TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

:turkey:Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Turkije-fan 17 augustus - Italiƫ
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta

Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Marion: 18 oktober - Fethiye :smiley:
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
1/08 Linda

Zodat jullie het niet vergeten!!!
(Met turkije-fan erbij, geen idee waarom, maar iig heb jij nu ook het gehele lijstje gedaan!)

zo ik heb het gered
dacht echt dat ik ergens in mekaar zou klappen
elke keer als ik me zo slecht voel als nu, neem ik me voor, niet meer zo ver te reizen, 1 ding per dag tegelijk te doen, maar ja, dan zit ik dus elke dag thuis, ga ik toch de hort op en dan heb ik toch weer een klein beetje spijt…
voel me zo ontoeglijk verrot…

maar goed, wel bijgelezen. was weer veel!!

@ marion, wat fantastisch!! geweldig helemaal te gek gaafffff, gewoon geboekt, hubs overstag en gaan met die banaan!! ladiedeeladiedaa
@ brenniej, lekker gewerkt dus, nu weer aan de slag? woont je zussie ook thuis?
@ turkijefan, omdat jij telkens zelf de verkeerde lijst kopieert, maar ja, je leest dit toch niet, dus wat doet het er toe?
@ toos… waar ben je?
@ babsch, oei!! schrikken? toch maar ff een infuusje meegepakt??
@ roanna, hoe gaat het met hoesten enzo? nog pijn her en der??
@ cyn, jij werkt toch op een reisburo? en zullen toch zat dingetjes zijn waarvan je zegt, had ik altijd al eens willen doen? weekendje texel ofzo? edingburg etc?
@ cris hoe ging het werken?
@ TRL vrienden uitgezwaaid?
@ miere en mar, al lekker plannetjes aan het smeden voor sept?
@ mk, lekker met de kids genoten van het mooie weer?

uhm… wie was er dan ookalweer nog meer :paranoid: :biggrin:

@ beps. heel heel heel erg veel plezier tijdens je verblijf in je Turkse thuis. ook voor hubs natuurlijk! geniet van al het moois, snuif het op, doe het in een doosje en maak allemaal mooie nieuwe leuke fijne herinneringen!
lach, zon, rust, geniet!!!
ikke zeg het nu vast, denk dat ik strax in slaap kukkel en niet eerder wakker wordt dan dat jij allang op schiphol zit

ikke uit het werk naar utreg geweest. allemaal mensen richting a’dam. wat een vermoeiende non-gesprekken kunnen anderen voeren zeg. utreg was ook super druk. heb veel te veel geld uitgegeven aan dingen die ik nodig had. of nou ja, niet te veel, maar was alles bijmekaar toch best duur! lakenzak. flightbag, sokken, veters, wereldstekker etc etc… echt van die zinloze zinvolle dingen.
daarna met een swirl gewacht in de stationshal. paniek, 2 treinen een half uur vertraginng… leuk voor mensen te kijken, maar helaas had die vriendin daarmee moeten komen.
gelukkig kwam ze nog wel. lekker geterrast. bij die italiaan aan het water. lekker pizza gegeten en errug veel wijn gedronken. bijna in het water gedonderd… off course.
daarna naar de film geweest: RATATOUILLE!! hij was leuk!! lief, innemend, moralistisch, grappig, ontroerend en errrug lachen!! daarna dus naar huis.
trein vertraging, ander spoor, rijdt niet door, aansluiting gemist, wachten, weer vertraging, treinen treinen treinen
nu EIN-DE-LIJK thuis en dus helemaal dood
wel een heel stuk getypt, dusseuhm… ben weer helemaal bij!

ga nog ff douchen voor de ontspanning en de schoon- en frisheid en dan lekker laapielaap doen!
truste allemaal
@ beps… doe jij voor de laatste keer voorlopig ff het licht aan in de morgen…?

Zo ikke ook weer thuis,vanmiddag ff wezen shoppen en daarna naar t voetbal gekeken op tv.Nu net thuis.

Bloem,hahaha bijna de gracht ingepleurd,teveel wijntjes gehad??? Ratatouille lijkt me ook erg leuk is dus een aanrader…Ja vrienden uitgezwaaid zijn vanacht vertrokken naar Tsjechie.

Cyn,hoe komt het toch dat je nooit weet wat je met je geld moet doen??Ik heb daar nooit geen probleem mee hoor.

Brenniej,je askim is er maar druk meegeweest met dat filmpje,echt een leuk idee van hem…En al een beetje gewend bij je ouders?

Babsch,oei das niet zo mooi in het ziekenhuis was het toch erger dan je dacht,maar gelukkig gaat het nu weer goed.

Beps,mocht ik morgen te laat wakker wakker.Bij deze nogmaals een hele goede vakantie in Kusadasi!!!

@beps: een hele fijne vakantie samen met je hubs, geniet ervan (denk tot over een week of 5 a 6 als ik weer terug ben, wanneer kom jij terug?

@Roanna
En de plannen rond kunnen krijgen vanavond?

@Basch
Das niet zo mooi dat je in het ziekenhuis hebt gelegen. Gelukkig ben je nu weer zo fit als een hoentje. Fijn dat je nieuwe baan goed bevallen is, heb je toch de goede keuze gemaakt.

@Beps
WANNEER GING JE OOK AL WEER OP :vak02:?

@Bloem
Gelukkig dat je vriendin nog gekomen was, zag je in gedachten al moederziel alleen door Utreg sjokken. Lekker bijgekletst, gegeten en een filmpje. En ook weer wat nuttige spullen gekocht voor de reis. En nu helemaal total loss? Meissie … wel goed naar je lichaam luisteren he, en de rem erop als het teveel wordt. Anders zit je tijdens je reis met de gebakken peren.

@Turkijlover
Nog leuke dingen gekocht vanmiddag? Wie had er trouwens gewonnen? Was bij zus en die moest zo kletsen dat ik niet heb kunnen kijken :biggrin:

@Linda
Alles goed met je? Nog iets van J. gehoord?

Vanavond lekker op een terrasje gezeten, nu nog buiten met een wijntje. Niet bijgelezen doe ik morgen wel.
Maar…

Beps: Een hele fijne vakantie en ga ervan genieten!!!

@marion: zag dat je nu ook op vakantie gaat echt super, nee niets meer van J. vernomen heb vd week besloten het te laten voor wat het is en verder geen actie meer te ondernemen het is bij m bekend als het toch wederzijds mocht zijn hoor ik het wel, we staan allebei ja ook ingeschreven op zo’n datingsite maar hij heeft blijkbaar zijn profiel verwijderd, dus ik vind het wel goed zo, ga maar ok zoek naar iemand anders

@Toos
Was echt weer voor op het terras vanavond. De kids hebben zelfs nog tot 21.30 uur in het zwembad gelegen.

@Linda
Is altijd zo’n drama hier een vakantie boeken. Maar eindelijk is dan de kogel door de kerk en staat het vast.
Vind het heel rot voor je maar denk dat je een goede beslissing hebt genomen wat J. betreft. Hij weet dat jij iets voor hem voelt, als hij je leuk vindt is het nu zijn beurt om contact met je te zoeken. Jij hebt lang genoeg je best voor hem gedaan.

Ik ga nu dan toch echt slapen tot morgen

duik ook mijn bedje in, truste :slapen:

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: Maal 3

Zo heb ik voor de komende 18 dagen vast de lampjes afgegeven, zodat jullie elke ochtend het licht kunnen aan doen!!!

Te vroeg wakker, wil ook nog TE VEEL doen.
Tot straks kom nog zwaaien!

:turkey:Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:

Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Turkije-fan 17 augustus - Italiƫ
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Marion: 18 oktober - Fethiye :smiley:
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
1/08 Linda

Vandaag kan ik m nog laten zien
:lol: :lol: :lol:

:zon02: Beppie, 2day is THE day…Joehoeee!!!:zon02:

:vak01:Heel veeel plezier…!!!:vak01:

Goede reis…!!!:dag:

Goedemorgen iedereen!!!..

Ikke ben moe…doodmoe kan je wel zeggen,
Ik duik me bedje in…al vind k het zoooo zonde…tis zooo mooi weer…
Zat net op de fiets… zooo stil…zonnetje scheen al lekker,…vogeltjes fluiten, heerlijk!!! Was egt ff genieten!!!

Nu paar uurtjes slapen, zodat ik nog wel een paar uurtjes zon kan pakken vamiddag!

Fijne dag allemaal…
Geniet van het lekkere weer!!!..

Goede morgen!
Even snel en dan de douche in en naar de kerk want er is een mis voor oma. Daarna moeders helpen met de koffie en zo want iedereen gaat altijd bij haar koffie drinken na afloop.

@Beps
Today it’s THE DAY!!
Een hele goede reis en nogmaals HEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEL PLEZIER!

@Brenniej
Is wel zonde maar slaap heb je ook nodig!

GOEDEMORGEN ALLEMAAL.

@ BEP: is het niet vandaag dat jullie op vakantie gaan? :zon02: Niet vergeten hoor! Nogmaals een een hele fijn tijd en geniet ervan. Met die lampen aandoen, komt vast wel goed, alleen niet door mij denk ik, want ik ben nooit zo vroeg. :unibrow:

@Marion: Nee, nog niet echt helemaal. Het is net als bij jou een beetje. Wij, de meiden, weten al wat we willen, maar krijgen ook nog de mannen niet helemaal mee. Maar vandaag zie ik ze weer, want wij gaan straks naar het mooie Twente, daar woont andere schoonzus die jarig is en daar komt de hele meute weer bijeen. Dusssss wie weet, weet ik vanavond meer. (Hoop ik).

@Brenniej: Jij zo lekker slapen dus? Niet te lang zou ik zeggen, kun je ook nog even van het mooie weer genieten.:zon:

@Linda: Nou, gelijk heb je. Ik zou ook lekker naar wat anders op zoek gaan. Dit is ook niks zo. Toch?

Nou meiden, een hele fijne mooie dag gewenst en geniet van de warmte en het zonnetje. :zon02:

@Bep: Het was jij toch die gaat vandaag met hubs? :unibrow::unibrow::dope:

:vak01::vak01:

Beps, een heel heel heel fijne vakantie in Kusa! Genieten! Have fun!

Wij hebben een opblaasbadje in de tuin gezet, vandaag lekker dobberen :so:

**Iedereen een heel fijne :zon02: zondag!! **

Goedemorgen op deze :zon02::zon02:zondag morgen,

En vandaag is de dag dat Beps op vakantie mag :vak01::vak01:

Linda,denk dat je een goede keuze hebt gemaakt.

Marion,verloren met 1-0 en dus 3de geworden op het eigen toernooi.Heeft J zijn shirt al of zitten jullie er nog steeds op te wachten?

Fijne zondag allemaal

@ beps een hele fijne vakantie