TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

Nog 1 uurtje… dan ga ik lekker naar huis!!!

x

Het regent hier ook behoorlijk door. Hoop dat je nog een uurtje droog houd Cyn

Ach ben toch met de auto :stuck_out_tongue: dus zit droog!!!

Lang leve mijn Seicento!! Die brommer komt er toch niet!!

x

Weet nog steeds niet wat ik moet gaan eten, dus zo maar eens even verzinnen (alweer)

eet je lekker gebakken aardappels met sla en een kipfiletje… :so: Zal je ff helpen haha

Uhmm, klinkt wel goed eigenlijk

@ toos, maar ja wat mot dat mot
@ crazy wel ff zwaaien he> als je na half5 er nog bent doen we ff een bakkie
@ cyn, koop een andere auto! hahahaa zo’n koekjestrommel! :wink:

zal wel regenen als ik strax naar huis moet, maar helaas… nog lange niet, nog lange niet!

Cyn,zelfs toen ik thuis woonde had ik dat luxe probleem niet,wist altijd wel wat…

Hier begint de bewolkig nu ook,en tis benauwd

poehee… toen ik thuis woonde??? jaartje of 6 geleden… hahahaa
ben al zoooo lang het huis uit. heb altijd gewerkt, maar wist idd altijd wel een doel voor mn geld!
van mn 1e zomer werken een weekendje londen en een nieuwe fiets
voor de 3e zomer 2 weken portugal betaald!

Het regent!!!

Vakanties betalen mijn ouders altijd… De enige vaste lasten die ik heb zijn mijn zorgverzekering en de wegenbelasting+verzekering van mijn auto…

Bloem, ja ik wil ook een andere auto!! Ik denk volgend jaar ofzo!!!

Wil deze:

http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2006/08/SuzukiSwiftSport.jpg

Woowww geen wonder dat jij thuis blijft wonen en niet weet wat je met je geld moet doen,als je ouders je vakanties betalen.pfff nee hoor zodra ik werkte moest ik gewoon de vakanties en alles zelf betalen.
Zie geen foto

zie nix

ikke kreeg kleedgeld tot mn 18e en zakgeld. de rest moest ik allemaal zelf betalen door te werken. ben vanaf mn 14e niet meer met mn ouders op vakantie geweest
mn telefoonrekening, uitgaan, meer kleren die ik wilde, en idd vakantie’s hahahaa… vooral die hakten er toen ookal flink in! hahahaa

Kunnen jullie de foto nu wel zien??

Ik wil trouwens geen rooie hoor!

nu zie ik em
en rood is gaaaaffff waarom geen rooie???

owh ja en ikke ging vanaf mn 15e al geregelt uit, vanaf mn 16e 3x in de week… dusseuhmmm… achteraf weet ik wel waar mn geld heen ging… toen had ik geen idee! hahahhaa

Is wel een stoer karretje hoor.

Ik kreeg ook wel kleedgeld en zakgeld,maar toen ik ging werken toen ik 16 was moest ik het merendeel toch wel zelf betalen…Maar ja zo leer je wel de waarde van alles kennen.

Ach ja ik ga bijna nooit uit in NL… Dus daar geef ik niks aan uit!!!

rood verkleurt zo snel… Ik wil een zwarte of een helblauwe… :hihi:

rood verkleuren?? dat zou niet goed zijn! dan is ie niet goed gespoten, met auto’s van tegenwoordig gebeurd dat niet zomaar hoor!

ikke betaalde ook altijd alles zelf. verdiende niet zoveel, maar gaf alles gewoon uit. spaarde voor een doel of niet… helaas… kan echt niet sparen om te sparen. als ik nu 10.000 € zou erven (van wie dan toch?) zou het binnen een week weg zijn, i’m sure!

ladies ik ga ervandoor!!

Love ya all!!

Tot morgen!

:kus:

fijne avond!!
:dag: