Poe Cyn,zeker moeilijke beslissing,en nu denk je er zo over maar als je hem ziet dan denk je misschien weer heel anders,maar als jij al zeker weet dat jij niet daar wilt wonen en hij niet hier dan wordt het wel lastig ja.Echt moeilijk…
Ja Bloem das waar als je toch moet lopen dan beter langs wat lekkers :unibrow:
@ TRL ja, bezweet en al, hard aan het werk, en dan op zn schop leunend een sjekkie pielen en naar mij kijken :biggrin: tja dan krijg je em terug hoor. ff zwaaien, ff fluiten, ff flirten :biggrin: wordt ie verlegen van
@ cyn, oei, klinkt toch vrij definitief dan… in je hoofd! zal wel lastig worden als je hem weer ziet. hebben jullie het hier al eerder over gehad? misschien een klein inleidinkje maken… zal dan wel een lastige vakantie worden als je in hetzelfde hotel als waar hij werkt verblijft,… en dit keer dus 2 weken… wou dat ik er was om je te steunen!! :crybaby: (wou sowieso dat ik daar was, maar da spreekt voor zich he? :so:)
hahahaha ja cyn! thats a date!!
maar mag ik ff tussendoor zeggen dat als je er toch min of meer uit bent, dat het een wijze, verstandig, maar pijnlijke beslissing is? denk dat het wel het beste is, al zal het best een beetje een tijdje pijn doen!!
succelsezzz ermee!
okey en nu over naar de vrolijkere zaken van het leven…
wat eten jullie vandaag?? hahahahaa
mmm spinazie! das zo ongeveer de enige groente die ik dan wel lekker vind. met een eitje erbij enzo… lang niet gegeten, daarna wel flossen voor blinkende :biggrin:
Hoi allemaal, ik zit op m’n werk, moet eigenlijk tot 3.30 uur blijven, maar heb dus echt niks meer te doen, het is zo rustig, en alles is bij. Ik denk dat ik zo maar stiekum het pand ga verlaten. Ga een bakkie doen bij een vrouwtje wat ik alleen maar ken van de msn, en ze woont hier in den Haag. Ze is getrouwd met een turkse man. Spannend om elkaar nu eens in het eggie te zien, haha. @ Cyn, heftig, hoor. Hij moest toch ook nog in dienst? En je cd is klaar, moet alleen nog ff de hoes kopieeren!
Verder gisteren dus lekker op het fietsie naar het strand geweest, niks file, ja op het fietspad, file fietsen. Was weer heerlijk, wel veel wind, maar dat was maar goed ook, anders was het veels te heet. Nou, ik ga de pc’s afsluiten verkleden en aftaaien, tot laters… XXXX Mar
Ja is behoorlijk afgekoeld, massale uittocht was gisteravond. Wonen niet ver van de provinciale weg af, hoorde de auto’s aan 1 stuk doorrijden tot een uurtje of 2 vannacht
@ toos, lekker hoor daar aan de kust, de zeeuwse kust!!
je zult maar op/aan/ langs die dijkweg wonen die naar HvH lijdt… elke zomerdag ellende voor je deur…
Dat lijkt me ook niks, van die wildparkeerders. Heb er geen last van hier, kan de auto’s vanuit mn keuken zien en als de wind deze kant opstaat ook horen. Maar is wel een stukje van ons vandaan. Zijn inmiddels wel gewend aan die toeristen hier