TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

@diamond; lekker zo’n opblaasbadje wil ik ook!!! gaat alleen echt niet passen op mijn balkon

Beppie gaat vandaag naar Turkijeeee!!! Joehoeee!!! Eindelijk!! Heeeeeeeeeel superduper veeeeeel plezier daaroo!

Eugh. Ik voel me loom en een beetje misselijk. Geen goed begin van de dag waarop het 30 graden gaat worden. Vanavond werken, gisteren was een hel volgens de vriend. Volgens mij gaat het vandaag weer stervens druk worden.
Sorry, heb niet bijgelezen, voel me niet zo lekker. Heb net een waterijsje op, dat helpt meestal wel tegen een knoop in mijn maag.

@cristina: beterschap!

@beppie: heel veel plezier

:dag:Hoi allemaal
Het is zover,…we gaan(bijna)
IIg, kom ik vandaag niet meer langs…helaas!!!

Allemaal tot over ruim 2 weken…

Beps has left the building!!!(almost)

:dag::dag::kus::kus::dag::dag:

Goede morgen,

Op de valreep, beps nogmaals een hele fijne vakantie, ga er lekker van genieten samen met hub!!

:vak01::vak01::vak01:

Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Turkije-fan 17 augustus - Italië
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Marion: 18 oktober - Fethiye :smiley:
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
1/08 Linda

en ze is gewoon vergeten de handtekening aan te passen!! hahahaa

ikke ook weer boven water, of tenminste uit bed… poehee
dromen weer, dromen… ben ten huwelijk gevraagd door iemand die ik niet eens meer wil zoenen, dusseuhm… eerder een nachtmerrie ofzo? i dunno

anyway
beps is vertrokken. of igg weg van de pc, want ze zit gewoon nog thuis, heb ik uit betrouwbare bron vernomen :wink:

@ cris, da klinkt niet goed. al nieuws uit schotland?
@ marion, wat lief dat je gaat helpen! altijd zelf zo druk en dan toch weer voor anderen klaar staan
@ roanna, veel plezier, hopelijk gaan de mannen ook overstag!
@ linda, geef het nou nog niet op!! mannen zijn niet zo snel en ondernemend daarin! laat het ff sudderen en kijk weer opnieuw als de trainingen beginnen! tenzij je een leuk cretenzer tegenkomt :wink:
@ brenniej al wakker? heerlijk he, zo 's ochtends vroeg fietsen enzo!

gaap…
owh ja
wie vroeg dat
ratatouille is leukkkkkkkk!! die moet zeker in de verzameling!
enneuhm donderde niet het water in ivm wijn, maar de forumgangers weten dat wel, stoepje waar de stoel stond liep een beetje af. de enige vrije ruimte was richting gracht! dus vandaar…

ikke ga maar niet de stad in vandaag… te druk te warm en kost veeeeels te veel geld :wink:
ga maar ff een beetje chillen en afwassen enzo… moet toch minimaal 1x in de week gebeuren he?

poehee… wat ziet de lijst er allemaal raar uit…
nou ja, niet mijn zorg natuurlijk

zo hee meiden
ik opende net een van mn andere mails en had een berichtje van een onbekende over mn log.
wil niet opscheppen of lopen pochen maar vond het zooooo leuk
en tja… moet het toch met iemand delen…

Ik ben XXX, en ik kom uit XXX ( in de buurt van YYY-ZZZ).
Al jaren, of eigenlijk al heel mijn leven, droom ik erover om weg te gaan, om meer van de werled te zien en nog veel meer.
Ik ben getrouwt, en werk als admninstratief med. bij ladiedeeladiedaa in YYY. Ik heb zoals jij het misschien zal zeggen:een veilig leven, waar weinig mee gebeurt.
De drang om andere mensen, culturen mee te maken, de vrijheid word met de jaren sterker bij mij, vooral in tijden dat ik gestresst ben, wat vaak gebeurt.
Sinds 2 dagen ben ik een beetje aan het googlen, over wereldreizen, en emigreren nar Turkije. Zo ben ik op jou site terechtgekomen. Ik heb wat afgelezen, en ik vond het grappig om te zien, of eigenlijk opluchtend, dat er daadwerkelijk mensen zijn die op mij lijken. De manier hoe jij over bepaalde dingen denkt, is precies hoe ik de dingen bedoel, maar op de een of ander manier niet kan overbrengen. Ik ben een beetje een dreamer…
De reden dat ik jou dit berichtje stuur, is om jou te zeggen dat je echt een wereldmeid bent, en ook een beetje een voorbeeld voor mij, eindelijk iemand die mij kan begrijpen, en daarvoor wil ik je bedanken, Bedankt en ik hoop dat je de tijd en de energie kunt vinden om mij misschien terug te mailen? Kijk maar…
Ik ga weer verder, ga wat meer lezen op je site, erg leuk om te doen!

heb natuurlijk meteen iets teruggestuurd. spreekt voor zich
zit hier helemaal te gloeien!! hihihi

Ha meiden, weer ff dag zeggen, ik leef nog. Heb gisteren weer gewerkt voor extra zakcentjes voor Marmaris, en ga zo weer lekker naar het strand. Wat een voorrecht om zo dichtbij het strand te wonen, 2 km op het fietsje, geen files, niks. En omdat je daar met de auto bijna niet kan komen is het er ook niet zo megadruk. Dus…tweelingdraagzak an, jurkje erover en wegwezen!!!
*Dikke XXXXXXXX Mar. *

Bep, weet niet of je al weg bent of nog komt lezen, maar iig ook van mij fijne vakantie,* ik denk aan je!!*
Mar.

Beps, ik schaam me echt dood…! Ben nu waarschijnlijk te laat om je nog een geweldige vakntie toe te wensen, maar doe het toch!
Dus lieve Beppie en hubs…: Een hele goeie reis en ik wens jullie een fantastische vakantie toe.
XXX Marjan

hey de 2 marren!!
hoe is het met jullie? lekker dichtbij zee>
miere… met de doggies? dat mag vast niet overdag he?
crazy, is het een beetje mooi geworden de slaapkamer? wanneer komt het bed nu?

Jah, slaapkamer is echt mooi geworden en we slapen nu weer gewoon in ons oude bed. Nieuwe bed komt ergens begin spetember. Er moet zelfs een stellage in de tuin gezet worden, dus dat wordt nog een heel gedoe. Maar goed, de slaapkamerman gaat t allemaal organiseren, dus komt wel goed.
En idd is het heerlijk met het mooie weer zo dichtbij zee. Manlief en ik waren vanmorgen op de fiets naar Noordwijk gegaan, bakkie doen bij mijn vader die in Noordwijk Zee woont. Zo mega druk al om 10 uur! Auto’s konden echt al nergens meer parkeren, bommetjevol allemaal. Dus dan is het echt super dat je gewoon op je fiets kan gaan. Ik moet straks werken, dus voor mij geen strand vandaag. Hoop morgen nog te kunnen gaan.En manlief en dochter gaan naar Rotterdam, naar Feyenoord tegen Liverpool! Ook leuk toch?!

@ mar, lekker zommeren dus! lijkt me heerlijk zo dichtbij te wonen. idd nix geen geplan of gefile ofzo
gewoon als de zon er is, gewoon gaan. of 's avonds nog ff… als ik dat zou doen, dan tja… helaas… zonder file is het strand 1 uur en 15 minuten weg, maar das HvH of Schevenigen, vind ik niet leuk
dus dan maar zeeland, maar tja, dan ben je zo 1,5 tot 2 uur onderweg… zonder file…
tis wat! hahahaha

eeneuhm… leuk zo’n nieuw bed… krijg je er ook meteen een andere voorpui van ;)?

@ Bloem: haha, je hebt Viva’s taak (alleen praten) overgenomen.

Wat een klotedag om duf op te zijn. Net N. weggebracht naar zn werk. Voel me al wel iets beter want ik had bij N. thuis een vitamine C pil genomen, een Magnesiumpil en nog iets wat hij mij in mijn handen duwde.

@ cris… roze pilletjes werken altijd het beste… en als die er niet zijn, die blauwe :wink: hahaha nee hoor, geintje!! hahahaha
sterkte ermee!