TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

Same for me Bloem,en ik ben niet zo materialistisch (poe moeilijk woord:))ingesteld.Dus en sparen was da doe er liever gelijk leuke dingen mee,wie weet wat er morgen gebeurt…en meenemen kan je het niet

Doei Cyn

nou ja
als ik eerlijk ben, ben ik wel een beetje materialistisch ingesteld. wil graag nieuwste dvd van disney hebben als die uit is. wil de hele serie compleet hebben en houden.
maar hou mn eigen bankzaken al bij vanaf mn 18e, weet precies wat er binnen komt en uit gaat en wat ik ‘vrij’ te besteden heb.
en of ik dat nou uitgeef aan stappen of een boek of whatever… zie ik wel op dat moment, maar op een of andere manier is het altijd op en daarna ff niet kopen
nu leef ik al 2 jaar ultra zuinig. zijn zat dingen die ik wil hebben, maar denk altijd maar, dat boek/cd/ dvd kan ik toch niet meenemen op reis, heb ik daar niet nodig, dus waarom aanschaffen…
in turkije had ik echt nix nodig! was het leven zoooo simpel, heerlijk! verlang ik zo naar terug! geen tv, geen dvd speler, geen cd speler, nix… alleen mn vrienden. muziek was er heel de nacht en entertainment ook :wink:

Snap wat je bedoelt Bloem,maar dat zijn allemaal kleine dingen die je opnoemt.Ik bedoel met materialistisch toch wel de groter dingen.Had ooit een vriendin die alles groter en beter moest hebben dan de ander pff had een vriend een nieuwe auto moest zij een nog nieuwere en huren nee hoor dat was te min zij wilde alleen maar kopen met het gevolg dat ze tot haar 31ste thuis heeft gewoond.

owh ja
daar had mn ex ook een handje van
auto kopen, huppa meteen een nieuwe. wilde graag een huis voor onszelf
ik heb er wel mee ingestemd, maar van mij hoefde het niet zo nodig. hij was wel 5 jaar ouder, dus wilde ondertussen eens iets opbouwen, maar samen zorgden we er altijd voor dat alles op was aan het einde van de maand…

kocht me vroeger behoorlijk scheel aan kleding en dingetjes en ditjes en datjes… nu echt niet meer!
vraag me echt af hoe ik zoveel geld, zomaar over de balk heb kunnen smijten! maar ja, je bent jong en onbezonnen!

in turkije leefde ik van YTL50 per week, heb wel geleerd zuinig aan te doen. des te lekkerder is het om wel jezelf te verwennen en iets moois te kopen of lekker te gaan stappen ofzo!

en als ik dan besef dat ik in een jaar tijd eerst een schuld van € 7.500 heb weten weg te poetsen en strax € 7.500 meeneem voor de reis, dan ben ik echt super trots op mezelf. geef echt nix onnodigs uit, behalve aan luxe dingetjes die ik af en toe nodig heb!
bezuinigen kan bij mij dan ook niet, want ik leef al super strak! heb mezelf € 50 per maand gegeven om zomaar uit te geven. terrasje, winkelen, stappen, filmpje, mascara… tis zo op! hahahaha

jaja ben best wel trots op mezelf… ik weet het, mag je eigenlijk niet van jezelf zeggen, maar ik werk er hard voor! doe het helemaal alleen, zonder hulp van niemand en maak mn droom waar… zucht! soms ben ik best wel gelukkig !! :wink:

Bloem,dat is ook iets om supertrots op te zijn.En je hebt helemaal gelijk dat je je dromen waar gaat maken.Daar zal je later als je heel oud ben :slywink: nog steeds met trost op terug kijken en tegen jezelf zeggen dat heb ik toen toch maar mooi allemaal geflikt.

en gluren wanneer mn karrige pensioentje binnenkomt en zodra het binnen is meteen uitgeven!! hahahahaaa

hahahah ja precies vooral op de oude dag moet geld rollen

hahahaa
zal waarschijnlijk dan nog steeds geen cent te makken hebben, maar ja, wie dan leeft, wie dan zorgt

ik ben van plan er ergens als ik er geen zin meer in heb tussenuit te knijpen, dusseuhm… who needs money!

Ik hou me aanbevolen hoor Bloem :wink: weet er wel weg mee

ik bedoelde eigenlijk dat ik van plan ben tot de max te leven en er daarna tussenuit te knijpen, en daar waar ik naar tussenuit knijp heeft niemand geld nodig, dus vandaar… who needs money in that place…
beetje een misfrase…
nee dont worry, zal het opmaken tot de laatste cent, allicht een beetje meer of minder :wink:

Gelijk heb begreep het verkeerd :biggrin:

nee stond er een beetje krom
maar goed…
opmaken die hap! zou me helemaal suf reizen, cruisen, luxe hotels, filmpje uit eten, weekendjes weg, dvd’s,. video’s en boeken boeken boeken, cd’s
allicht als het heel veel geld is een huisje in turkije noem maar op… ik raak mn geld wel kwijt! hahahaa

zal wel aan mij liggen, maar tis toch wel errug rustig…:paranoid:

@ toos, lekker genoten van je vrije dag?

@ roanna, lekker gewerkt? hoe is het nu met hoesten enzo?
@ marion, hoe is het bij jou? J. nog een weekje vakantie toch?
@ cris, hoe staat het er bij jou voor? ook lekker gewerkt? wanneer vertrek je op vakantie?
@ brenniej, en jij, lekker geslapen? nu zeker bij pa en ma op de bank, zien we je meteen een stuk minder :wink: alweer een filmpje gekeken?

Het is zeker rustig hier Bloem.Heb jij nog mail terug gehad?

nop helemaal nix
vind ik ook erg vreemd
had op zn minst een berichtje verwacht van: waaom antwoord je niet op mn vragen? wat doe je, waar ben je? kom het geld maar halen? en in mn stoutste droom zelfs… heb het net overgemaakt, je hebt het volgende week :wink:
maar nee, nix van dat alles. geen teken van leven, helemaal nix…
nou ja, het zal wel denk ik … toch?

Dat is zeker vreemd ja,maar wie weet staat het geld zomaar ineens op je rekening en wil hij verder ook helemaal niks meer weten.

hahahahaa
in my dreams!!! hahahaa
ik hoop het. kijk toch stiekem 1x per dag of het er misschien al is, maar ja, zo niet ook goed… ik zie het wel!

Joehoe… ik ben er wel.

Maar ik zie nu pas, dat er niet veel mensen online waren geweest. Ik heb nu onderhand vierkante ogen van het zoeken op het net en ben nog niets opgeschoten. Nouja, we hebben nog ff de tijd. :wink:

Eh… Bloem, nou, dat hoesten is zo goed als over. Zo nu en dan nog zo’n buitje en dan voel ik ook, dat mijn ribbben nog niet beter zijn, want dat doet nog pijn, alleen is het gelukkig allemaal niet meer zo erg als vorige week.

Het is hier wel rustig he? Hoe zou dat toch komen? :zon: :zon02: Ha, ha. Lijkt wel vakantietijd!