TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

@ cyn, ja kan me dat heel goed voorstellen. je bent nog zo jong en de toekomst is erg onzeker… laat het ff rusten. strax zie je hem weer en dan weet je het allemaal weer of niet…

@ toos, ach, kan gebeuren, lekker wegkleppen :wink:

ik merk het wel als het hier gaat regenen of stormen ofzo?!
er stond wel een flink windje idd…
owh en de bouwvak is weer voorbij :biggrin: mn favo stratenmaker was weer aan het werk :unibrow:

Ja ik wacht inderdaad mijn vakantie af… En dan kan ik er pas echt een besluit over nemen… Als ik daar ben is het goed tussen ons, maar als ik hier ben… Ik mis hem de laatste weken niet eens echt meer… :drugged::confused:

tja… dat komt natuurlijk ook omdat je het durk hebt, leuke dingen hier…
misschien is het ook allemaal te lastig en te ver weg en tja, hij druk daar, jij druk hier, je hoort weinig van hem… er moet nog wel iets zijn om naar te verlangen idd…
misschien moet je idd eerlijk zijn en bekijken wat er nog is, of dat genoeg is om strax die ruime 15 mnd te overleven

Cyn,En hoe denkt hij erover over de toekomst enzo of hebben jullie het daar nog niet over gehad?

Bloem,dus je heb weer wat om naar te kijken:unibrow:

Ja daarom… pff… weet het echt niet meer!!! Hij is enorm lief enzo… maar het is gewoon moeilijk dat hij daar woont, ik hier… Maar ja we zien wel!!

@Toos
nee het is niet uitgepraat en ik zoek ook geen contact met hem. we zijn dus niet weer bij elkaar. ik richt me nu lekker een keer op iets anders. ik wacht namelijk af of ik nog een opleiding kan doen. ik heb mail gestuurd en nu wacht ik op mail terug of ik op intake mag komen en of ik nog word toegelaten :wink:

@cynthia
ik denk dat ik je wel begrijp. ik was bijna 3 jaar samen met mn ex en wilde knopen doorhakken. misschien wil jij dat ook wel.
ik wens je veel succes de komende tijd!!

@Turkije-fan: Wist wel dat jullie uit elkaar waren, zou denken voordat je een relatie verbreekt dat je het uitpraat. Hoop voor je dat je de opleiding kan doen die je graag zou willen

@ cyn, tja het is idd erg lastig… waarom moelijk doen als het makkelijk kan?
maar hebben jullie het ooit samen over een toekomst samen gehad? hoe ziet die er volgens hem uit? en volgens jou?

@ TRL cker, als ik dan toch ergens langs moet lopen, kan het maar beter iets leuks zijn, toch?? hahahaa…

hé mag ik ook op de lijst??:hihi:
ik ga 31 aug naar: bodrum, fethiye, antalya, alanya :unibrow:
…en ben jarig op 14/04:teeth:

heb vandaag echt weer geen millimeter zin…
kan iemand me alsjeblieft vertellen hoe ik mezelf weer een beetje moet motiveren?

zit alleen maar te denken aan al die dingen die ik nog nodig heb, moet kopen, hoe ik mn pack zal inpakken over 4 weken etc. etc…
hihihihi

Tsja hoe hij er over denkt: Heel anders… Hij wilde al trouwen… dat ik eventueel bij zijn ouders zou kunnen wonen… Maar ik wil nog niet trouwen, en ook niet bij zijn ouders wonen… Vind het fijn dat ik het met jullie kan bespreken… :kus:

@Cyn: Je hebt nog even voor je weer gaat, kun je er goed over denken wat je wilt

@ cyn… zou jij in turkije kunnen wonen? even afgezien van waar en met wie??
heb je zn ouders al wel eens ontmoet?
tis echt vreselijk lastig! ik zou ook niet zomaar trouwen, heel verstandig… en hij in NL??

owh en cyn, nog ff een vraagje tussendoor…
komen je twijfels nu, omdat je beseft dat het zo moeilijk is en allicht er geen makkelijk toekomst is…
offffff
voel je gewoon minder voor je askim als persoon, waardoor je nu ineens die obstakels ziet…?
is denk ik een groot verschil…

Ik wil niet in Turkije wonen. Misschien een seizoen als hostess, maar niet voorgoed… Nee heb zijn ouders niet ontmoet, zou aankomende vakantie moeten gebeuren… En hij in NL is ook niet al te makkelijk!!

x

nee dat klopt allemaal
al met al een hele lastige toekomst dus
lijkt me moeilijke beslissing, maar als je dit nu al weet en je er niet 100% lekker mee bij voelt, kun je het beter nu uitmaken, dan dat je nog weer 1,5 jaar verder bent…
weet het… makkelijker gezegd dan gedaan, maar aan de andere kant, samen zijn met iemand met wie je nooit 100% samen kunt zijn en geen gezamelijke toekomst hebt, lijkt mij helemaal mission imposseble… en wie hou je dan voor de gek?

hihihi… elke keer zie ik dit topic en dan denk ik… ze is er niet, maar ze is er wel
gekke beppie

@ cyn, :kus:

Daarom… Ga er in september echt eens goed over praten… Wat willen we… en het makkelijkste zou nog zijn als we gezamelijk er een punt achter kunnen zetten… het klinkt rot… maar het lijkt me beter!