je wou zeggen. Dat heb ik dus ook zooooo vaak! :lol:
Dames,ik duik me bedje in.
Brenniej,werk ze voor straks.
@ marion, oh maakt toch nix uit… volgende keer weer een uitgebreidde reactie!
@ roanna, ben je er al uit??
@ niesende pandabeer
turkijelover heeft een filmpje op dr hyves van een niesende pandabeer en das echt hilarisch!! kwam echt niet meer bij
heb al geprobeerd em te rippen maar lukt me niet
allicht als TRL ff verteld waar ze em vandaan heeft, kunnen jullie ook ff lachen, tis zooooo grappig!
@TRL truste slaap lekker!
Is ook gezellig! Ze was een weekend naar Duitsland geweest, altijd leuk om de verhalen te horen.
TurkijeLover: Weltrusten en het zal wel lukken!!!..:kus:
NOu ik ga nog ff een bak koffie naar binnen werken,…
WAKE UP!!!..
En dan weer werken… Pooeeeehhh… Weer a LOng night…!
Tot morgen,…
en jullie Slaap lekker alvast!!!..:kus:
@ brenniej, werk ze! moge de nacht licht en makkelijk voorbij gaan!! :dag:
ikke ga ook ff verder
lekker slaapie doen, morgen weer een drukke volle dag
dus tot laterzzzz
@Brenniej: Werkse hoor. Rustige wacht en nacht. :dag:
@Bloem: Nou, ikke eigenlijk wel, maar kan op dit moment ff geen kontakt met me schoonzus krijgen. Denk dat ze even naar de kids is.
Van Youtube heb ik hem de niezende panda.Zal proberen hem bij te voegen - YouTube
Nu ga ik echt:slapen:
Slaap lekker allemaal :dag:
@TKL: Hij is inderdaad leuk. :biggrin:
Truste ook. :slapen:
weer even bijgelezen weer gewerkt van 13-21 uur, hier is het nog steeds droog, ik ga mijn bedje opzoeken morgenvroeg lekker naar zonnestudio beginnen met zonnebankkuur omdat ik megasnel verbrand en dan vaak niet kan slapen vd pijn
@Linda: Nou, gelijk heb je. Kun je beter hier alvast voor bruinen.
@turkije-lover: heb je uitgenodigd voor hyves
@roanna: vorig jaar niet gedaan na 1 dag zonnen al heel veel spijt
@Linda: Daarom. Heel verstandig van je. Ik ben ook weleens verbrand geweest en daar zorg ik nu wel voor, dat het niet meer gebeurd.
Auwwwwww eg wel!