TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

ja tis erg rustig
gelukkig hiero op het werk ook
nog een kleine 10 minuutjes en heb deze werkdag OOK weer overleefd… elke dag is er weer 1

zit je nu vooral op bodrum te zoeken? zou dan echt kiezen voor gumbet of bitez ofzo? niet torba of iets anders 20 minuten dolmussen vanaf bodrum, is niet leuK!!

Bloem,zoals je als zie je was het al kwijt en had er geen rekening meegehouden dat je het terug zou krijgen dus is nu alleen maar mooi meegenomen en anders maar niet .

@Bloem: Ik denk dat ik in Gumbet hotel Serhan wel wat vind. Ken jij het?

ja ben er in mei geweest
bang in the middle of center, erg dicht bij mn vriendjes en vriendinnetjes, dichtbij het strand.
niet super luxe ofzo, erg betaalbaar dus, en een geweldig restaurant ertegenover… suppel!!

maarrrr…
ik spreek jullie dalijk weer!
hopelijk hou ik het droog, want ikke ga naar huisssss

:dag:

Wel thuis dan. :dag:

Het is hier trouwens de hele dag droog, zonnig en warm gebleven. Ook nu nog! :thumbsup:

Hellooooo!!!

Zo ik was echt heeel laat wakker zeg!
maar wel lekker gelapen… en nog lekker in bedje indd BLOEM een filmpje liggen kijken waarbij ik de helft heb gezien hahaha!!!

@ Cyn: Twijvels,…ik ken ze wel… Doen wat je zelf het beste lijkt, Maar maak geen overgehaaste beslissing voor jezelf…Sterkte ermee…!:kus:

@ Bloem: jaa ik ben ff niet geweest indd,… maar heb het ook zo druk… met alles weer uitpakken, ff alles goed afhandelen,… dat het alemaal goed geregeld is… En dan zit ik ook nog in de nachtdienst…!
Ben moe… Mis Askim…Wil naar Turkije!:wink:

Maare ik ben jullie niet vergeten hooooorrr!!!:wink:

:kus:

noum, je kunt dus blijkbaar errug nat regenen als je moet fietsen, so de ju
maar goed, lig nu helemaal in een groot lachstuip ivm een niesende panda!! hahahaha kom echt niet meer bij!!!

Hij is leuk he :wink:

Brenniej,vanacht je laatste nacht of mag je morgen nog een keer

:biggrin: heb hem nu een keer of 500 bekenen en kom echt niet meer bij!
die blik! hahahahaha :biggrin:

Morgen is me laatse nachtje…
Gelukkig maar, want ik het zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!..

@ brenniej, nog ff volhouden!! 1 nachtje, en dan ben je weer een hele dag dichterbij je 6 weken marmaris bij je askim. elke dag is een stapje dichterbij… stapje voor stapje kom je een heel end!!

Ja is ook…
Als deze maand maar eenmaal voorbij is…
Dan kan ik zeggen…nog maar 3 weekjes…

zooo en voor jou gaat het echt opschieten zeggg…!
Nog minder als 3 weken werken…
Nog 4 weekjes…

Woooowwwiiieeee!!!

Hallo dames.

Heb ik wat gemist? Mag ik ook even meelachen? :lol: :dag:

hahaha Roanna: jij typt net eerser wat ik ook wilde tikken!!
haha…

Ha, ha Brenniej. Twee zielen, een gedachte. :lol:

Jaaa Precies…
Alleeen krijgen we geen antwoord!!!..hahaha…:wink:

Hey ben er ook nog even!!!
Vanmiddag lekker aan het water gelegen tot een uur of 6. Snel gekookt, zeg opgewarmd in de magnetron. Zit ik hier bij te lezen, wil gaan reageren, staat vriendin opeens voor mijn neus. Ook gezellig, samen bijkletsen met een pot thee.
Wel vergeten wat ik allemaal nog wilde zeggen maar het is ff niet anders,