ikke zit inmiddels aan de spagetti… eigenlijk te warm voor, maar had honger en anders moet alles weer in de prullebak…
dusseuhm… als we toch vliegen, kunnen we dan naar de italiaanse kust??
Net iets te ver de zee in zodat je broek van de natte randen heeft, nat zand tussen je tenen, de hond die tegen je op springt en zijn natte pootafdrukken op je witte hemd achterlaat. Maar das allemaal niet erg want de zon schijnt, je loopt langs het strand en voelt je happy!
awh marion, dat droogt zo en dan klop je het zand er zo af…
brede grijns op je gezicht
je ziet de standtent in de verte al liggen, daar wacht een heerlijk koel drankje op je…ietsje sneller lopen nu, pats pats, je blote voeten op het harde natte zand!!
Ist toch leuk op het strand he. Pas op Bloem, die ene golf is een beetje hoger dan die andere. Gelukkig je zag het net op tijd. Nog ff een knipoog naar rechts, leuke vent zeg met dat surfboard. Maar geen tijd voor de mannen nu. Heb al zolang gelopen en heb verschrikkelijk veel dorst. Toch weer wennen dat warme weer na alle regen.
geen tijd voor mannen?? altijd tijd voor mannen!! cker als ze zich uitsloven in half ontbloot lijf op het strand :biggrin:
ahhh… ik ruik de BBQ van die strandtent al…
maar nu komt het aller lastigste…
wat gaan we drinken?
biertje, wijntje, sangria of toch maar colaatje…???
Eerst maar een colaatje voor de ergste dorst en dan over naar het zwaardere werk. OOO die lucht van de BBQ, merk nu pas dat ik best wel honger heb. Hamburgertje, shaslik, worstje…ziet er goed uit allemaal.
Hier in de keuken wat minder … de aardappelen zijn een beetje TE hard gebakken :redface:
juk! aardappelen… nee hooguit gepoft op de BBQ ![]()
we mogen zo aanschuiven, das ook aardig…
beetje met een coronaatje op het buitenterras, uit de wind, de laatste avondzonnestralen kijken naar de zee…
gedachten dwalen af, tranen prikken… komt door de zon :so:
ik zit wel errug lekker in de lounchebanken hoor!!
Tuurlijk komt door de zon, of een zandkorreltje, opgewaaid door de wind.
Of toch … een ander strand, een ander land, ook een ondergaande zon, een paar prachtige bruine ogen.
Nee hoor, komt door de zon!!! En idd zit heerlijk die lounchebank, je droomt er gewoon in weg.
:tssk: owh sorry… wat zei je… was ff weggedommeld… oogjes dichtgeknepen tegen de zon,lekker warmte op je gezicht, dan krijg je dat…
de zon begint al onder te gaan, hemel kleurt roze… zoetigheid van de marsmellows op je vingers en mond, lekker wijntje in je glas…:wub:
Geeft niet hoor, was er ook ff niet helemaal bij. Zo mooi he die ondergaande zon, kijk die boot aan de horizon, vraag me altijd af waar ie naar op weg is. Is een tic van me, heb hetzelfde met vliegtuigen. Jij nog een wijntje, mijn pina colada is echt super, neem er nog een.
ja joh
w’rom niet… ik lust er nog wel 1…
zit lekker te soezen en te genieten van al het goede van het leven!
lekker hoor… zou best mn eigen beachhouse willen hebben. elke avond in de kussens op de veranda! :wub:
Klinkt niet verkeerd Bloem maar helaas hebben we geen beachhouse en moet ik nu aan het werk :crybaby:
tot straks
werk ze marion
doe je wel een beetje rustig aan met dit weer!!
tot laterzzz
Haha Marion dat heb ik ook bij elk vliegtuig, ik dacht al dat ik de enige was. En in mijn gedachten gaan ze altijd naar een mooi warm land, ben dan stiekem een beetje jaloers dat ik er niet in zit.
Ik zwijmel helemaal weg bij jullie gedachtes dames…
Bloem en Marion,leuk om jullie gedachtes te lezen,zat er helemaal in en zag het helemaal voor me :nod:
Wat een weertje trouwens de laatste dagen, krijg niet pas het idee van zomer. Ben net weer thuis, mams is jarig vandaag. Lekker in de tuin gezeten.
@marion
Heerlijk joh dat jullie nu eindelijk geboekt hebben, weer een zorg minder. Het duurt nog even maar jullie gaan!!!
Mk,gefeliciteerd met je moeder.Krijg je eindelijk het idee dat het zomer is houdt het over morgen al weer op :disgust: echt nederland he
@mk: hartelijk gefeliciteerd met je moeders verjaardag
1 gelukje, ik kan morgen nog wel genieten van het mooie weer, want ik hoef natuurlijk nog niet te werken ![]()