TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

@Toos
Ja hoor, gaat wel weer met ons.

@Roanna
Tuurlijk is er nog wat te vinden voor jullie. Gaat allemaal goed komen!!

Zal het licht maar uit doen nu, truste allemaal :idea:

ho ho
moet ikke nu in het donker gaan zitten typen ofzo??

anyway, kan ikke best hoor

@ toos, niet naar de kust maar wel genoten?
@ roanna, tja… tis echt een dillema.
aan de ene kant moeten ze zelf oordelen hoe ze het ervaren, en dat kan maar op 1 manier, en dat is gaan.
aan de andere kant, als ze al vooroordelen hebben en die komen strax uit, thja… dan heb jij het gedaan en krijg je zo’n i told you so ideetje…
denk dat je iets moet kiezen waar jullie alle 4 happy over zijn.
ik vind het in de bazaar in marmaris wel meevallen en ook in bodrum was het niet erg als voorgaande jaren. alanya vond ik erg meevalen (okey was winter, net als side) dus tja… allicht ben ik dan ook weer bevooroordeeld.
vond het net zo erg als op gran canaria om maar van kos nog niet te spreken… dus het is overal vind ik. ik heb gewoon zon air over me heen allicht, dat ik er niets van merk, maar goed… ieder zo zn mening!

maar nu is het denk ik al wel bloemmie-bedtijd…
tis nog best warm… ga eens ff lekker in mn bedje verder mijmeren enzo

truste allemaal en tot morgen
ik weet wel dat IK het licht morgen NIET aandoe, want ikke heb late dienst.
dusssss
:idea:

:idea::idea: Ik heb de lamp gevonden was wel ff zoeken,maar gelukt.Ziet er niet zo :zon02: uit als gister,maar moet toch werken,wel jammer voor degene die vrij hebben,wie weet komt de zon nog.

Roanna,dus nog ff verder zoeken,tis maar net hoe je er zelf tegenover staat met dat nar binnen trekken ik ben daar wel duidelijk in en als ik geen zin heb loop ik gewoon door.

Toos,jammer dat het te druk was om naar het strand te gaan en dan woon je er nog wel dichtbij toch…Zag op tv dat mensen naar Scheveningen gingen,maar het strand helemaal niet gezien hebben,omdat het zo druk was hadden gewoon de hele dag in de file gestaan.

Ik ga naar het werk.

Iedereen een fijne dag:dag:

Goedemorgen!!!

Zo ikk is weer thuis… poeeehh…
Nog 2 nachtjes te gaan…
Moet ik overheen komen!!!

Zo maar even douchje pakken en dan bedje in!!!..

Goede morgen!
Heb de slaap ook weer uit. Een beetje opruimen hier, de zwemspullen bij elkaar pakken en dan rond een uur of 11 met voetbalvriendje en moeders op naar het water.

@Turkijelover
Je was er vroeg bij dus de zon moest mss ook nog wakker worden :wink:
Hier schijnt ie al volop nu, bij jullie inmiddels ook?

@Bloem
Vind het meestal wel grappig die verkooppraatjes, opmerkingen over en weer, en heb ik er geen zin meer in dan loop ik gewoon door. Kan me voorstellen dat er mensen bij zijn die het ontzettend vervelend vinden maar hoeveel tijd van je vakantie breng je door bij de winkels? Wij niet veel, meestal maar 1x en de rest van de tijd zijn we de omgeving verkennen. Vind het zelf storender als ik in mijn vakantie op elke hoek van de straat een ‘friet van Piet’ zou tegenkomen, terwijl iemand anders dat mss juist weer gezellig vind. Ieder zijn mening he.

@Roanna
Jullie komen er wel uit samen, en zoals Bloem zegt, beter iets waar iedereen zich kan vinden dan achteraf verwijten. En waar de reis ook heen gaat, het belangrijkste is dat je er weer even tussenuit bent en het leuk hebt met elkaar.

@Brenniej
Lig je al lekker op 1 oor?

Marion,hier is de zon inmiddels ook volop aan het schijnen.Veel plezier aan het water.

:zon02:Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam :zon02:
Turkije-fan 17 augustus - Italië
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Jill: 29 augustus - Alanya

Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Marion: 18 oktober - Fethiye :smiley:
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
1/08 Linda

Goeiemorgen,
@Marion: Veel plezier bij het water vandaag. Vind dat trouwens ook irritant, friet van piet en Ed Kroket op iedere hoek van de straat.
@TKL: Al vroeg uit de veren. Hier schijnt de :zon02: ook volop. Voelt wel benauwd aan. Woon 20 minuten rijden van het strand, maar alles stond hier al vast.
@Bloem: Dat was een latertje voor jou, gelukkig kon je het :idea: vinden.

@Toos
Wordt geen strand dus voor jou vandaag, of toch wel?

Nee vandaag niet. Maar het was gisteren zo giga druk.

Goeiemorgen!!!

Zo alles bijgelezen…

Beps weg, Viva was al weg… dus het zal wel rustig worden!!! Vandaag ouders 31 jaar getrouwd, en daar zijn we gister voor uit eten geweest… Lekker!!!

Mijn weekendje (gratis van mijn werk) ga ik toch niet doen… Heb geen idee wat ik wil, en ga het nu aan mijn collega geven… Dan kan zij dat bedrag inleveren op haar reis naar Mallorca.:stuck_out_tongue: Lief he!!

Vanmiddag weer werken… ben moe, heb super slecht geslapen want wat was het heet!! Niet normaal!!!

Nou meiden ik spring ff onder de douche!!

x

Zie op buienradar dat er regen en onweer onze kant op komt, blijf dus maar lekker in mn tuintje

@Cyn: Gefeliciteerd met je ouders. Daar zal je collega blij mee zijn. Kun je zelf niks naar je zin vinden dan?

Goedemorgen meiden.

Ik heb gister nog tot heel laat met mijn schoonzus op het net gezeten en we zijn er al wel uit, dat we gewoon naar Turkije gaan.

Heb ook nu al even richting Bodrum/Gumbet gekeken.

@Marion: Jij zegt dat jullie misschien maar 1 x naar de winkels gaan. Dan houden we inderdaad hele andere vakantie’s, want wij zijn bijna nooit in de accomodatie te vinden. Wij gaan lekker naar het strand, misschien een dagje een excursie en wij zijn iedere avond in het centrum te vinden om juist te shoppen, terrasje pakken enzo.

Ik kan me voorstellen dat jij met J, liever wat ontspanning voor de kids hebt en daaom kiest voor zo’n resort, maar dat hoef ik natuurlijk niet meer. Wat niet wegneemt Marion, waar jullie nu naar toe gaan er reuze gaaf en gezellig uitziet.

Maar we komen er vast wel uit hoe en wat. Vind het wel spannend hoor met dat gezoek. :lol:

ROANNA: GUMBET!!! Geweldig!! haha… sorry ben verslaafd aan die plaats…

Toos, nee ik kan niks leuks vinden… Dus ik ga haar vanmiddag maar blij maken :wacko:

Tja hoef je niet te zeggen welke plaats daar. Turgutreis heeft ook leuke hotels behalve ADR

:frown:Ik had geprobeerd mijn collega app Cherry in Turgutreis aan te smeren… maar ze gaat toch voor mallorca

mornink ladies!!

hier is het stikzonnig en heet!! strax weer de airco in, dus moeilijk met kleertjes aandoen.!!

ikke werd wakker gesmst!! door beppie offcourse
goede reis gehad. app. prachtig uitzicht op zee. heerlijk we gaan genieten

dus die zien we voorlopig niet terug :biggrin:

@ brenniej, nog 2 daaggies!! joehoe, lekker slaapie doen, truste
@ cyn, ik snap het gewoon echt niet?! hoezo kun je nix leuks vinden voor een weekendje weg??
@ toos, jammer dat er alweer onweer aankomt, wil ik nog even niet aan denken
@ marion, ja ik ga ook maar 1x echt winkelen, maar al die andere keren dat je over straat loopt, dan word ik wel aangesproken, maar dan loop ik gewoon door. heb ik zin in een praatje, maak je een praatje, zo niet, dan niet!? toch? snap daar de moeilijkheid niet zo van…
heb wel die grote groepen gezien, en tja, dan lopen ze zo langzaam dan worden ze aangesproken voor een drankje, en dan waggelen ze allemaal langs … heeft nr 1 ze eindelijk afgepoeierd, is er altijd nog kans bij nr 2 en nr 5 en de laatste nr 7
@ roanna, tja, bodrum, gumbet, wat moet ik ervan zeggen, hahaha… tis amazing! doen! hahaha… al heb je in gumbet niet zo’n last van winkeliers maar meer van de mensen van de bars. maar heb gehoord dat dat ookalweer een stuk minder is!

oefff ik smelt!!
en nu moet ik ook nog eens gaan fietsen… jippie…
tot laters allemaal
:dag: