TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

Ja warm he!! echt vies!:mad:

Het :zon02:netje is inmiddels weg hier en het begint te waaien. Kreeg net een smsje van mn broer of ik mn reddingsboot al klaar had liggen :D, volgens de radar komt het straks met bakken uit de lucht.

Nou lekker weer dan!! Hier schijnt het zonnetje nog wel! :zon02:

Heb ff een heel goed gesprek met mijn vriendin op msn… over de toekomst met onze askim… :disgust:

Genieten jullie er nog maar even van hoor. Zend wel een SOS bericht als het zover komt

Ja doe dat maar… Maar voordat die regen in Noord-Holland is zal nog wel ff duren!!

:kus:

@bloem
Kun je geen warmere kleren meenemen en je dan op je werk verkleden?

@cyn
Je zal je collega vast blij maken hiermee.

@roanna
Succes met zoeken naar een leuke acco in Turkije.

@toos
Ik zie het op buienradar, ik vrees dat je straks in de regen zit.

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties.
Ik stoor me helemaal niet aan die mensen die je naar binnen willen lokken. Lief lachen en gewoon doorlopen als je er geen zin in hebt.
In Griekenland kunnen ze er trouwens ook wat van hoor. Niet echt voor de winkels, maar des te erger voor de terrasjes en eettentjes.

Cyn,wat lief van je om het aan je collega te geven,maar hoezo kan je niks vinden dan zal toch vast wel wat zijn???En wat zijn de toekomst plannen met de askim’s?

Toos,hier ook nog steeds erg zonnig.Heb jij de kaplaarzen al bij de hand dan als er zoveel regen aan gaat komen.Zal ook eens op buienradar kijken hoop dat het hier voorlopig droogblijft.

Bloem,kan je niet een vestje ofzo meenemen of is dat ook te koud.Leuk om te horen dat Beps en der hubbie het goed maken.

@Toos: Nou, sterkte gewenst met je windhoos die jullie kant op komt. :vak02:

Jullie allemaal alvast bedankt voor het meedenken voor zover. Ik heb net 2 mooie en leuk geprijsde accomodatie’s gevonden in Gumbet, maar ik moet nu eerst even werken en zal het dan vandaag even hier weer in de groep gooien.

Werkse en de anderen een hele mooie dag gewenst. Hier nog steeds zonnig en warm.

:dag:

Ja hoor kaplaarzen en zandzakken voor de deur :smiley:

gister heeft mn ex me weer gesmst. hij vroeg of ik nog boos was. hij vroeg of ik 30 oktober kon komen. hij zei dat hij me erg mist en dat het hem allemaal speet. en hij zei dat hij heel veel van me houdt. ik heb hem wel terug gesmst. ik smste dat ik nog steeds boos was en dat ik hem niet terug kan nemen.

zaterdag ga ik naar Amsterdam :teeth:

@ toos, oei klink heftig allemaal :eek:

@ cyn, hoezo?
@ vestjes enzo… nee niet echt. ik heb echt een kleding probleem… soms neem ik wel iets extra’s mee en trek het ter plekke aan, maar heb geen zin om met een halve gardarobe te zeulen…
hahahaha
ik smelt nog steeds

@ roanna, spannend!! ben wel erg benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!!

@ mk, ja tis idd wat je er zelf meedoet. ik heb het echt nooit zo ervaren. wel roepen en doen, maar als ik er geen zin in heb, dan reageer ik gewoon niet!
ja wel eens gehoord dat ik arrogant was ofzo… maar goed, not my problem

Net ff op de buienradar gekeken en volgens mij trekt het meer naar de noordzee toe,dus waarschijnlijk krijgen wij er hier geen last van :tongue:.

Bloem,jij arrogant:question::question:,kan ik me niets bij voorstellen,maar ja heb je dan ook nog niet ontmoet :wink:

Volgens mij is de bui overgedreven, inmiddels schijnt de :zon02: weer en is het warm.
Het ook geen hinder van roepen of zo vind het wel grappig. Reageer er gewoon niet op. Vond ze op de markt in Turgutreis wel vervelend, ze bleven aanhouden en net wat MK zegt lief lachen en doorlopen. Het hoort er gewoon bij.

@TKL: Heb het ook gezien. Spreekwoordelijke storm in een glas water

@Turkije-fan: Hebben jullie het echt goed uitgepraat?

Doe het ook op zn Viva’s, zit in mn eentje te kleppen

Nou we weten allebei (vriendin en ik) niet wat we willen. Mijn twijfel wat askim betreft wordt steeds groter en groter… Weet niet of dit wel is wat ik wil!!

x