@ Bloem: alsik die neem ga ik waarschijnlijk roze olifantjes zien ![]()
Goede middag.
Back home again. Alle tantes en ooms en mijn lievelingsneef weer gezien en lekker bij gekletst.
Onze Beps inmiddels op weg naar Turkije en Cynnie boven aan de lijst!
@Roanna
Wat is dat toch met mannen en vakanties? Hopelijk goed nieuws vanavond!
@TRL
Jammer dat ze verloren hadden. En het shirt is er nog steeds niet. Kreeg pas een brief dat het oktober ging worden.
@Cris
Ook al niet lekker? J. voelde zich vanmorgen ook opeens niet lekker, heeft uren bij oma op de bank gelegen. Beterschap!
@Bloem
Niet lief hoor, vind het heel normaal. Mijn mamsie komt mij ook helpen als ik het druk heb. Ziet haar zussen weinig omdat ze verder weg wonen dus ALS ze er dan zijn moet ze lekker kunnen zitten en babbelen ipv sjouwen met de drank en zo.
Wat een leuke mail zeg!! Is altijd leuk om te horen dat je een wereldmeid bent … zegt een andere dreamer.
@Miere
Veel plezier aan het strand!
@Crazy
Is een heel project geworden die slaapkamer van je ![]()
@ cris
giggel
voel je je wel meteen een stuk beter ![]()
@ marion, owh dus het zit er alweer op en idd groot gelijk, komt er eindelijk visite en dan heen en weer rennen… neeuhjjj gelukkig heeft jouw mamsie een werelddochter ![]()
en idd, dromers en dromers… hihihi
@Bloem
En ook deze dromer gaat in haar dromen lekker met je mee in september ![]()
really?? kun jij dan mn backpack dragen… als je toch mee gaat :unibrow:
**Wat een heerlijk dagje is het! Heb lekker de hele dag in ons zwembadje rondgedobberd, tijdschriftje erbij, genieten!! **
**Straks nog even langs een paar huizen rijden, we hebben verhuisplannen. Wel pas volgend jaar maar nu eerst eens kijken wat we willen. **
Heeft iedereen een beetje genoten vandaag?
Liefs, Dia
@ Marion: Is J. alweer een beetje beter? Bij mij gaat het nu alweer. Heb net anderhalf uur op bed gelegen, niet geslapen maar wel met ogen dicht. Heerlijk.
Straks richting werk DOOM
@ cris ahh joh kopop… gezellig met je vrienden!? en denk maar zo, elke €€ is er weer eentje meer voor leuke dingen…
neem nog een extra molletje en het komt vast wel goed, en als je je echt niet lekker voelt dan ga je naar huis,… toch?
@Bloem
Tuurlijk, hij is zo licht als een veertje in mijn dromen ![]()
@Dia
Lekker he … in het badje! Huizen kijken, wilde plannen dus. Lijkt me echt leuk om te doen.
@Cris
J. is weer topfit. Nu lig ik een beetje op apegapen.
Vandaag hele dag thuis geweest, op balkon gezeten wilde wel ergens nr toe maar wist niet goed wat ouders was ik gister ook al geweest en waren er trouwens ook weg
Bloem,dat was ik die dat vroeg van de gracht ![]()
Marion,kan je hem beter in de winkel halen zeg als je tot oktober moet wachten dat is wel erg lang.
Cris,hoe is het nu al weer wat opgeknapt?
Lijkt mij ook heerlijk om zo dicht bij het strand te wonen geen files en lekker op het fietsje ernaar toe…,maar helaas ik woon dicht bij de bossen en heb daar helemaal niks mee.
@ trl, bossen zijn leuk… als je van wandelen en fietsen houdt, of een hond hebt… gewoon zonder hond door het bos banjeren is ook niet mijn ding…
lijkt me heerlijk om nu na het avondeten over het strand te lopen, iedereen gaat alweer naar huis. tis nog warm… mmmmhhmhmmhh… summer memories!
@TRL
Was ook van plan om hem in de winkel te kopen maar J. wilde natuurlijk Huntelaar erop hebben. In de winkel hadden ze niet de orginele Ajaxletters, waren wit zonder gekleurd randje, en dat zinde hem natuurlijk niet. Vond zelf de orginele ook mooier dus toen toch maar in de onlineshop besteld.
om heel eerlijk te zijn…
zon is lekker, maar ik hoef dan niet per se buiten te zijn,. in NL is de luchtvochtigheid veels te hoog, zweet je rot als je iets wilt.
ik word er gewoon vrolijk van en ben blij dat ik geen sokken aanhoef…
ikke ga dan niet buiten zitten… hihi… stom he?
@ marion, goed dat ie weet wat ie wil! hahaha, en als ie het ervoor over heeft om nog enkele maandjes te wachten…hahaha…
@Bloem
O ja heerlijk!
Lekker eten op de boulevard, genieten van de ondergaande zon, krijsende meeuwen boven je hoofd, met blote voeten door de branding lopen, wind in je haren en zout op je huid, vliegeren voor de liefhebbers (Viva vliegert nu in Alanya) en dan met een enorme pina colada op het terras.
IK WIL ER HEEN!
@marion: mag ik met je mee? haha
Waar is ons tapijtje gebleven? Zijn we er zo, Bloem ga je ook mee? Gaan we gezelli met z’n allen. Effe Miere verrassen, ze zal er ook nog wel liggen nu.
ja denk het ook
tapijtje vliegt wel ff langs
en dan kijken naar de mensen, broekspijpen opgestroopt, langs het water
de verliefde stelletjes hand in hand. opa en oma langs de duinrand. een verdwaald schip aan de horizon… toch wel warm…
owhhh was da??? hellup!! das mijn rood-witte-terra-monstertje die daar door het water komt aanspatten!! hahahahaha