ik kan igg morgenochtend nog genieten van het weer moet morgen werken van 13-21
owh… dus het gaat alweer minder worden… tja… that figures!!
zit nu patch adams te kijken, vind ik een erg leuke film. herinnert je er weer een beetje aan dat je het leven niet zo serieus moet nemen, toch?
@ mk, gefeliciteerd met je moeder. is madame een beetje rustiger geworden met dit weer?
@bloem
Ja, ze is de laatste dagen weer superlief.
owh gelukkig… angelface dan!!
hahaha, verloopt alles allicht veel makkelijker saampjes he? ![]()
Het valt natuurlijk ook niet mee als je 2 jaar het alleenrecht hebt gehad en nu ineens… een kleine indringer die ook aandacht nodig heeft. Kan me goed voorstellen dat ze af en toe een beetje uit haar doen is.
ja snap ik helemaal
maar aan de andere kant… ze is nog zo klein… ze zal toch moeten leren delen en 2 is veel meer lol dan alleen, toch?
:D:D:D:D 2 zielen … 1 gedachte!
Maar goed dat het niet zo is, stond ik helemaal nooit meer met beide benen op de grond ![]()
@MK
Gefeliciteerd met je moeder!
Ennuh kan al met aftellen beginnen maar ben er eerlijk gezegd nog niet mee begonnen.
ben nu echt aan het aftellen nog 10 dagen werken en over 19 dagen vertrekken we
het kan wat mij betreft ook niet snel genoeg september worden… al is de tijd ertussen best uit te houden als het van die heerlijke zonnige dagen zijn als gisteren en vandaag!!
@Mk: Gefeliciteerd met moeders.
@Bloem en Marion: Jullie hebben lekker weggedroomd.
@Linda: Verstandig om alles op zn beloop te laten
Vandaag genoten van het lekkere weer. Zouden naar de strand gaan maar stond een giga file richting de kust. Vanavond bbqtje, kaarsjes aan.
Goedenavond.
Zo, ik ben oook weer terug uit het mooi Twente. Hebben heerlijk de hele dag buiten gezeten met de hele familie.
Zal even de laatste stand van zaken geven. We hadden het dus over vakantie’s enzo, komt een neef van ons erbij zitten en zegt dat hij nooit meer naar Turkije zou willen gaan. Gooit dus eigenlijk een beetje roet in het eten. Hij en zijn vrouw zijn er 2 x keer geweest in Alanya en Kemer. Dus ik vroeg waarom dan niet? Moet er even bij zeggen, dat het Spanjegangers zijn en dinsdag ook weer naar Spanje gaan.
Zijn reden was, dat hij het niet normaal vind, dat je nergens even fatsoenlijk kunt winkelen. Over al word je naar binnen getrokken en als je niks koopt zijn, worden ze nog kwaad op je ook, was zijn mening. Dus mijn zwager vraagt weer aan mij, is dat zo? Dus ik zeg, nouja eigenlijk wel, maar ik kan er mee omgaan. Ik loop gewoon door als ik er niet van gediend ben.
In ieder geval wordt het nu dus een twijfelgeval of het wel Turkije wordt. Op vakantie gaan we zowie zo, maar waarheen? Oh, mijn schoonzus komt net op MSN en nu wil haar man toch best wel Turkije een keer proberen.
Nou we zien het nog wel.
MK116: Gefeliciteerd met je moeder nog:king:
En jullie zijn vandaag even op het tapijtje weggeweest. Was het leuk? :biggrin:
@Roanna: Alanya en Kemer staan bekend om de opdringerigheid. Moet je zeggen dat het in Bodrum helemaal niet was, je werd echt met rust gelaten
@Toos: Oke, misschien moeten we anders die kant maar eens uitkijken naar wat.
Zal niet meevallen om spanjegangers om te praten naar turkije.
@Toos
O we kunnen zo lekker dromen :drugged:
@Roanna
Ben 3x in Kemer geweest en kan niet zeggen dat de verkopers daar opdringeriger zijn dan in Bodrum, Side of Marmaris. Zijn geen enkele keer een winkel ingetrokken. Tuurlijk het zijn aanhouders maar dat hoort er toch bij in Turkije, ze maken er ook een sport van denk ik, net zoals wij.
@Marion: Zijn J en jij weer opgeknapt??
@Marion: Ik weet wat je bedoeld. Maar je moet er wel mee om kunnen gaan. Ik trek me eigen er niet zoveel van aan, maar moest er de eerste keer ook erg aan wennen, die verkooptechniek van hun.
Ik heb net met mij schoonzus afgesproken, dat we van de week nog even richting Bodrum gaan zoeken. We vinden vast wel wat.
Ik ga nu naar bed en wens jullie allemaal een hele goed nacht en tot morgen weer. Wat zal het rustig zijn. :crybaby:
:dag::slapen:
Moet vast nog wel wat te vinden zijn.
Zal vast rustig zijn hier.
Welterusten Roanna :slapen::dag:
Ga ook mn mandje opzoeken. Marion doe jij het :idea::idea::idea: uit, ben benieuwd wie het morgen aan zal doen nu beps in Kusa zit.
Slaap lekker:slapen::dag: