TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

hahaha
lekkere bratwurst op de BBQ, pint bier erbij… zum wohl!!!
ladiedeeladiedaaaaa

wel eerst ff een kuiltje graven!!

en een grote plu

Hoe is het bij jou, nog droog??

Ik ga nog even truus uitruimen en stofzuigen dus tot strakkies:dag::dag:

ja wel droog
maar bewolkt en ik denk benauwd… ik zit voorlopig nog wel ff binnen, dus mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit
als het strax maar droog is! hahahaa eigen belang eerst he??

enneuhmmmm toos…neem jij de honeurs voor viva waar ofzo?? al dat gepoets! :unibrow:

Hahahaha… inderdaad lijkt viva wel…

Nou ik heb zojuist maar even een flinke bos rozen voor paps+mams gehaald, en een reep chocolade waar ze dol op zijn gekocht… En gisteren had ik ook al het etentje betaald… Lief he!! :biggrin:

Cyn,das zeker lief van je,heb je wat nodig of ben je gewoon in een gulle bui :wink:

je weet echt niet wat je met je geld moet doen he???

Ik ben in een gulle bui, en weet niet wat ik met me geld moet haha.:tongue::finger:

ppfpfpff heb ik nou nooooit last van
ik zou er of iets nuttigs mee doen of echt wegzetten, want anders geef je het allemaal uit aan ‘onzin’ en dan is het zo op (kadoo’s geven aan je ouders is nooit onzin, maar andere pruldingetjes zeg maar!!)

:biggrin:ze zijn vandaag 31 jaar getrouwd he :wink:

Ik wou dat ik niet wist wat ik met me geld moest doen,maar helaas ik heb dat luxe probleem niet.

Maar jij woont niet meer thuis he??

x

@ cyn, zit maar 1 ding op dan…!! :biggrin:

Superlief van je Cynthia! Je ouders zo verwennen, echt top.
Hier regent t nu en eigenlijk best wel stevig ook! Ben vanmorgen toch nog even op strand geweest en dat was lekker.
Morgen ga ik naar het brabantse land om mijn zoon en schoonzoon te bezoeken. Die zijn bezig met een jeugd theaterweek en ik ga ff kijken daar. Vlakbij de Efteling, daar zet ik dochter af met een vriendin. Die zullen zich wel prima vermaken. Hoop alleen dat het niet zo regent. Nou ja, we zien wel.
Iedereen nog een fijne avond!

@cyn
Jemig cyn, wat een gedachtes. Denk er goed over na voordat je een beslissing neemt en praat er eerst goed over samen straks in september.

@toos
Het lelijke weer is bij jullie dus al begonnen. We wachten het wel af of het hier ook komt, helaas is er toch niets aan te veranderen.

@miere
Veel plezier bij je nog onbekende msn vriendin.

Oh je bij @crazy ook al vies weer.

Bij ons nog droog… Maar voor hoelang? Het is wel grijs al!! Dus ook hier zal het niet zo droog meer zijn!:wink:

Ja valt het op dan:unibrow:. Klonk trouwens wel op zn viva’s das waar, maar ben niet zo’n poetsdoos, maar soms is het gewoon nodig